AlexS, 28.7.2006 11:23:
---
Digital Beat, 28.7.2006 10:57:
Ptäiskö tänne laittaa biisi valmiina? Mun mielestä biiseistä on hyvä saada rakentavaa palautetta sellaisilta artisteilta jotka ovat jo levy-yhtiöissä. :)
---
Löytyyhän tältä forumilta jo levy-yhtiöissä olevia artisteja. Vai onko ne sun biisit niin hittikamaa ettei edes kunnon klippiä voi antaa valmiista demosta/biisistä? :)
Vai pelkäätkö kenties kritiikkiä? Tosin sitähän aika moni sun "keskeneräinen työ" on jo saanut.
Biisit ei onneksi ole "hittibiisejä". Enkä hittibiisejä aio vääntääkään. Tässä vaiheessa en pelkää enää kritiikkiä kun olen tehnyt biisejä v. 90 lähtien. Saattaa soundit osin kuulostaa varmasti että ne olis tehty vuonna 95. En yritä tehdä biiseistä liian mainstreamin kuulosia. Tärkeää on että soundit kuulostaa hyviltä.
Jokainen kuuntelija muodostakoon oman mielipiteen, mikä on ainoastaan hyvä asia. :D
ps: sen verran vielä tuosta valmiiksi hiomisesta että valmiit biisit laitan digital distributioniin jolloin niistä saa rahaa kun niitä ostetaan. Sen verran ahne paskiainen olen... :D :D :D
Ilmaisia biisejä kyllä saa mikseri netistä:
www.mikseri.net/digital