Koneisto 2006 14.7.2006 @ Helsinki

112 posts, 6 pages, 14,662 views

turha

Posts: 105

#41 • • turha
Hummh. Mitenköhän tuo nyt on oikeasti, kun Tiketin sivuilla on merkitty Stockholmin pippaloihin ikärajaksi K24! Missään muualla ei ole mitään mainintaa ikärajasta eikä nyt ihan tulisi itselle mieleen pistää tuollaista näennäistä rajaa konemusabileisiin *ding*
Verano

Posts: 4,649

#42 • • Verano Merituuli
Oiskohan soittoaikatauluja saatavilla? Lähinnä itseä kiinnostaa lauantaipäivän jamien marssijärjestys, kun pitää saareutuakin jossain vaiheessa. Hieno viikonloppu tiedossa =)
Sam

Posts: 544

#44 • • Sam
Hot Tip!

Voita matka Sonariin Barcelona !! http://www.sonar.es

Arvomme kaikkien Lasipalatsin kävijöiden kesken matkapaketin ensi
vuoden Sonar festivaaleille. Arvointa tapahtuu molempina päivinä ja
päivän voittaja julistetaan paikan päällä! Matkan tarjoaa AREA. http://www.area.fi


Stockholmin ikäraja on 22, mutta asialliset tapaukset pääsevät portieerien harkinnan mukaan sisälle, vaikka olisivat hieman nuorempia.

Yritämme saada vielä tänään lopulliset aikataulut online iisisti tulostettavaan pdf-muotoon...
clupipeipe

Posts: 323

#45 • • clupipeipe
Herggua! Ihan ilmaistahan tuo ei ole, mut juo sit vaikka pari drinksua vähemmän..(yeah, right *nauru*). Lasipalatsin aukio + Stokis on mun valinnat *joo* Ihan innolla odotan, miten tuo tila toimii.
tomii

Posts: 3,594

#46 • • tomii kallion herttua
Oispa jo perjantai, että pääsisi vähän junkkailee! *tirsk*

--
reivaan kunnes kuolen

Twist

Posts: 925

#47 • • Twist Team Kemuttajat
Lauantaina mestoilla... *jiihaa*
Femi

Posts: 651

#48 • • Femi
aijai, alkaa jännäämään *blush**joo*
dubious

Posts: 158

#49 • • dubious ribidim
Stokis here I come! Dom&Rolandia ei voi kyllä missata tälläkään kertaa, niin se vaan on <3 Mut hei... koska kädettelin, tötöilin ja koomasin, ois mulla nyt yksi kpl lippu perjantaille mbarin puolelle, jota en tarvitse. Eli jos joku kaipailee lippua, saa sen vaikkapa 5:llä eurolla, ettei mene lippu ihan hukkaan. Noudettavissa Kalliosta/Vallilasta päivisin, tai sit voidaan sopii joku toinen mesta illemmalla.
Sundust

Posts: 314

#51 • • Sundust Behind The Sun
Ymmärsinkö ettei koneistossa kuulla trance/hardtrance ym ym.. *hmph* no empä oo ikänä koneistossa ollu, olis kyllä kiva käydä, mut jos näyttää noin surkeelta, niin jätän suosiolla väliin..ei siellä kumminkaa ole mulle sopivaa musaa *dissaa*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Verano

Posts: 4,649

#52 • • Verano Merituuli

Sundust, 13.7.2006 15:23:
*dissaa*



:D Täytyykin käydä laittamassa tuo kaikkien niiden bileiden topikkeihin, joissa ei soiteta mulle mieleistä musaa.

Toki tiedän, et Koneiston tarjonta lienee tänä vuonna muuttunut, mut silti toi sormi on aika :D
tomii

Posts: 3,594

#53 • • Edited tomii kallion herttua
edellä mainittuun juttuu viitaten voisin jakaa oman mielipiteeni koneistosta, joka on se, että musta kiinnostavin juttu on aina ollut se, että on tarjottu jotakin uutta, jota en ole ennen kuullut. mut täähän on vaan mun mielipide ja ei kaikkien tarvi todellakaan diggailla muusta kuin trancesta tai vaikka housesta. mut suosittelisin kyllä avartamaan mieltä musiikin suhteen. löytää paljon kivoja uusia saundeja ja fiiliksiä *joo*

edit: joskin myönnettävä on, että tänä vuonna koneisto on varsin suppea aikaisempiin vuosiin verrattuna, mutta eipä voi minkään. pakko osallistua taas, varsinkin, kun toi basson junkka/breiks-kemut osuu kyl oman tän hetkisen bilesaundi-maun kanssa yhteen kuin pinpi ja pipeli *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

jammyG

Posts: 70

#54 • • jammyG irssistä
Jos joku on menossa huomenna AUTOLLA TAMPEREELTA HELSINKIIN niin hyppään mieluusti kyytiin!
msg irkis tai tääl tai 050 5818482 :)

Joka tapauksessa huomenna tukholmaklupille :)
Sundust

Posts: 314

#55 • • Sundust Behind The Sun

Verano, 13.7.2006 15:34:
---
Sundust, 13.7.2006 15:23:
*dissaa*

---


:D Täytyykin käydä laittamassa tuo kaikkien niiden bileiden topikkeihin, joissa ei soiteta mulle mieleistä musaa.

Toki tiedän, et Koneiston tarjonta lienee tänä vuonna muuttunut, mut silti toi sormi on aika :D



No olihan se sormi aika *nauru* mut minkäs teen...

Niin siihen musiikki makuun vielä, että kyllä minä tykkään kuunnella konemusaa laidasta laitaan ja kyllä tulee kuunneltuakin, mut kyllä se jalka vipattaa eniten niissä bileissä missä soi nopea melodinen nostatus trance tai vähän hardimpi saundi :D

Eikä sitä kehtaa täältä yli 300km päästä tulla kuunteleen jotain junkkaa, bassoo, chillii sun muuta elektroo *hih**piis*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

the tourist

Posts: 52

#56 • • the tourist
Maksaako nämä mitään? *hih* Ehkä eniten mbar livet kiinnostaa...
Mio

Posts: 1,010

#58 • • Mio
jesh.! stockholmiin pällisteleen ja hytkyyn tänään: D
alphamagic

Posts: 3,628

#59 • • alphamagic
Dom & Roland ois kyl erittäin jees... *hymy*
Kassotaan.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Fornarina

Posts: 283

#60 • • Fornarina
Mites sit Mbarin suhteen toi ikäraja? Stockkikseenki ku on k22 vaikka Koneiston ikärajaksi on ilmoitettu 18?