PA-fiilistelythread

75 posts, 4 pages, 27,731 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#41 • • hrdkvr KURGO
en kyl tiiä PA paskaakaan mut kun oltiin prahassa Karlovy Lazne klubilla niin ne väitti et siellä olis ollut keskieuroopan paras äänentoisto.. eaw:n kajarit ne kai sit oli..

en mä kyl mitää ihmeellistä kuullu ihan kovaa ja korkealta ne soi

--
-keep it hard-

nuance

Posts: 1,963

#42 • • nuance cov ops, combat, sunrise

hardikaveri, 31.7.2006 15:39:
en kyl tiiä PA paskaakaan mut kun oltiin prahassa Karlovy Lazne klubilla niin ne väitti et siellä olis ollut keskieuroopan paras äänentoisto.. eaw:n kajarit ne kai sit oli..

en mä kyl mitää ihmeellistä kuullu ihan kovaa ja korkealta ne soi



saispa euron joka kerta ku kuulee ton *pihkassa*
Illustrator

Posts: 3,171

#44 • • Illustrator

Nikke, 20.6.2006 14:17:
---
Individual, 20.6.2006 13:59:
Kraftwerk, Prodigy ja ulkomailta (jossa tosin en ole hirveästi kierrellyt) Vanditin Love from above- bileitten äänentoisto.

edit: Annetaan erikoistunnustus toden totta myös Tavastialla järkätyille kahdelle Sven Väthin keikalle.

---


Love from Aboven PA oli <3 Sasha kun alotti ja tuuppas vähä volaa lisää ni aijai *tanssittel*

Niijoo ja Suomesta mieleen tulee PA Fiiliksen pikkujouluista 05.

Love from Aboven äänet jäi kyllä mieleen. Hyvät? Tjaa...ainakaan Alpinen tulpissa ei riittäny vaimennus edes 24db suotimilla, vaikka seisoi toisella puolella hallia. Painetta lähti tajuttomasti, mutta muuten saundi oli aika kuraa. Tosin en oo Suomessa kyllä vastaavaa ikinä kuullu.

Vanhan terassilla Summer Heatissa oli menneenä lauantaina ihan kivasti soiva PA. Merkkiä en jaksanu katella, mutta painetta lähti riittävästi ja saundi oli jopa paljain korvin kuunneltavissa.*joo*
Lauri

Posts: 1,051

#45 • • Lauri Devoted

Illustrator, 31.7.2006 16:28:
---
Love from Aboven äänet jäi kyllä mieleen. Hyvät? Tjaa...ainakaan Alpinen tulpissa ei riittäny vaimennus edes 24db suotimilla, vaikka seisoi toisella puolella hallia. Painetta lähti tajuttomasti, mutta muuten saundi oli aika kuraa. Tosin en oo Suomessa kyllä vastaavaa ikinä kuullu.



Keski-Euroopan massatapahtumissa tuntuu olevan vähän enemmän
merkitystä SPL:llä kuin äänenlaadulla. Toisaalta useimmiten äänitteiden
dynamiikka on niin vajaata ja biisit pakattu keskialueelle tukkoon, ettei
sillä sinänsä ole kauheasti edes merkitystä - paineella korvataan heikot
soundit.

Vivo, 31.7.2006 16:18:
Meillä alkaa uudet subit pikkuhiljaa valmistua:
http://www.bl-online.org/users/lasse.lukkari/labsub/



Voisitte järjestää koekuuntelutilaisuuden jahka ne valmistuu? <vink>
Nikke

Posts: 881

#47 • • Nikke Robodisco / Techmu

Illustrator, 31.7.2006 16:28:
Love from Aboven äänet jäi kyllä mieleen. Hyvät? Tjaa...ainakaan Alpinen tulpissa ei riittäny vaimennus edes 24db suotimilla, vaikka seisoi toisella puolella hallia. Painetta lähti tajuttomasti, mutta muuten saundi oli aika kuraa. Tosin en oo Suomessa kyllä vastaavaa ikinä kuullu.

Vanhan terassilla Summer Heatissa oli menneenä lauantaina ihan kivasti soiva PA. Merkkiä en jaksanu katella, mutta painetta lähti riittävästi ja saundi oli jopa paljain korvin kuunneltavissa.*joo*



Niin no ite kyl tykkäsin siitä 2005 vuoden Love from abovessa@Columbia Halle olleesta paljon. Tänä vuonna ei ollu todellakaan niin hyvä kun tapahtuma oli siellä Berlin Arenalla. En tiedä oliko pojilla eri pa vai huonommin säädetty vai vaikeempi tila, mut tämmönen fiilis jäi. Vaikutusta saattaa olla myös sillä kuuluisalla äänilähteellä, koska tänä vuonna ei toi LFA:n musa kauhiasti napannu. Se Sasha on yhä edelleen varmaankin paras setti mitä oon livenä kuullut <3

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Keba

Posts: 194

#51 • • Keba

Remotion, 1.8.2006 23:40:
---
hienon näköstä jälkee. kieltämätt tulee pikasesti mieleen cervarin subit, eli varmasti toimiikin! :)



Meinasin just tukehtuu maitoon...^^
remotion

Posts: 5,283

#52 • • Edited remotion nostatus guru

Keba, 2.8.2006 11:59:
---
Remotion, 1.8.2006 23:40:
---
hienon näköstä jälkee. kieltämätt tulee pikasesti mieleen cervarin subit, eli varmasti toimiikin! :)

---


Meinasin just tukehtuu maitoon...^^



no saahan sitä nyt kehua :) itse ei ois ainakaan jaksamista riittänyt tuohon asti. vähän väriä ja verkkoa päälle ni hyvä siitä tulee :D

ps. tarkoitin kyllä tuota torvi rakennetta, mutta ehkä ne kaikki ovat samanlaisia loppupeleissä...
Lauri

Posts: 1,051

#53 • • Lauri Devoted

Remotion, 2.8.2006 12:09:
---
Keba, 2.8.2006 11:59:
---
Remotion, 1.8.2006 23:40:
---
hienon näköstä jälkee. kieltämätt tulee pikasesti mieleen cervarin subit, eli varmasti toimiikin! :)

---


Meinasin just tukehtuu maitoon...^^

---


no saahan sitä nyt kehua :) itse ei ois ainakaan jaksamista riittänyt tuohon asti. vähän väriä ja verkkoa päälle ni hyvä siitä tulee :D



Meinasitko, että vertaaminen Cerwin-Vegan subeihin on kehumista?
*ding*
$

Posts: 1,802

#54 • • $ Destination weekend!

Illustrator,

Vanhan terassilla Summer Heatissa oli menneenä lauantaina ihan kivasti soiva PA. Merkkiä en jaksanu katella, mutta painetta lähti riittävästi ja saundi oli jopa paljain korvin kuunneltavissa.*joo*



Se on Turbo Soundin pikkusetti. Tullut monet illat vedettyä sillä, henk. koht. suosikki Vanhan romuista. Sopii nimenomaan sinne terassille.
remotion

Posts: 5,283

#55 • • remotion nostatus guru

Lauri, 2.8.2006 12:58:
Meinasitko, että vertaaminen Cerwin-Vegan subeihin on kehumista?
*ding*



vittu mulla rupee menee itseriittoisten klubbareiden kanssa elämä pieleen kun loppuu rautalanka kesken, vaikka ei se auta kun ei edes haluta ymmärtää oikein.
siis tätä en tarkoittanut. itse en ole lainkaan tietoinen edes mitä merkkejä tuola alalla on tarjolla saati miltä ne soundaa, kunhan vain sattuu tekniikkana olemaan kiinnostavaa ja tätä topicia on viihdyttävä lukea kun oppii uutta.
mutta itse aiheeseen, muistui mieleeni dominikaanisista eräs clubi jossa noita cerwarin subeja oli läjä, ja hyvin saman tyyppisen näköisiä ja oloisia olivat.
Lauri

Posts: 1,051

#56 • • Lauri Devoted

Remotion, 2.8.2006 13:59:
---
Lauri, 2.8.2006 12:58:
Meinasitko, että vertaaminen Cerwin-Vegan subeihin on kehumista?
*ding*

---


vittu mulla rupee menee itseriittoisten klubbareiden kanssa elämä pieleen kun loppuu rautalanka kesken, vaikka ei se auta kun ei edes haluta ymmärtää oikein.



Odotahan vaan jahka pääset joskus puhumaan ääniteknikoiden kanssa,
se on jo kulttuurishokki jos tämä on hermojen polttamista ;)
remotion

Posts: 5,283

#57 • • remotion nostatus guru

Lauri, 2.8.2006 14:07:
Odotahan vaan jahka pääset joskus puhumaan ääniteknikoiden kanssa,
se on jo kulttuurishokki jos tämä on hermojen polttamista ;)



hehe, tuon uskon kyllä jos ne on viel kovempia dumaa. :)
Lauri

Posts: 1,051

#58 • • Lauri Devoted

Remotion, 2.8.2006 14:11:
---
Lauri, 2.8.2006 14:07:
Odotahan vaan jahka pääset joskus puhumaan ääniteknikoiden kanssa,
se on jo kulttuurishokki jos tämä on hermojen polttamista ;)

---


hehe, tuon uskon kyllä jos ne on viel kovempia dumaa. :)



Sana "ehdottomuus" voisi kuvata, siivitettynä sivulauseella "lyttyyn polkeminen".
Keba

Posts: 194

#59 • • Keba
Mä käsitin kyllä sen vertaamisen kehumisena sillä hetkellä =) Pahoittelen, jos ymmärsin väärin. Cervinithän on aivan oivallisia daiskobassoja ^^
¡ Previous post a couple of years ago !
MRC

Posts: 1,346

#60 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Halli meisinki
Joko Qlimax 2007 tai Moh 2009. Kummassaki Nexon line arraytä :)
Club meisinki
Redrum
Funktion one saa paskankin musiikin kuulostamaan siedettävältä :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!