Diiva UG 14.7.2006 @ Turku

16 posts, 1 page, 2,957 views

lank

Posts: 2,164

#1 • • Edited lank www.djlank.com
DiivaUG ¨ Perjantai ¨
14.07.2006 ¨ Klo 22 - 05


diivaug_heina_06.jpg


Special Royal summer cruise warm-up party !!

DJ:t

Pete G
Rich
Vertigo
Lank



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sound, lights and visual by Tundra illustration and Diiva UG crew
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

DiivaUG web!


HUOM!!
Sisään vain kutsulla !!!
Kutsuja saa Lankilta.

(kutsuja saavat siis kaikki halukkaat,
joten rohkeasti vaan pyytämään t. Lank)
jeesboks

Posts: 4,064

#2 • • jeesboks p u p u
mä en taaskaan pääse tänne :( noh ehkä se berliini hiukan lohdutta :)

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

vergio

Posts: 218

#4 • • vergio barbaari
Joo kyl kai sitä täytyy taas tänne valuu *nauru* Ei kai, diivoissa on kyl aina ihan huippu kivaa *sydän*

--
Anna mun bailaa...

ipe

Posts: 1,845

#5 • • ipe X-Rust / Holvi
Eräiden asioiden ja tilanteiden johdosta nyt saattaa yllättää semmonen meininki että voipi olla niin että mahdollisesti ehkä kenties hyvällä tuurilla olisin jopa tulossa tänne. Kattellaan... *pepsodent*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Vertigo

Posts: 589

#6 • • Edited Vertigo
Viimeinen mahis saada kutsuja on Torstaina Ydintalvipuutarhassa mikäli sää vain sallii. Tällä kertaa voi kutsun poikkeuksellisesti saada myös sähköisenä lähettämällä nimensä ja puhelinnumeronsa osoitteeseen [email protected]
Tarsu

Posts: 2,449

#8 • • Tarsu
mä skippaan taas ensi kertaan!

sillon saatte antaa vaik pakkasen tehä mulle lukon :/

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

samlainio

Posts: 1,264

#9 • • samlainio

tarsu, 12.7.2006 21:28:
mä skippaan taas ensi kertaan!

sillon saatte antaa vaik pakkasen tehä mulle lukon :/



Aissaatannnnn..... *pepsodent* nyt sä menit kyl lupaileen vähän liikoja, koska Green Velvetiä lainatakseni ...your life looks bad
Tarsu

Posts: 2,449

#10 • • Tarsu
scheit!

tarvii ottaa antilukko-seerumia messiin ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Bio

Posts: 4,429

#12 • • Bio The Bullies / Pinky
Kiva ilta taas! Porukkaa oli hiukan vähän, mut eipä se haitannu. Mulla oli ainakin kivaa juopotella mukavassa seurassa. Yks hauska juttu oli myös se keski-ikäinen hurri, joka tuli kähyymään :D Hitto mikä pelle :D

Mutjoo, kiitos taas illasta Diiva-posselle :)
Bio

Posts: 4,429

#13 • • Bio The Bullies / Pinky
Ainii, ja kotimatkalla poikkesin kebabille.. söin paikan päällä ja samaan pöytään tuli istuu joku hormonityyppi. Jätin melkeen puolet kebab-lihoista syömättä kun tuli hiukan heikko olo niistä. No, kun lähin pois kebabbilasta niin ulkopuolelta näin et tää tyyppi vetää kaksinkäsin mun ruoanjätöksiä :D Ei jumalauta :DD
ipe

Posts: 1,845

#14 • • ipe X-Rust / Holvi
Yeah baby! Hauskaa oli vaikka porukkaa oli todella vähän. Bion poistumisen jälkeen sinne myöhemmin eksyi vielä liuta jengiä Violenz-pileistä ja tulihan siinä lopussa vähän jorailtuakin kun pojat laitto hitusen teknompaa soundia. Kiitos!

Svedu-pelle oli iha ygöne. Mut silti paras oli kun oltiin siinä pihalla Arin kanssa ja joku hinaajapari käveli sieltä Bremenistä päin jolloin toinen tokaisi: 'mentäiskö tonne kun siellä on noin komeita poikia...' *justjoo*

*uros*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

John

Posts: 1,384

#15 • • John Lauma
Mutta missä oli kaikki ihmiset?*täh*

--
Fancy some cheese, Gromit?

lank

Posts: 2,164

#16 • • lank www.djlank.com
Kiitos omasta puolestanikin, housea oli kiva soitella mutta itse jouduin jo aikaisin poistumaan kotiin nukkumaan. Kesä ja päällekkäiset bileet luovat aina vähän tyhjyyttä, ensikerralla sitten polkaistaa syyskausi käyntiin taas kunnon taatulla meiningillä, eiköhän porukkaakin taas riitä silloin.

Kutsut jaossa viimeistään dbtl:n aikana, blokkaa omasi vaikkapa minulta.