Väärin kirjoitetut DJ- / Artisti-nimet

78 posts, 4 pages, 32,072 views

KeijoK

Posts: 1,495

#21 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Radiossa kerran joku toimittaja höpisi Daduren Sandström-kappaleesta....*hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Tapi

Posts: 1,437

#22 • • Edited Tapi Dreamstate
Uusimmassa Hesarin Nyt-liitteessä puhutaan Bassoradiosta kertovan jutun yhteydestä Tero Civil-nimisestä jampasta, joka tekee DJ-keikkaa Comad-nimellä. *ding*

Okei, emmä huomannu et toi Individual ehti eka. *hmph*
tomii

Posts: 3,594

#23 • • Edited tomii kallion herttua
On kyl offtopic, mut pakko laittaa, kun tuli näistä sekaannuksista mieleen: MTV:llä (ei mtv3:lla) dancefloor chartin juontaja esitteli aikoinaan Timo Maasin suomalaisena, kun spiikkasi Maasin biisiä sisään. Tainnut olla joko juontajalla tai mahdollisella taustatoimituksella darrapäivä *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

tumpsi

Posts: 2,553

#24 • • tumpsi rekisteröitymätön
mäki luin internetist et nyt-liittees oli comad!
CM

Posts: 1,507

#25 • • CM

Caro², 17.6.2006 11:33:
---
Homegrove, 17.6.2006 11:27:
Samassa mainoksessa myös Home Groove.

---

Kotigruuvi, makuuhuonetiskijukkien aatelia *iloinen*



Kotirouva se o *nauru*

Omia biisejä, remixejä jne on typotettu kans urakalla. Pahimmat typot on menny niin, et biisin nimi piti olla erilainen kun ite julkasussa lukee. Meitin projekti Houseamigosin kanssa oli kans typotettu (onneks saivat korjattua whitelabel-asteella). Sit näitä Cosmic Man, Eye Wall (piti olla alunperin Eyewall sekin), Matti Laaneman, kas ku ei Lameman.
anton fine

Posts: 1,359

#26 • • anton fine myspace.com/finethedj

Caro², 17.6.2006 12:57:
---
crash, 17.6.2006 12:47:
en tiedä pitäiskö sun kattoo peiliin tms. kun ei mulla ainakaan ollut hetki sitten mitään hajua mistä toi toisen potenssin merkki revitään.

edit: kuulemma alt+0178

---

En ny oikein tajua, mistä tommonen "kato peiliin" asenne on siun tekstiin ilmaantunu. Kuhan raapustin millä kaikilla tavoilla on omaa nimeä nähny raapustettavan.

Ja henkilöt jotka tekee flaboja, tms ovat ns. ammattilaisia teksinkäsittelyssä (julkasutoiminta), niin voisi olettaa että osaavat tehdä jonkun seuraavista tempuista:

1) Kirjoittaa numeron kaksi, maalata se hiirellä alueeksi ja nostaa yläindeksiin.
2) Avata windows-merkistö ja kopioida sieltä potenssiin kaksi -merkki
3) Painaa tekstinkäsittelyohjelmassa X²-nappia (tai vastaava), jonka jälkeen kirjoitettu teksti tulee yläindeksissä.
4) Tai sitten dos-koodarin temppu, Alt-253.
5) EDIT4: Tosiaan, ja kuvankäsittelyssä voi tehdä pienemmän kakkosen ja siirtää paikalleen.
6) Foorumissa voi kopioida tuon koko nickin ja hyödyntää copy/pastea.

Tapoja on monia ja osaamattomuuden syy on yleensä laiskuus. Todella monet on ihan suoraan kysynykkin, että mistäs noita erikoismerkkejä saa - tiedonjyvän jälkeen on oltu suorastaan tyytyväisiä kun on opittu jotain uutta.


---
Quu, 17.6.2006 12:51:
Jos mun artistinimi olisi Quu(insert kaikki ascii-koodit tähän) niin se olisi jokseenkin oletettavaa että jengi typottaisi sen aina.

---

Yllättävää kyllä, suurin osa on kirjoittanut tuon ihan oikein. Metropolilehden vedoksessakin nimi oli ihan oikein, päätoimittaja vaan korjasi sen lopulliseen julkaisuun vääräksi.

EDIT3: mutten tosiaan menetä yöuniani sen takia, että jengi kirjottaa sen väärin, pyrin ilmasemaan keinot nimen oikeinkirjoitukseen ja sillä hyvä. kunhan tosiaan vaan pistin millä tavoin olen nähny omaa nimeä kirjotettavan.



ja takasin asiaan:

Fine oli muistaakseni joskus jossain taannoin kirjoitettuna FIN



eiku FIENE!
eemi

Posts: 186

#27 • • eemi

Petteri,
2. Ihmeteltiin aikoinaan Kotkan Madeirassa kun ei artistijuomia meinannut löytyä Carbon Basedille. Katsottiin sitten yhdessä baarimestarin kanssa tiskin taakse jätettyä nimilistaa ja löytyihän se bändi sieltä lopulta: Kirbun Bisset. *känni*




*nauru**nauru**nauru* Hahaa, huippuhauska!:)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#28 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä oon ollut joskus Steven Hoax Ja Stevn Hoaks *igor*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Holle

Posts: 793

#29 • • Edited Holle Beach X Member
Holle ja Radiac -> Dj Polle ja Radiak (-tf- summerclub 16.6.2006) Prkl. tällähän tää topic aukes...pitäs vähä kattoo! No, kyllähän toi pikkasen vitutti, kun harvoin lehteen oikein pääsee, ni olishan se kiva jos nimi olis oikein.
thomas

Posts: 5,618

#30 • • thomas

Holle, 23.6.2006 08:16:
Holle ja Radiac -> Dj Polle ja Radiak (-tf- summerclub 16.6.2006) Prkl. tällähän tää topic aukes...pitäs vähä kattoo! No, kyllähän toi pikkasen vitutti, kun harvoin lehteen oikein pääsee, ni olishan se kiva jos nimi olis oikein.



Seuraavaks sitten Polle Koninkaulus eiks je ;)
sts

Posts: 7,969

#31 • • sts Sama pyynti aitta!

Caro², 17.6.2006 12:57:
-clips-



wordissä: YLÄINDEKSI (tjsp) fontti asetuksista.
Flyeriin tuo on ehkä maailman helpoin tehä otetaan 2 tehdään siitä objekti ja kutistetaan ja nostetaan o:n yläpuolelle. (ei voi väittää sitä mikä pätee usein Ä kirjaimeen: "fontista ei löytynyt"
sts

Posts: 7,969

#32 • • sts Sama pyynti aitta!
Paras oli kyl kun cityssä oli plur muuttunut muotoon Pluu
kilobitti

Posts: 2,419

#33 • • kilobitti 1-2-3 techno
Seurailin joskus ala- ja yläasteiässä top10-listoja MusicTV:n tekstitv-sivuilta. Kerran listoille oli eksynyt Neljä Ruusua-yhtyeen "Poplaulajan vapaapäivä". MTV:n versio teoksesta oli

Ne'ja Russua - Poplulajan Vapocpava

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

anton fine

Posts: 1,359

#34 • • anton fine myspace.com/finethedj
POLLE

hahahahahahahaha :D
mekaanikko

Posts: 1,176

#35 • • mekaanikko don selecta
Jori Hulkkoseen törmäsin joskus ekaa kertaa vuonna 1996 or so DJ Magin kautta jossa miehen nimi oli kirjoitettu "Jovi Hulkkonene".

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

genki

Posts: 872

#36 • • genki

Steven Hoaks, 22.6.2006 16:57:
Mä oon ollut joskus Steven Hoax Ja Stevn Hoaks *igor*



heh mä luulin ensin että steven hoaks oli s. hoax väärin kirjoitettuna.. :P

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#37 • • genki

mekaanikko, 28.6.2006 01:36:
Jori Hulkkoseen törmäsin joskus ekaa kertaa vuonna 1996 or so DJ Magin kautta jossa miehen nimi oli kirjoitettu "Jovi Hulkkonene".



jäbä oli salettiin ihan fiiliksissä kun löytyi niin eksoottisen kuuloinen suomalaisartisti.


'ai se olikin vain hulukkose jori'

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#38 • • genki
ai niin ja topikista, olen ollut vaik mitä mm. gengi ja kengi ja gengki... harva (varsinkaan ulkomaalainen) edes tietää miten genki lausutaan. 'dzenki', 'ginkai' tai 'dzinkai' cru get your coats. :P

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#40 • • genki

OlliS, 3.7.2006 20:51:

zen-kai *uros*



dewd musta tuntuu että mulla on uusi dj nimi. :D

zen-kai uros

--
crop circles in the carpet