Dimension presents: HelsinkiVibes 20.8.2006 @ Stockholm Diskotek, Helsinki

48 posts, 3 pages, 8,141 views

Kipatsu

Posts: 96

#41 • • Kipatsu Team Vink Vink
Ainoana miinuksena henkilökunnan haukottelu kävi ensin huvittamaan, mutta sitten ärsyttämään.

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

terraluna

Posts: 1,270

#42 • • terraluna Agentti
Ihan jees kemut, sunnuntai ajankohtana vaan aika nihkee työssäkäyvälle julkisen liikenteen yövuorojen vähyyden takia. Musiikista alakertaan pisteet alkuillan loungen housesta Yoshille, yläkertaan Dallasin Supertähdille. Veikkaukset NS&W:n setin kiksuuntumisesta taisivat pitää siis paikkansa, vaikken poikia kauheesti kuulemaan kerennytkään. ;) Plussat kivasta paikkavalinnasta ja vaihtelevasta artistitarjonnasta, miinusta em. sunnuntaiajankohdasta ja ilmeisesti siitä johtuneesta väen vähyydestä. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Displacer

Posts: 1,828

#43 • • Displacer

terraluna, 22.8.2006 17:15:
, miinusta em. sunnuntaiajankohdasta ja ilmeisesti siitä johtuneesta väen vähyydestä. *piis*



Mun mielestä aika kivasti oli porukkaa (ainakin yläkerrassa,alhaalla en käynyt muuta kuin sisään ja ulos mennessä) Mahtuipahan tanssimaan ja joskus jopa istumaankin vähäisille tuoleille, kun porukka oli lattialla.

Riippuu ehkä siitäkin mitkä oli odotukset ja mulla niitä ei ollut mihinkään suuntaan :)

Nii joo, ja dallas superstars oli kyl mainio, vaikka kyllä sinne muutama ei niin maistuva biisikin mahtui väliin.
sts

Posts: 7,969

#44 • • sts Sama pyynti aitta!
Hemmetin tykit bileet sunnuntaiksi...
Wegez

Posts: 2,141

#46 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com

terraluna, Veikkaukset NS&W:n setin kiksuuntumisesta taisivat pitää siis paikkansa, vaikken poikia kauheesti kuulemaan kerennytkään. ;)



..täytyy tuottaa sulle pettymys..ei se siitä mihkää karannu.. *vink* *hihu*

Displacer,
Mun mielestä aika kivasti oli porukkaa (ainakin yläkerrassa,alhaalla en käynyt muuta kuin sisään ja ulos mennessä)



Joo ja Dallasin setin aikana ku me soitettiin alhaalla..ni siellä oli ihan tukosta.. ;)



Ottikos kukaan muuten yläkerrassa kuvia? Olis kiva nähdä.. :)

--
...we´re all made of stars...

ulriqa

Posts: 65

#47 • • ulriqa
Samoilla linjoilla olen kun edellisetkin, hyvät bileet oli vaikkei ihan loppuun asti jaksettukaan.. Kiiitooos *jiihaa**nauru*

--
Smile, it confuses people