sts, 29.7.2006 17:49:
vaikuttaa aika karulta, alle neljäkymmentä suosittelijaa, viikko aikaa ja studio 51, ja lämmittämässä ja videoita tekemässä nonameja...
Eiköhän nämäkin kannata peruu..
Suosittelijoiden määrää voi pitää jonkin sortin mittarina, mutta sen mitä olen itse katsonut, sekin pätee kiksubileisiin, "festareihin" ja hypertapahtumiin, ja jos järkkärin frendit ovat kaikki klubituslaisia. Tai ainaski jotain sinnepäin. Ihanaan on tällä hetkellä 21 suosittelijaa ja 3 tuntia aikaa = ketä kiinnostaa. Ihana on Ihana, se on totta.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Studio = iso tila, vähän aikaa ja sellasta. En vaa näe ideaa ilmoittaa asiaa noilla sanoilla.
Soittajista sen verran että monella Suomen "namella" ei olisi mitään tekemistä samalle lavalle kyseisten herrojen kanssa jos lähetään teknisellä osaamisella ja ammattitaidolla vertailemaan. Sanokaa mielipiteeksi, mutta kyllä sanon että se on kylmästi niin.
Surkealla asenteella voit ditchaa nämä kekkerit ja monet muut katsomalla suosittelijoiden määrää. Henk koht mua ei kiinnosta sellanen luku paskaakaan.