Jussi Soro @ KLF | tänään 24.00!

19 posts, 1 page, 6,314 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Edited Jussi Soro choon!
Jussi Soro @ KLF Guest Star

Once every month & half (or something)

Best of trance & progressive choons!

Radio: Helsinki 100,0 MHz / Turku 93,8 MHz
Internet: Kuuntele tästä
thomas

Posts: 5,618

#2 • • thomas
joo, hyvää lykkyä vaan että jos tonne joskus pääsee kuuntelemaan noita nettistriimejä. 49 /49 ja aina täynnä. et jos mahdollista niin tän vois laittaa nettiin jakoon broadcastin jälkeen. kiitos
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!

thomas, 14.6.2006 11:27:
joo, hyvää lykkyä vaan että jos tonne joskus pääsee kuuntelemaan noita nettistriimejä. 49 /49 ja aina täynnä. et jos mahdollista niin tän vois laittaa nettiin jakoon broadcastin jälkeen. kiitos


Tulossa on.

Nauhoitan samantien täysmittaisen miksauksen (CD-kokoinen), en sit tiedä et tuleeks tuol shöyssä se kokonaan vai vaan 60 minsan pätkä.

PS: koitan panostaa stereonauhoitukseen, nuku yösi rauhassa :P
Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Jussi Soro choon!
Doodi, ny on nauhotettu, luvassa todella_hottia_tuoretta_kesäheilumismatskua, exclusiivisiä promoja ja pari vanhempaakin raitaa. Mittaa setillä CD:lle sopivat 80 minuuttia ja KLF:n kivat sedät sanoi että kokonaan pitäis soida! Suhteellisen kiksuvapaata settiä luvassa.


Mukana mm: Simon Patterson, Optima, Gareth Emery jnejnejne.
kml

Posts: 1,142

#7 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Oonkohan mä jotenkin liian väsyny / rikki, kun ei toi taajuus.fi:n kautta ainakaan toimi, enkä kyl löydä mitään linkkiä klf.fi:stäkään.. *ding*

EDIT: Jaaha, tonne pitääkin ilmeisesti jonottaa ? :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Edited Jussi Soro choon!

kumimuumi, 16.6.2006 21:15:
Oonkohan mä jotenkin liian väsyny / rikki, kun ei toi taajuus.fi:n kautta ainakaan toimi, enkä kyl löydä mitään linkkiä klf.fi:stäkään.. *ding*

EDIT: Jaaha, tonne pitääkin ilmeisesti jonottaa ? :P


Juu vissiin vähän heikkoo nykyään toi klf:n kuuntelu netissä. Onneks Helsingin alueella 100.0 ja Turussa 93,8 MHz pelastaa :)

edit: niinjoo, tänään Dallas Superstars 23 - 24, kiva et Hessu lämppää välil ;)
iam

Posts: 3,085

#9 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

JussiS, 16.6.2006 21:24:
edit: niinjoo, tänään Dallas Superstars 23 - 24, kiva et Hessu lämppää välil ;)



Tehtiin eilen Hessun kanssa aika levottomia spiikkejä tohon HelsinkiVibesiin, kantsii kuunnella *joo*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!

sxx, 16.6.2006 21:48:
Tehtiin eilen Hessun kanssa aika levottomia spiikkejä tohon HelsinkiVibesiin, kantsii kuunnella *joo*


Mä en huomannu spiikata mut jälkeenpäin huomasin et nauhotukseen oli jääny windowsin mikseristä myös windowsin sisäiset äänet päälle, eli pari "plonk"-ääntä luvassa setin alkuvaiheessa.

"kyl mä joskus viel opin näit vehkeit käyttään" :D
thomas

Posts: 5,618

#11 • • thomas

JussiS, 16.6.2006 21:52:
---
sxx, 16.6.2006 21:48:
Tehtiin eilen Hessun kanssa aika levottomia spiikkejä tohon HelsinkiVibesiin, kantsii kuunnella *joo*

---

Mä en huomannu spiikata mut jälkeenpäin huomasin et nauhotukseen oli jääny windowsin mikseristä myös windowsin sisäiset äänet päälle, eli pari "plonk"-ääntä luvassa setin alkuvaiheessa.

"kyl mä joskus viel opin näit vehkeit käyttään" :D



sevo
Ozie

Posts: 1,389

#12 • • Ozie
Mikä tuo eka biisi oli? *nauru*
Helmi
Ozie

Posts: 1,389

#14 • • Ozie

JussiS, 17.6.2006 00:50:
---
Ozie, 17.6.2006 00:46:
Mikä tuo eka biisi oli? *nauru*
Helmi

---

Ben Macklin - Release + Åke Blomqvist accapella



Hitto mietin jo mielessäni et jos joku o tehny tost enemmänki rallatusta, aikamoiset repeilyt aiheutti. *piis*
Avatar
#16 • • Peppi Guest

JussiS, 17.6.2006 01:08:
miltäs muuten kuulostaa?



Laitoin puolivahingossa KLF:n soimaan ja ihmettelin, et tulee näin hyvää settiä! Tekis melkein mieli lähteä ulkoilemaan tän musan johdosta. Kiitoooos! *iloinen*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#17 • • Jussi Soro choon!
Uutta settiä taasen luvassa!

Mukana ainakin mun ja Jan Johnstonin uus biisi, ja muutama muukin kiva uutuus ja vanha raita :)

Radiossa: Helsinki 100,0 MHz / Turku 93,8 MHz
Netissä: Kuuntele tästä
Jussi Soro

Posts: 6,385

#18 • • Jussi Soro choon!
Tänään tulee siis! Nauhalle tarttui mm:

- Russ James
- Winkee
- Selu Vibra

etc.

Aika tanakkaa meininkiä, ei pahemmin progeilla tällä kertaa ;)