FURY & KUSC in da PUB 1.7.2006 @ Helsinki

32 posts, 2 pages, 5,133 views

Avatar
#22 • • astaroth Guest
jees, kivaa oli. näytti muutamilla muillakin olevan hauskaa :) kiitokset söhölle & kumppaneille, että sai tulla soittelemaan

ensi kerralla pitää tsekata tarkemmin soittolaitteiston asetukset, mutta oppia ikä kaikki *nauru*
display23

Posts: 3,069

#23 • • display23
muhaha..

olipas kovat paikallisbaarikekkerit!
viina virtas ja meininki oli ihan huippu :D
Waily

Posts: 919

#24 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Jea kiitos ja anteex! =D mukawaa illanviettoa. illan ainoo miinus et brassit otti leipää. *igor*
Blastoff

Posts: 40

#25 • • Blastoff
Hyvää meininkiä, tätä lisää.

Astaroth muuten, mikä vaivas soittoasetuksissa? Kiinnostaa, koska sit ens kerralla osaa parmmin. Laita vaikka privaa tai jotain.
ohgreat

Posts: 361

#26 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Paikka ei kyllä sytyttäny, mutta onneks musa oli mitä mahtavinta *hymy*. Oli siis ihan miellyttävä ilta.
Avatar
#27 • • astaroth Guest

Blastoff, 2.7.2006 16:10:
Astaroth muuten, mikä vaivas soittoasetuksissa? Kiinnostaa, koska sit ens kerralla osaa parmmin. Laita vaikka privaa tai jotain.


järjestäjien puolelta ei kussut mikään, vaan omaa huolimattomuutta

soiteltiin villen kanssa biisit vuorotellen, ja siinä mun teknarissa oli jäänyt ilmeisesti edellisen soittajan jäljiltä +-16% asetukset, jonka hokasin vasta tyyliin vika biisin soidessa. ei epähuomiossa tullut katsottua, että välineinä oli kaksi eri mallin teknaria. *hih*
bubbelgum

Posts: 2,477

#28 • • bubbelgum ~sylikissa~
Taisin luvata että oon kännissä, ja niin taisin kans olla. Jopa niinkin paljon että en uskaltanu mennä tanssilattialle heiluu ollenkaan. *blush* No mut ei se mitään, toimi se niinkin että istu pöydän ääressä ja fiilisteli ihan kympillä. *joo*

Pikkasen harmitti että niin harva bilettäjä oli vaivautunu paikalle, koska toi mesta oli itelle ainakin ihan ilonen yllätys. Tilaa ois ollu reippaasti yli sadalle tanssijalle, helposti. Ja istumapaikkojakin ihan tarpeeks missä sit välillä hengaa ja chillaa. Niin, ja vessat oli ainaki miljoona kertaa paremmat ku Volumessa! *tirsk*

Etukäteen olin pahoin aavistellut että jengi ei kuitenkaan tajuu sitä Wailyn ja Gohain pauketta, ja lattia tyhjenis viimestään siinä vaiheessa. *nauru* Mut toisin kävi! Ihmiset pomppi ja fiilisteli ihan täysii tanssilattialla. Mahtavaa!

Illan ehkä paras läppä oli ne pissikset jotka, kuulemma, oli koko illan käyny pyytämässä että "soittakaa rokkia", ja sit ne tanssi ja hyppi ihan hullun lailla sen vikan setin. *iloinen*

Mut jees, ei oo pahaa sanottavaa. Mulla oli helvetin hauskaa, ja tuli hirvee ikävä päästä taas isoihin paukebileisiin tamppaamaan kunnolla. Sitä odotellessa... *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Blastoff

Posts: 40

#29 • • Blastoff

astaroth, 2.7.2006 19:19:
järjestäjien puolelta ei kussut mikään, vaan omaa huolimattomuutta

soiteltiin villen kanssa biisit vuorotellen, ja siinä mun teknarissa oli jäänyt ilmeisesti edellisen soittajan jäljiltä +-16% asetukset, jonka hokasin vasta tyyliin vika biisin soidessa. ei epähuomiossa tullut katsottua, että välineinä oli kaksi eri mallin teknaria. *hih*



Hieno homma, meinasin alkaa panikoimaan :).
Waily

Posts: 919

#30 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |

bubbelgum, 3.7.2006 00:36:


Illan ehkä paras läppä oli ne pissikset jotka, kuulemma, oli koko illan käyny pyytämässä että "soittakaa rokkia", ja sit ne tanssi ja hyppi ihan hullun lailla sen vikan setin. *iloinen*



Hardstyle is massive! :P
Crystaline

Posts: 69

#31 • • Crystaline Taikanautti
Hauskaa oli kyllä.. Kiitos vaan kaikille soittajille ja bilettäjille hyvästä meiningistä!*aplodit*