MARKO LAINE - 6 H SET - 11.8.2006 @ Turku

40 posts, 2 pages, 4,820 views

Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce
En odota enempää, enkä vähempää, kuin jotain *tanan hyvää teknoo, jonka tahdissa voi keikuttaa ylileveetä kuljetusta. Nih!

Rauma tulee. Tule sinäkin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#24 • • Timce

lank, 11.8.2006 22:23:
tänne kohta käymään !!
ps. kutsuja taas jaossa ;)



Käymään? Tuu ny pysyväst.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

jeesboks

Posts: 4,064

#25 • • jeesboks p u p u
Musiikki oli mitä parhainta *sydän**sydän**sydän* oli myös tosi tosi kivaa nähdä joitakin tuttuja pitkästä aikaa ja monta kivaa kamelia muutenkin mestoilla... harmi kun ei oikeen tanssilattian puolelle kyennyt varmasti siellä ois viihtynyt kyllä.. *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

laite

Posts: 2,994

#28 • • laite MastahWankah

lank, 12.8.2006 03:35:
ps arvatkaa kenen hampaaat :D


Toivottavasti ei mun??? :D
Mut Marko rokkas talossa ja puutarhassa! Vitun Kovat Bileet, ei voi taas muuta sanoa. Ja Vitun Kova Krapula kaupanpäällisiksi, wohoo!
-P

Posts: 4,972

#29 • • -P

lank, 12.8.2006 03:35:
ps arvatkaa kenen hampaaat :D




[ot]
hei haloo, jäbä asuu turussa ja saa vaan hampaan jäljet. mulla on umfin jälkeen muistikuvia 0 ja oikeassa kädessä vidusti haavoja :D
[/ot]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jussi Soro

Posts: 6,385

#30 • • Jussi Soro choon!
Mä en muista olleeni täällä, eli pahoittelut omasta hieman humaltuneesta olotilastani :)

Mut siis, Marko kyl oli ihan svidun kova, teknoo ihan parhaasta päästä.
Timce

Posts: 5,381

#32 • • Timce
Odotin teknoa, mut aika vähän sitä loppupeleissä tuli. Suurimmaks osaksi jotain elektro länkytystä ja musiikillisesti ilta oli pettymys. :/
Humala oli <3 Sori jos olen jotain töppäillyt. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#33 • • Hexe Guest
Ei siin mitään. Musiikki ei oikeen maistun et meni örvellyksen puolel... Puolet muistissa jossain ja pieniä flashbäkkejä sieltä täältä pulpahtelee esiin. Paskan läpän taso oli paska muistaakseni ja sitä suolsin paljon. Anteeks.

Mutei. Kyl siält pari kolme hyvää biisiä tuli mut vähän niinko teknoa odotin et olis soittanu...
laite

Posts: 2,994

#34 • • laite MastahWankah

Hexe, 12.8.2006 11:59:
vähän niinko teknoa odotin et olis soittanu...


Don´t worry, tänään sit Traumalla teknoa ja vähän happonarinaakin! Sillä edellytyksellä että en kuole tähän krapulaan...
Amuck

Posts: 2,396

#36 • • Amuck dub-i-dub
"Selvinpäin Klubilla" -kokeiluni osoittautui ihan hyväksi tavaksi klaarata ilta. Yhdestätoista pariin tuntiin eteenpäin mua ei meinannut saada tanssilattialta pois ollenkaan, oli niin makoisan kuuloista. ^_^ Puolivälin kiksahduksen jälkeen tosin alkoi humppaaminenkin puuduttaa, mutta onneksi oli rutkasti humalaisia kamuja joita naureskella. <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

vergio

Posts: 218

#37 • • vergio barbaari
Diggasin kyllä!!! Lyhyesti *sydän*

--
Anna mun bailaa...

Kriz

Posts: 71

#38 • • Kriz Pusisten päällikkö
tosi kivaa oli *sydän*.ja musiikki oli *super*-hyvää.tuli ainaki tanssittuu kunnolla taas pitkäst aikaa..tää päivä ei kyl sit ollukkaan niin kiva..*hikoil**nauru*
KeijoK

Posts: 1,495

#39 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Alusta loppuun aivan loistava meininki...aamulla oli niin paha olo että taisin olla taas kerran aikamoisessa osteoporoosissa....*jiihaa*
Iso kiitos kiitos Sepolle ja Annalle alkuillasta!!!!
Ja muille tutuille tasapuolisesti terkkuja!!!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

ile

Posts: 184

#40 • • ile
dodii olihan nuo ihan kivat bileet tapasin jotain kamuja ja tuttui jne. taisin taas kerran olla "hyvässä" kunnossa joten anteeksi siit mutta ainakin mulla oli hauskaa :)

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)