Musiikki oli mitä parhainta oli myös tosi tosi kivaa nähdä joitakin tuttuja pitkästä aikaa ja monta kivaa kamelia muutenkin mestoilla... harmi kun ei oikeen tanssilattian puolelle kyennyt varmasti siellä ois viihtynyt kyllä..
Toivottavasti ei mun??? :D
Mut Marko rokkas talossa ja puutarhassa! Vitun Kovat Bileet, ei voi taas muuta sanoa. Ja Vitun Kova Krapula kaupanpäällisiksi, wohoo!
Odotin teknoa, mut aika vähän sitä loppupeleissä tuli. Suurimmaks osaksi jotain elektro länkytystä ja musiikillisesti ilta oli pettymys. :/
Humala oli <3 Sori jos olen jotain töppäillyt. :)
Ei siin mitään. Musiikki ei oikeen maistun et meni örvellyksen puolel... Puolet muistissa jossain ja pieniä flashbäkkejä sieltä täältä pulpahtelee esiin. Paskan läpän taso oli paska muistaakseni ja sitä suolsin paljon. Anteeks.
Mutei. Kyl siält pari kolme hyvää biisiä tuli mut vähän niinko teknoa odotin et olis soittanu...
"Selvinpäin Klubilla" -kokeiluni osoittautui ihan hyväksi tavaksi klaarata ilta. Yhdestätoista pariin tuntiin eteenpäin mua ei meinannut saada tanssilattialta pois ollenkaan, oli niin makoisan kuuloista. ^_^ Puolivälin kiksahduksen jälkeen tosin alkoi humppaaminenkin puuduttaa, mutta onneksi oli rutkasti humalaisia kamuja joita naureskella. <3
tosi kivaa oli .ja musiikki oli -hyvää.tuli ainaki tanssittuu kunnolla taas pitkäst aikaa..tää päivä ei kyl sit ollukkaan niin kiva..
•
•
KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Alusta loppuun aivan loistava meininki...aamulla oli niin paha olo että taisin olla taas kerran aikamoisessa osteoporoosissa....
Iso kiitos kiitos Sepolle ja Annalle alkuillasta!!!!
Ja muille tutuille tasapuolisesti terkkuja!!!
dodii olihan nuo ihan kivat bileet tapasin jotain kamuja ja tuttui jne. taisin taas kerran olla "hyvässä" kunnossa joten anteeksi siit mutta ainakin mulla oli hauskaa :)