DANCE FACTORY - RMJ 2006 24.6.2006 @ Rauma

33 posts, 2 pages, 8,410 views

samlainio

#21 • • samlainio

Homegrove, 19.6.2006 21:05:
Mäkin voisin yrittää soittaa kesäisempää ja iloisempaa kun on kerran juhannus ja kaikkea.

Mitäh?? Onko sulla sellastaki... *iloinen*
Sonkku

#22 • • Sonkku
Jeeeeees...! Meikkä lähtee kans ny sit kaheks päiväks! *jiihaa**plur* Ni moni on puhunut meikän ympäri, joten en voi jättää tänä vuonnakaan väliin, kyl se niin on et vinukat lärviin ja Dance factory, mecano bech ja Rantalava kutsuu. Myös vois men sheikkaa butii Juhannus tansseihin, hehe...! *tanssittel**pepsodent**pihkassa*
#24 • • Hexe Guest

lank, 20.6.2006 00:50:
mörköprogee kehiin vaan :D

Mäkin voisin sen kunniaks soitta vaik Filter Science - Darkness Falls :D
Njoo... Mult ei mitään chillikama ol tulos. Ajattelin tosa et perjantaina Filtershit ja Lauantaina sit yöllä Teknoshit. Sellast gruuvii kamaa tulos vissii.
samlainio

#26 • • samlainio
käytii tos tsiigaas vähän paikkaa, ett miltäs näyttää ja hyvältähän tuo näytti. Ei ny ihan täysin valmis viel ollu, mut osapuilleen. Aurinko laskee mukavast just sillai, ett DF:ssa saa koko illan nauttia auringosta............. mikäli se aurinko sit vaa suostuu paistamaan.
Timce

#27 • • Timce

samlainio, 20.6.2006 20:39:
käytii tos tsiigaas vähän paikkaa, ett miltäs näyttää ja hyvältähän tuo näytti. Ei ny ihan täysin valmis viel ollu, mut osapuilleen. Aurinko laskee mukavast just sillai, ett DF:ssa saa koko illan nauttia auringosta............. mikäli se aurinko sit vaa suostuu paistamaan.

Jottai juttuu kuullu, et lounaassa saattais aurinko paistella. Mut ei ny viä pompita tasajalkaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Funktion

#28 • • Edited Funktion over 9000

Timce
lounaassa saattais aurinko paistella. Mut ei ny viä pompita tasajalkaa.

Pekka-oh-so-Pouta lupaili sellasta...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sparffo

#29 • • sparffo Team Aerobic
HC:t soi sit mun pakussa *pahis**pahis**jiihaa*
kun tsiigasin line-uppia, niin tuli sellanen fiilis että setti saattaa olla löysän puoleista... mut se jää nähtäväks *hih*
toivottavasti sen sais muitten klubbareitten lähelle, että voidaan jakaa hyvinvointia *nauru*

toivotaan hyviä kelejä *hymy*

millon se scooter oikeen soittaa? pakko nähädä*nauru* mä en missannu kertaakaan rantarokis, ellei niitä ryömimis kertoja lasketa pois...

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

dncr

#30 • • dncr aika notkee

sparffo, 20.6.2006 22:26:
HC:t soi sit mun pakussa *pahis**pahis**jiihaa*
kun tsiigasin line-uppia, niin tuli sellanen fiilis että setti saattaa olla löysän puoleista... mut se jää nähtäväks *hih*
toivottavasti sen sais muitten klubbareitten lähelle, että voidaan jakaa hyvinvointia *nauru*

toivotaan hyviä kelejä *hymy*

millon se scooter oikeen soittaa? pakko nähädä*nauru* mä en missannu kertaakaan rantarokis, ellei niitä ryömimis kertoja lasketa pois...

Lauantaina klo 22.45-00.00 lukee aikataulussa (http://www.rmj.fi/fi.phtml?pageid=66#) Saas nähdä millaiset ruuhkat on huomenna...

--
The love we give away is the only love we keep.

Tarsu

#31 • • Tarsu
it's now time to pack shitloads of vinyls with me!

meikältä odotettavissa chillaria, housea & trancea!

luulen että juhlat dance factoryn puolella lopetetaan
hivenen vanhempiin trancesoundeihin!

watch out ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

AaKo

#32 • • AaKo Tosi veivaaja

pikkutapsa, 21.6.2006 21:29:

luulen että juhlat dance factoryn puolella lopetetaan
hivenen vanhempiin trancesoundeihin!

watch out ;)

oi oi!! kyllä tapsa juuri näin! *jiihaa* im there!

--
En se mää ollut!!!

Sparkling

#33 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
koooohta *aplodit**jiihaa**tanssittel**känni*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.