MINISTRY OF SOUND SUMMER TOUR 30.6.2006 @ Helsinki

81 posts, 5 pages, 15,862 views

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#42 • • Cosmic City Survivor

OlliS, 1.7.2006 09:23:
---
AlexS, [Paulo Mojo - 1983 (eric prydz rmx)

---
Tää on ehkäpä kovin biisi täl hetkel <3

Ens viikolla pitäis tulla kauppoihinkin 12" *jiihaa*

p.s. se on Paolo ;)



eikä o:)
AlexS

Posts: 1,389

#44 • • AlexS kummasetä

OlliS,
p.s. se on Paolo ;)



Doh, niin olikin. On muuten myös hyvä biisin nimi!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Syce

Posts: 1,649

#45 • • Syce
jepjep...kahdelta olin jo ONNEKSI himassa...
Loisto musaa jonka pilas kännissä örveltävät juntit egoineen ja korotetuin kyynerpäineen...meni maku lavalla
Avatar
#46 • • Edited aaaaaaaaaa Guest

Oni, 1.7.2006 03:56:
Porukkaa oli todellakin liikaa... ehkä olis ollu hiukan vähemmän jos turistit olis älynny pysyä pois *pepsodent*. Mut musa oli hyvää, sitä oli riittävästi... naiset oli kauniita, heitäkin oli riittävästi *plur*. Kiitokset viel Kaivohuoneen henkilökunnalle jotka hoitivat työnsä mallikkaasti ruuhkasta huolimatta *hymy*




Määrittelisitkö turistit?

--

Mua kyllä harmittaa, että nukahdin kotiin siinä 22 aikaan ja heräsin vasta 02.
Meni kyllä kekkerit semisti ohi suun. Perkeleen aikaero *toktok*
Avatar
#47 • • cjet Guest
Yläkerrassa rokkas. *jiihaa* Harmi kun keksin sen vasta niin loppuvaiheessa. Alakerrassa tylsää basso jumputus-mitä-lie, joka vei jokseenkin tanssihalut jossain kohtaa. Väkeä oli aivan he-le-ve-tis-ti. Hyvä jos löysi ketään jos sattui vahingossa kadottamaan ystävänsä.. Mutta muuten oli kyl ihan hemmetin kivaa. Kiitos siis järjestäjille isolla kädellä. *hymy*
Oliwer

Posts: 799

#48 • • Oliwer
Olipas varsinainen mehiläispesä. Kunnon kuhina ja puhina sekä joka paikka tahmeana kuin hunajas ois tanssinu *nauru* Mutta talo todella toimi taas *nuotti**hihu*
Papa Lazarou

Posts: 682

#49 • • Edited Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.
"liikaa väkee"; "jollain kyynerspäätkin ylhäällä" ja "näin turistin"! Byyhyy!

Ihme itkua: eiks näiden pitäny olla niinku bileet?

Taitelkaa jatkossa vittu foliosta puristiskotsa päähän ja joratkaa himassa peilin eessä, jos ihmiset pelottaa.

Mun mielestä lisääkin jengii ois mahtunu ihan hyvin ;)

Smoukkarin setistä oon toki samaa mieltä usean kirjoittajan kanssa - laiska perussetti.
AlexS

Posts: 1,389

#50 • • AlexS kummasetä
Mikäköhän oli Mellinin settiä edeltävä biisi tai Jayn setin ensimmäinen biisi. Aika massiivisen kuuloinen basso, ns. rullaava. Tän hakemani biisin jälkeen tuli joku jossain hoettiin "house" sanaa aika paljon. Tattis! *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#51 • • Viivi Guest
Hauskat bileet, mutta liian paljon populaa. En tiennyt vielä aamulla lähteväni sinne, joten mulla oli vääränlaiset kengät. Lattian tahmaisuusaste oli omaa luokkaansa ja kumipohjat eivät auttaneet yhtään asiaa. Jos Ana olisi soittanut koko illan, minullakin olisi ollut hauskempaa; hänen settinsä oli loistava. Tai se vähä mitä siitä kuulin *hih* Vaikka ei siinä mitään, hyvä seura korvasi loppuillan biisien monotonisuuden ja tanssiminenhan on aina kivaa *pepsodent*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#52 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Periaatteessa ihan kivat bileet, mut toi väenpaljous kyllä tökki *hmph* Lopulta sit päädyin pakoileen sitä ihmismäärää sinne terassin kaukaisinpaan nurkkaan, ja tanssilattiaa ei tullu nähtyy edes *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zapa

Posts: 1,393

#53 • • Zapa Mr Wrangler
Ihan kivaa oli. Smoukkarin settiin olisi kyllä toivonut enemmän vaihtelua, nyt se oli tasapaksua pörinää vaan. Kyllähän sitä jaksoi jonkun aikaa jammailla mut ei tollasta jaksa koko iltaa sentään. Ei tullut neidiltä sellaista hyvän fiiliksen housea ollenkaan. Kukas ylhäällä soitti, se tuli missattua?
Individual

Posts: 10,942

#54 • • Individual HYPNO!

Zapa, 1.7.2006 13:21:
Ihan kivaa oli. Smoukkarin settiin olisi kyllä toivonut enemmän vaihtelua, nyt se oli tasapaksua pörinää vaan.lEi tullut neidiltä sellaista hyvän fiiliksen housea ollenkaan.


Soittaako joku muuta kuin sitä pörinää tällä hetkellä? Taitaa olla hyvä fiiliksen house kortilla, pannassa, vintillä häpeämässä tällä hetkellä tai sitten mä kuuntelen vain vääriä tiskijukkia tai jukittaria...
Avatar
#55 • • jesus Guest
Shhmokin' *sydän*
SmILE

Posts: 376

#56 • • SmILE Esanssi mössöö
HIHIII omat hyvät bileet oli tuon pytingin ulkopuolella.....
Ensin lähti aika nihkeesti mutta kyllä se ilo irti lähti parin heebon ansiosta*aplodit*

TÄNKS TÄYSII OMALLE IHKULLE POPPOOLLE!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Oliwer

Posts: 799

#57 • • Oliwer

Individual, 1.7.2006 14:05:
---
Zapa, 1.7.2006 13:21:
Ihan kivaa oli. Smoukkarin settiin olisi kyllä toivonut enemmän vaihtelua, nyt se oli tasapaksua pörinää vaan.lEi tullut neidiltä sellaista hyvän fiiliksen housea ollenkaan.

---

Soittaako joku muuta kuin sitä pörinää tällä hetkellä? Taitaa olla hyvä fiiliksen house kortilla, pannassa, vintillä häpeämässä tällä hetkellä tai sitten mä kuuntelen vain vääriä tiskijukkia tai jukittaria...



Häh, mä olen kyllä kuullut nykyäänkin housebileissä paljon myös just sitä melodista housea vokaaleilla tai ilman, jossa sitä hyvää fiilistä on. Ei kaikki ulkomaisten kuten ei kotimaistenkaan dj:den setit ole mun mielestä todellakaan ollut viime aikoina pelkkää pörinää.
(pörinällä tarkoitetaan täs vissiinkin nyt sitä proge/elektro/basso -murinaa joka on imo hyvää kans)
Ozie

Posts: 1,389

#58 • • Ozie
Harrr.... ehkä paras ratkasu ikinä lähtee kärpäsestä tänne. Ulkona sai hetken jonotella viel joskus 01 aikoihin mutta oli taas niin hauskaa. Aluks mietin vähän et onkohan sinne lähös ketään tuttuja ku en muistanu klubbarista varmistella ja löytyhän sielt taas naamoja jota ei oo aikoihin nähny. Sen verran meni taas turinointiin etten osaa sanoa muuta ku että siinä humalassa musa osu. Myös tequila osu ja uppos *nauru*
Jocular

Posts: 1,359

#59 • • Jocular Janni

Ozie, 1.7.2006 15:41:
Harrr.... ehkä paras ratkasu ikinä lähtee kärpäsestä tänne. Ulkona sai hetken jonotella viel joskus 01 aikoihin mutta oli taas niin hauskaa. Aluks mietin vähän et onkohan sinne lähös ketään tuttuja ku en muistanu klubbarista varmistella ja löytyhän sielt taas naamoja jota ei oo aikoihin nähny. Sen verran meni taas turinointiin etten osaa sanoa muuta ku että siinä humalassa musa osu. Myös tequila osu ja uppos *nauru*



Toi tequila selittää sen sun palosireenimäisen ulvonnan *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

toma

Posts: 2,009

#60 • • toma Tototoototo

Individual, 1.7.2006 14:05:
Soittaako joku muuta kuin sitä pörinää tällä hetkellä? Taitaa olla hyvä fiiliksen house kortilla, pannassa, vintillä häpeämässä tällä hetkellä tai sitten mä kuuntelen vain vääriä tiskijukkia tai jukittaria...


Tietänet jo mihin sitä pääsee viimeistään kuulemaan tuossa heinäkuussa. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac