21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 276,091 views

schiba

#363 • • schiba

zAo, 20.4.2007 09:18:
---
kovabetoni, 20.4.2007 00:03:
Tiedä sitten onko tää jo täällä mainittu...Ei voi tietää. Vielä vähemmän jaksaa ottaa selvää*täh*

*jiihaa*:

---

Löytyy paremmalla laadulla Platinumista :)

Mullla pätki ainakin ihan homona, Jonkulla muulllakin? Vaiko vika mun nettiyhteydessä :)
schiba

#364 • • schiba
Ainiin ja se lippu :( Toivottavasti vielä saa...
[Nuclear]

#366 • • [Nuclear] el aprendiz

schiba,
Mullla pätki ainakin ihan homona, Jonkulla muulllakin? Vaiko vika mun nettiyhteydessä :)

Pätki ja rätisi se mullakin..

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Tomppeli

#367 • • Tomppeli

[Nuclear], 20.4.2007 11:52:
---
schiba,
---

Pätki ja rätisi se mullakin..

mulla autto ku pisti pauselle ja venaili vähän aikaan. sit jatko kattomista ja hyvin toimi...
Trixie

#368 • • Trixie
onkos lippui muuten mahdollisesti viel jäljel? Kaveri tartteis yhen lipun, vieläkö saa streetist? onko kellään hajuu asian suhteen, onx joku hakenu lähiaikoina lippua et tietäis onko turha lähtee hakee vai ei?

--
face your fears and live your dreams

Beliar

#369 • • Beliar

Trixie, 20.4.2007 12:14:
onkos lippui muuten mahdollisesti viel jäljel? Kaveri tartteis yhen lipun, vieläkö saa streetist? onko kellään hajuu asian suhteen, onx joku hakenu lähiaikoina lippua et tietäis onko turha lähtee hakee vai ei?

Jos tuut Tampereelta bussilla, mulla olis sulle 2 tai 3 lippua vielä jäljellä *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Displacer

#370 • • Displacer

Ihme on jos loppuu etukäteen, mutta soittamalla streetbeattiin luulisi selviävän saako niitä lippuja.

www.streetbeat.ac
AcidR

#371 • • Edited AcidR Serine (Distortion)

kolina, 20.4.2007 09:39:
---
Saara, 19.4.2007 22:04:
---
aada, 19.4.2007 21:49:
Olen aloittelija, mutta voisiko joku valaista mulle miten jengi pukeutuu tälläsiin bileisiin?

---

Pue sellaset vaatteet joissa viihdyt parhaiten. Ihme nillitystä ollut joissain kuvissa et on taas niin taviksen näkönen, mut mitä ihmeen väliä sillä on onko päällä t-paita ja farkut vai onko joku pukeutunut kirahvipukuun.

---

Kyllä erikoisesti/tyylikkäästi pukeutuneet tyypit tuovat lisää fiilistä (varsinki tällasiin isompiin) bileisiin. Hienoo että jotkut jaksaa panostaa ja nähdä vaivaa asustukseen. Kuitenki jos ei oo hyvää asuideaa, niin perus farkut ja t-paitakin mielestäni on ihan ok.

edit: Tosi reivaajat tekevät asunsa itse *vink*

Omasta mielestä reivikuteisiin pukeutuminen kuuluu asiaan ja mukavuudesta voi aina tinkiä kunhan näyttää hienolta ja asialliselta *nauru* mut tosiaan jos "aloittelijasta" puhutaan niin ei sillon tarvitse vielä paljoa panostaa, itellä meni ainakin ne parit bileet ennen kun kuteet vaihtu *hymy*

Jos kaapista ei reivimpiä vaatteita löydy niin aina voi ottaa ylle valkoista tai muuta väriä joka loistaa UV-valoissa *piis*

Edit: ja tosiaan tekisin kaikki vaatteet ite jos osaisin tai tuntisin jonkun joka vois tehdä puolesta *uuh*
Trixie

#372 • • Trixie

Beliar, 20.4.2007 12:16:
---

---

Jos tuut Tampereelta bussilla, mulla olis sulle 2 tai 3 lippua vielä jäljellä *vink*

Tsori Hessu, mä oon jo tääl stadis, mut pitää pyytää frendii soittamaan streettiin. Kiits kuitenki *hihu*

--
face your fears and live your dreams

#373 • • Muussika Guest
Oks joku lährössä autolla kemuista veks keskustan suuntaan? Pari mimmiä hyppäis miälellään semmoseen autoon kemujen loputtua. *hihu*

Jipii, kohta pääsee joraan! *jiihaa*
Displacer

#374 • • Displacer

kolina, 20.4.2007 09:39:
---
Saara, 19.4.2007 22:04:
---
aada, 19.4.2007 21:49:
Olen aloittelija, mutta voisiko joku valaista mulle miten jengi pukeutuu tälläsiin bileisiin?

---

Pue sellaset vaatteet joissa viihdyt parhaiten. Ihme nillitystä ollut joissain kuvissa et on taas niin taviksen näkönen, mut mitä ihmeen väliä sillä on onko päällä t-paita ja farkut vai onko joku pukeutunut kirahvipukuun.

---

Kyllä erikoisesti/tyylikkäästi pukeutuneet tyypit tuovat lisää fiilistä (varsinki tällasiin isompiin) bileisiin. Hienoo että jotkut jaksaa panostaa ja nähdä vaivaa asustukseen. Kuitenki jos ei oo hyvää asuideaa, niin perus farkut ja t-paitakin mielestäni on ihan ok.

edit: Tosi reivaajat tekevät asunsa itse *vink*

Täysin samaa mieltä.

Jos jaksaa ja osaa niin hyvä vaan että ihmiset jaksaa panostaa.

Mutta onhan toi nillitys vaatteista kans aika turhaa jos joku toinen ei taas jaksa panostaa samalla tavalla.

[enter the hehkutus]

Kohta on bileeeet. Hyvin nosti bilefiilistä toi plattarilta löytyvä Laserpoint2006 video :)
Namminna

#375 • • Edited Namminna

Trixie, 20.4.2007 12:49:

Tsori Hessu, mä oon jo tääl stadis, mut pitää pyytää frendii soittamaan streettiin. Kiits kuitenki *hihu*

Tiketissä näyttää ainakin olevan vielä lippuja jäljellä :)

--
Thrill me!

Air

#376 • • Air
Huomenna! Onhan näitä jo odotettukin. Pitäisköhän jo aloittaa glowsticcien päällystäminen bensalla*uros*

Hei mites sisäänkäyntien lukumäärä? Onko odotettavissa yksi sisäänkäynti ja näinollen hel*etin pitkät jonotukset ?
DJuiceD

#377 • • DJuiceD Club destination promouter.
Oooh H-U-O-M-E-N-N-A!!!!

--
club destination will chill your week, once in a month!

villelope

#378 • • villelope Lope of Lope & Kantola

sts, 18.1.2007 16:08:
---
Timce,
Meret nousee...Kaupungit kaatuu. :)

---

Töölönlahti tulvii, ja mannerheimintiellä on ruuhkaa.

Miten keväiset luonnonmullistukset vaikuttavat tapahtumien kulkuun?
Pääseekö Tampereen bilebussi paikalle yhtenä kappaleena?
Välkkyykö strobo ja vilkkuuko moving head?

Sunnuntaina olemme jo viisaampia.
ezzy

#379 • • ezzy Droid-pappa

Air, 20.4.2007 15:05:
Huomenna! Onhan näitä jo odotettukin. Pitäisköhän jo aloittaa glowsticcien päällystäminen bensalla*uros*

Hei mites sisäänkäyntien lukumäärä? Onko odotettavissa yksi sisäänkäynti ja näinollen hel*etin pitkät jonotukset ?

Ajoissa paikalle, niin välttää moiset yleensä :)
Kolera

#380 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ezzy, 20.4.2007 16:29:
---
Air, 20.4.2007 15:05:

---

Ajoissa paikalle, niin välttää moiset yleensä :)

jep tai sit kaikki tulee ajoissa ja on helvetilliset jonot jo heti ajoissa *sydän*

yleensä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä