Olisko siinä mopokokoontumisessa mitään ideaa?

25 posts, 2 pages, 10,858 views

Ladydee

#1 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
Vanhoista aiheista löytyi viime kesältä tuo kokoontumisajo.
Nyt kyselisinkin miten on tämän vuoden kiinnostus? Suurimmalla osalla on varmasti jo pyörä ajossa..

Jos kiinnostuneita löytyy, niin sitten varmaan pitäis sopia aika ja paikka, eli ehdotuksia odotellessa *joo*

--
You don't need eyes to see, you need vision...

Jaques

#2 • • Jaques HUGC / So Nice!
Vois kyl tulla vähän ajelee kunhan sais ensin ton härvelin kasattua!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Grizzley

#3 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Härveli täydessä iskussa ja kuski kans! Menoks! *joo*

--
Signature summarily executed for treason

Ladydee

#4 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
Heh.. Ainakaan toistaiseksi ei kovin montaa kiinnostunutta, mutta ei se mitään! :)

Kertokaahan millon olis mopot kunnossa ja aikaa vaikka Porvoonreissulle tjms? Voihan sitä vähän pienemmälläkin porukalla mennä yhtä hyvin ;)

--

Amuck

#5 • • Amuck dub-i-dub
Mä lähden heti jos joku ottaa kyytiin. Kauhea mopokuume ollut koko kevään, vaikken ko. härveleistä hittoakaan ymmärrä. :D Äh, oon niin blondi.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Grizzley

#6 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Ladydee
Heh.. Ainakaan toistaiseksi ei kovin montaa kiinnostunutta, mutta ei se mitään! :)

Kyl niitä alkaa löytymään kun hiukka taotaan rumpua, pari on ainakin tiedossa...

Kertokaahan millon olis mopot kunnossa ja aikaa vaikka Porvoonreissulle tjms? Voihan sitä vähän pienemmälläkin porukalla mennä yhtä hyvin ;)

Jos ihan kamala kiire ei oo niin heinäkuussa on varmaan ihmisillä enemmän vapaata...ja itellä alkaa ainakin viikonloput oleen sinne asti buukattuja *pökr* Tosin joku arki-iltanen Porvoonreissukin vois kyl olla ihan jees vaikka ens viikolla kun pitäis olla hellekelejä tiedossa! *joo*

--
Signature summarily executed for treason

MesMeRise

#7 • • MesMeRise Spinnamon
Uaaaa.

Mä lähen kans jos joku nappaa kyytiin *nauru*
Mun viimekesäinen unelma päästä kyytiin ei toteutunu *nyyh*
Elmiira

#8 • • Elmiira

Grizzley, 8.6.2006 17:57:
Jos ihan kamala kiire ei oo niin heinäkuussa on varmaan ihmisillä enemmän vapaata...ja itellä alkaa ainakin viikonloput oleen sinne asti buukattuja *pökr* Tosin joku arki-iltanen Porvoonreissukin vois kyl olla ihan jees vaikka ens viikolla kun pitäis olla hellekelejä tiedossa! *joo*

Alkaa tosiaan olla kesä buukattu täyteen kaikkee.
kesä-heinäkuun vaihteen vloppu ois hyvä
tai sit vasta heinäkuun lopussa.

Me ei päästä viikolla lähtee, kun haluttais tulla molemmat,
mut meillä on koira, eikä sitä voi koko päivää pitää yksin kotona...

Mut ehdottakaa jotain aikoja?
Meillä on uus pyöräkin,
jota en oo vielä edes ajanu.

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=777618#777618

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Ketku

#9 • • Ketku
Siis mitä? Eletään kesäkuuta ja jengillä on kiikottimet levällään.. virhe!*iloinen*
Arki-ilta + Porvoo vois toimia..
Ladydee

#10 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
No hitsi, keskusteluhan meinaa kuolla ennenkun on ees alkanut *vink*

Arki-ilta + Porvoo olis ilmeisesti sitten sellanen jota vois kokeilla.
Onko ideoita lähtöpaikasta ja mitkä olis aikatoiveet? Jotkut kun pääsee töistä klo 15 toiset vasta 18 jne...

Itse olen tässä lomalaisena tän ja seuraavan viikon, ni ei oo niin paljon väliä tuon ajan kanssa ja kauniita ilmojakin pitäis riittää!

--

Mar6

#11 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jep! Mukana!

Arki ilta joskus 10 aikaan käy mulle tai sit vko loput! Ajetaan joku kiva reitti ja sit kaffelle jonneki :)
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

DagO

#12 • • Edited DagO häröö
Mukana ollaan ja sellanen aika kuulostais hyvältä kuin su 2.7.
Sitten voishan sitä lähtee joku arki ilta pienemmälläki porukalla ajelee mutkapätkii. Porvoosta löytyy kyl pirun hyvii mutkia ja joen rannassa on kiva istuskella vaikka ennen porvoon mutkia.
kimbexx

#13 • • kimbexx
Laittakaa mulle viestii jos ootte menossa, I'm in. Käyn vaan aika harvoin nyk lukee näitä viestejä, mutta kuulostais kivalta!
#14 • • cjet Guest
Mih.. mäki haluan mopoilemaan. *hymy*
DagO

#16 • • DagO häröö
Mä tässä voisin laittaa ryhmistä kehiin kiinnostuneille.
Miksan

#17 • • Miksan
Mut voi lisäillä ryhmikseen, lähen tosin 2 viikon päästä inttiin et sen jälkee voi olla vähän heikompaa toi osallistuminen*Nauru*
DagO

#18 • • DagO häröö
Niin ja mulle vaik privaa jos haluaa ryhmikseen mukaan.
ttomi

#19 • • ttomi
Voisi ehk olla kiinnostunut. Mopohan tossa pihalla nököttää ja odottaa ajamista:). En vaa tunne ketää täält:/
DagO

#20 • • DagO häröö
Ilmotetaan nyt tännekki et kokoontuminen on su 2.7 Hietsussa tai sit Itiksessä päin.