Fiilis 4.6.2006 @ Lappeenranta

5 posts, 1 page, 1,603 views

Caro²

#1 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Eipä montaa tuttua paikalla ollut :(

Mutta ei siinä sinänsä, vallan hauskaa oli - tuli soitettua melko erilaista taloa kuin normisti, taisipa pari setää ruveta vinoilemaankin "kerrankin hyvää musaa" *hihu*

Saattoi olla alkoholin väärinkäytöllä myöskin osuutta asiaan, tiedä häntää..
Anselmi Kuusisto

#2 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Mä voin olla yks niistä sedistä!!! Oli kyl mulle toimivaa housea tällä kertaa. Kiva kuulla että joku teknisesti osaava soittaa tollasta! Välillä joutu oikein pysähtymään ja kuuntelemaan että mitä helv.....? "Onk sieäl caro vai Toukka?" Perus lärvit oli ilmeisesti karannu kesä laitumille ja Nefe urhoollisena tuli ilta sidukalle kuuntelemaan kännisten jorinoita... Eikä mulla ollu edes kakkua tarjota.. Ens viikolla Kouvolan Fiiliksessä vierailevia tähtösiä Lahden suunnalta!

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Haychii

#3 • • Haychii pölliskö
Ei kyllä nyt millään päässy tulemaan kun yritin päntätä sitä anatomiaa ja fysiologiaa, eikä siitä ois mitään tullu siel fiiliksessä kummiskaan.

Pääsykokeet ois kyl voinu mennä vähän paremminkin.. mut mut heinäkuus sen sit tietääpi miten ne meni oikeesti. Kyl ne jonku verran kyseli latinankielisii juttui enkä ollu niit päntänny olleskaan.

No mut ens kerral tuun sit kans fiiliksiin.
Nefertete

#4 • • Nefertete pile-eläin

Anselmi K, 5.6.2006 04:14:
Perus lärvit oli ilmeisesti karannu kesä laitumille ja Nefe urhoollisena tuli ilta sidukalle kuuntelemaan kännisten jorinoita... Eikä mulla ollu edes kakkua tarjota..

Iso ihminen ois kasvanu vaan isommaksi jos ois kakkua syötetty ;P
Eli hyvä vaan.

Huomasi kyllä, että opiskelijat ja muutkin olivat karanneet kesälaitumille eli hiljaista oli.
Isot kiitokset Toukalle ja Anselmille valmistumissiidereistä..
Piti karata kotiin ajoissa, ettei ois huppeliin tullut :P

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Exlex

#5 • • Exlex
Taas tuli sunnuntaikoomailtua hamaan loppuun asti.

Haychii, 5.6.2006 16:48:
Ei kyllä nyt millään päässy tulemaan kun yritin päntätä sitä anatomiaa ja fysiologiaa, eikä siitä ois mitään tullu siel fiiliksessä kummiskaan.

Mie jo aattelin että sitä on ruvettu lipsumaan, mutta tuo on ihan hyväksyttävä syy jättää Fiilikset väliin ;) Pietään peukut pystyssä!

Nyt vaan keskiviikkona kaikki Caro²n pändärit kannustamaan DJ-skabaan, mikäli iso C nyt on sinne menossa