Pinnallista mutta....

14 posts, 1 page, 3,698 views

SmILE

#1 • • SmILE Esanssi mössöö
Koska keksitään ripsiväri mikä pitää lupauksensa kuin mainoksissa luvataan?(tiedän olen mainosten uhri)

Joko ne rapisee pitkin poskia tai loppujen lopuksi kun väriä on tarpeeks laittanu niin näyttää että olisi yksi tai kaksi ripseä (okei en ehkä vaan osaa)

hämm.... no olihan tämäkin taas murhe.....*nyyh**tirsk*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

#2 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 3.6.2006 11:08:
Koska keksitään ripsiväri mikä pitää lupauksensa kuin mainoksissa luvataan?(tiedän olen mainosten uhri)

Joko ne rapisee pitkin poskia tai loppujen lopuksi kun väriä on tarpeeks laittanu niin näyttää että olisi yksi tai kaksi ripseä (okei en ehkä vaan osaa)

Pitääks isin taas opettaa miten meikataan?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Kolera

#3 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vielä ku porukka laittais tänne samanlaisia juttui kuin tuo niin tää saattais olla lukottumattakin tai muuten vaan unohtumatta =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

SmILE

#4 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 3.6.2006 11:09:
---

---

Pitääks isin taas opettaa miten meikataan?

no jooo!!! menee hermot....

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

#5 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 3.6.2006 11:12:

Kuules ku sinul on niin nätit simmut muutenki ni ei ne mitää meikkiä ees tarvi *sydän*

Mut okei.. mä näytän illalla miten se meikkaus tapahtuu.. *joo*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

#6 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 3.6.2006 11:13:
---
sMilE, 3.6.2006 11:12:

---

Kuules ku sinul on niin nätit simmut muutenki ni ei ne mitää meikkiä ees tarvi *sydän*

Mut okei.. mä näytän illalla miten se meikkaus tapahtuu.. *joo*

Kiitos hani oot mun pelastaja. Näytät sitten kädestä pitäen miten se homma hoituu

--

Jago

#7 • • Jago un-trained monkee

mä kirjottelen myös toisella foorumilla missä on meikki keskusteluja paljon*blush*

kanebo 38 on hyvin kehuttu. mulla on ittekkin ja voin todella kehua, jopa ensikertalaisena saan räpsyttimeni hyvännäköiseksi tällä. tosin ei kannata laittaa hirveen montaa kerrosta, koska silloin se lähtee helpommin paakkuuntumaan tai lähtee ripsistä pois

kuulemma arkikäyttöön loistava ja silloin kun haluaa ripset tummiksi mutta ei halua näyttää meikatulta(ei taida pidentää jne. värjäys lienee ainut juttu, mutta loistavaa siis kuitenkin)

Max Factor - MASTERPIECE: tästä oon kuullu tajuttomasti kehuja ihmisiltä. kys foorumin ripsari alue on perjaatteessa lähes ylistystä tälle(siltä osin kun ihmiset ovat sitä kokeilleet). pitää ittekkin kokeilla tätä kyllä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Timce

#8 • • Timce
Foorumipoliisi tiedoittaa:

Eikös tämänki olis voinut nimetä jotenkin muuten? Esmes, Meikkaamisen salat, tai How to look like a skanky ho. tjsp

Joo, menen potemaan krapulaa. ->

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Chatte

#9 • • Chatte Team Teknolipat :)

Timce, 3.6.2006 11:26:
Eikös tämänki olis voinut nimetä jotenkin muuten? Esmes, Meikkaamisen salat, tai How to look like a skanky ho. tjsp

*joo* Ei ole kovin informatiivinen tuollaisenaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

SmILE

#10 • • SmILE Esanssi mössöö

Timce, 3.6.2006 11:26:
Foorumipoliisi tiedoittaa:

Joo, menen potemaan krapulaa. ->

Ei kyl mä tykkäsin et tää oli ihan hyvä nimi....

--

SmILE

#11 • • SmILE Esanssi mössöö

Max Factor - MASTERPIECE: tästä oon kuullu tajuttomasti kehuja ihmisiltä. kys foorumin ripsari alue on perjaatteessa lähes ylistystä tälle(siltä osin kun ihmiset ovat sitä kokeilleet). pitää ittekkin kokeilla tätä kyllä.

Juurikin tuolla kampailin kyseisellä hetkellä.....

--

Jago

#12 • • Jago un-trained monkee

sMilE, 3.6.2006 11:35:
---

---

Juurikin tuolla kampailin kyseisellä hetkellä.....

ok, no en oo itte viellä kokeillut joten en osaa sanoa mitään siitä miten helposti levittyvä tuo on. itte myös alottelija joten pitää olla ripsari mikä menee ekalla kerralla oikein

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

SmILE

#13 • • SmILE Esanssi mössöö
Oon varmaan kokeillu melkeimpä kaikkia ripsareita mitä markkinoilla on.....
Kyllä jotkut on ihan ok...

Lopputulos on kyl varmaan se, että en vaan osaa*igor*

--