Helsinki Vibes @ Stockholm 5.6.2006 @ Stockholm

32 posts, 2 pages, 3,601 views

Skenemursu

#1 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Elikkä itse olen menossa paikan päälle laivalla...

Eli ::
Silja Symphony Su iltana lähtö kello 18.00 (finnish time)

Takas ::
Silja Serenade Ti iltana Stockholm (Värtahamnen) at 17.00 (swedish time)

ja varmaan laivalla mennessä etkot tullessa jatkot joten ketkä vaan pääsevät lähtemään niin laivalla nähdään :) !! Tiistai on tosiaan ruotsissa pyhäpäivä eli Jättekool!
Lauri

#2 • • Lauri Devoted
Hitto oon työmatkalla tukholmassa maanantaina, mutta kone lähtee jo ~23
aikaan takas. Jos vahingossa käykin, että pitää aamulla soittaa töihin ettei
kerennyt lennolle *känni*
Skenemursu

#3 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Lauri, 1.6.2006 19:30:
Hitto oon työmatkalla tukholmassa maanantaina, mutta kone lähtee jo ~23
aikaan takas. Jos vahingossa käykin, että pitää aamulla soittaa töihin ettei
kerennyt lennolle *känni*

joo kyllä siinä näin tais käydä ja tulet sitten tiistaine meidän kanssa samaa matkaa laivalla... laivalla ehtii hyvin nukkua ;)
Miksan

#4 • • Miksan
Joo tulee kyl varmaan aika mielenkiintonen reissu*nauru*
Beliar

#5 • • Beliar
Ooh! *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

iam

#6 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Pelottaa jo *plur*
sts

#7 • • sts Sama pyynti aitta!
pitäsköhä kaivaa jostai rahat ja lähtee tänne.
Miksan

#9 • • Miksan
Tänne on kyl nyt lähössä sellanen rähinäryhmä et tarvii yhtyy Miikan kommennttii et pelottaa jo*Nauru*

Toivottavasti päästään ruotsiin asti*pepsodent*
DenisV

#10 • • DenisV I Love Kiksu

Miksan, 2.6.2006 16:22:
Tänne on kyl nyt lähössä sellanen rähinäryhmä et tarvii yhtyy Miikan kommennttii et pelottaa jo*Nauru*

Toivottavasti päästään ruotsiin asti*pepsodent*

Miksan eli mä nukun sitten Siljan Linen tanssilattialla ;) Ei mä tarvitsen edes tyynyä.....
Miksan

#11 • • Miksan

DenisV, 2.6.2006 16:43:
Miksan eli mä nukun sitten Siljan Linen tanssilattialla ;) Ei mä tarvitsen edes tyynyä.....

Hehe*Nauru*

Tarvii kyl yrittää ottaa menomatka suht rauhassa viel et selvii sitte Tukholmassa!
Skenemursu

#12 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Miksan, 2.6.2006 16:46:
---
DenisV, 2.6.2006 16:43:

---

Hehe*Nauru*

Tarvii kyl yrittää ottaa menomatka suht rauhassa viel et selvii sitte Tukholmassa!

öö eikös me oteta aina rauhassa :) mukaan lähtee sitten videokuvaaja ja matkasta editoidaan tallenne myöhemmin netistä imuroitavaksi tulee varmasti myös klubbariin linkki!
iam

#13 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Skenemursu, 4.6.2006 15:04:
öö eikös me oteta aina rauhassa :) mukaan lähtee sitten videokuvaaja ja matkasta editoidaan tallenne myöhemmin netistä imuroitavaksi tulee varmasti myös klubbariin linkki!

Pahoin pelkään että 98% materiaalista tulee olemaan statuksella X-files *pepsodent*
iam

#14 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
hehee ehkä voitais näyttää sveduille miten suomi-poika pissii *nauru*
Skenemursu

#15 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Terveisiä ruottista! pakko sanoo että naiset ovat kauniimpia, ihmiset fiksumpia, ja kaupunki hienompi :( mutta suomella on parempi menestys viimeaikaisissa euroviisuissa :)

Mutta näin nuoren ihmisen näkökulmasta Tukholma - Helsinki 5-1 vois olla aika realistinen.
.
iam

#16 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Joo. tiimi taitaa olla vielä hengissäkin, vaikka osa porukasta onkin teillä tuntemattomilla. Pakko nostaa hattua hotellin ilmaiselle wlanille. Luulin ettei sellaista olisi olemassakaan *hymy*
villelope

#17 • • villelope Lope of Lope & Kantola

sxx, 4.6.2006 15:15:
hehee ehkä voitais näyttää sveduille miten suomi-poika pissii *nauru*

Mites siellä suhtaudutaan julkisella paikalla virtsaamiseen? *hih*
DenisV

#18 • • DenisV I Love Kiksu

sxx, 5.6.2006 18:26:
Joo. tiimi taitaa olla vielä hengissäkin, vaikka osa porukasta onkin teillä tuntemattomilla. Pakko nostaa hattua hotellin ilmaiselle wlanille. Luulin ettei sellaista olisi olemassakaan *hymy*

Tiimi palamassa yhteen ja sitruuna vodka paukku maistui jopa hyvältä tässä vaihessa iltaa...
Terassilla oli hyvät ilmat, ruoat, bisset ja mahtavat näkymät (siis naiset *vink*)

Helsinki Vibe valloittanut Ruotsin täydellisen hallintaan! *nauru*
Miksan

#19 • • Edited Miksan
Helsinki hallisti Tukholmaa!

Paikallisten mukaan ei oo vastaavia pippaloita nähty moneen vuoteen ja omasta mielestä oli kans parhaat pippalot todella pitkään aikaan!*plur*

Ei muutaku jatkot käyntiin ja vallotetaan ruotsi lopullisesti!*nauru*

Kuvia ja videopätkiä saadaan myöhemmin jakoon!*vink*
iam

#20 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Ilmeisesti tiimi on edelleen rikki reissun jäljiltä *hymy*

Kaiken kaikkiaan oli kyllä aika täydellinen reissu. Jos olisi ollut vielä enemmän suomiporukkaa mukana, niin olisi voinut olla snadisti kivempaa (ehkä) mutta aika täydelliset bileet risteilyineen tuli vietettyä. Vatsa on vieläkin kipeä nauramisesta eikä kaikkea tätä fiilistä vieläkään ole ihan käsittänyt..

Tässä listaa joistain kohokohdista mitä nyt just tulee mieleen:

+ Kaikkien setit meni kyllä täydellisesti nappiin. Koko hoito on tallennettukin, mutta 725mb mp3 ei taida tulla ihan sellaisenaan jakoon *hymy*

+ Ruotsalaisia faneja suomi -paidat päällä

+ Suomalaisia faneja ja se kaikki halailun määrä

+ Hotellijatkot, jonka jäljiltä jäi mm. yli 50 bissetölkkiä siivojan ihmeteltäväksi

+ Discon valtaus laivalla.. huh. Pojat kiipes pleksin yli ja laiva-DJ:n keikka peruttiin *nauru* Tämä oli kyllä ehdoton loppuhuipennus.

Reissulta on paaaaljon videomateriaalia ja kuvia, joita yritetään kasata teille nähtäväksi tässä lähipäivien aikana.