M: Naisten klubipaita

11 posts, 1 page, 4,626 views

ville

Posts: 3,780

#1 • • Edited ville olen oikeasti ujo
KiksuMyynti6.jpg

Naisten paita, ostettu tukholmasta pikkuliikkeestä jonka omaa mallistoa. Ainutlaatuinen, toista vastaavaa et löydä. Hihat kiiltävää krokotiilimateriaalia, vartalo-osa joustavaa neulosta. Kunto hyvä, pidetty muutaman kerran. Koko S, menee varmaan myös vähän suuremmalle

Maksanut uutena reilu 100e, hinta nyt 15e/tarjous


Tavara tapiolassa espoossa, posti kuljettaa minne vaan, joka päivä kulkee keskustan kautta jos tarve on.
Jago

Posts: 4,039

#2 • • Jago un-trained monkee

ville, 30.5.2006 20:50:


osaatko heittää arvion jalkojesi tuumakoosta(arvaan että tässävaiheessa tulee se luku joka tarkottaa että nää on liian pieniä mulle)
oliko siis tuo 28-30 kumpi tuuma ympärys vai pituus?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ville

Posts: 3,780

#3 • • ville olen oikeasti ujo
28-30 ympärys, pituudessa nää vastaa nyt 32", mut modattavissa varmaan välille 30-34 poislukien harmaat housut, joita ei oikein pysty fiksuksti lyhentämään. Kaikki muut on nyt käännetty ja siten pituutta saa lisää pari tuumaa jos haluaa.
Hjorma

Posts: 4

#4 • • Hjorma
Olisiko 30e tuosta ensimmäisen kuvan mustasta yhdistelmästä tarpeeksi?
Jago

Posts: 4,039

#5 • • Jago un-trained monkee

ville, 30.5.2006 22:10:
28-30 ympärys, pituudessa nää vastaa nyt 32", mut modattavissa varmaan välille 30-34 poislukien harmaat housut, joita ei oikein pysty fiksuksti lyhentämään. Kaikki muut on nyt käännetty ja siten pituutta saa lisää pari tuumaa jos haluaa.


sittenhän noi olis ihan mun kokoa. mustaa ja sitten tota sini-harmaata yhdistelmää ja flarepäksyjä katoin itte

pitäis melkeen saada kokeilla että mahtuuko ja istuuko

saan rahaa vasta to. joten en voi varaa mitään ennen sitä päivää(kunn en tiiä viellä paljon saan)

harmaita ei siis saa 32-34kokoon??

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Nezi

Posts: 16

#6 • • Nezi
Hei, onko cyberdogin solki paita mennyt ja entä ne farkut joissa edessä punaisia viivoja?? jos ei ole mennyt..ostaisin setin!! paita 15e jA housut 30e yht 45e. ota yhteyttä [email protected]
sapeli

Posts: 11,768

#7 • • sapeli jokukukamikä?
Törkeen hienoja vaatteita, erityisesti nuo housut *kuolaa* Ikävä kyllä oon ihan väärää kokoa *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ville

Posts: 3,780

#8 • • ville olen oikeasti ujo
Päivitystä:

Kysyntä ylittää tarjonnan, uskomattoman paljon tullut kyselyitä näistä, mukava kuulla että kiinnostaa :)

Yksi henkilö kysyi koko settiä, odotan vielä tänään vastausta siihen. Mielellään myisin koko setin yhdellä ihmiselle vaikka osamaksulla parissa erässä... säästäisi omaa vaivaa niin pirusti. Eli jos ja kun kiinnostaa ostaa kaikki kerralla tee tarjous privaviestiin :)

Jos ja kun kukaan ei osta koko settiä kerralla niin sitten myyn nämä yksittäin. Jokaisesta vaatakappaleesta on jo tullut kyselyitä ja edellyttäen, että ihmiset haluvat oikeesti vaatteet ostaa kaikki vaatteet on siten jo varattu.

Olen lähettenyt kaikille joille vaatteita on varattua privaviestiä. Vaatteet on varattu siinä järjestyksessä kun henkilöt ovat ottaneet yhteyttä. Jos ja kun et ole viestiä saanut, joku toinen on ehtinyt ennen sinua. Jos tämä henkilö peruuttaa, otan yhteyttä seuraavaan joka vaatteita yritti ostaa... ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon vielä :)
ville

Posts: 3,780

#9 • • ville olen oikeasti ujo
Kaikki miesten vaatteet meni yhdelle tyypille, kiitos kaikille jotka näitä kyselitte, teitä oli aika paljon :)
Avatar
#10 • • niomic Guest

ville, 1.6.2006 18:58:
Kaikki miesten vaatteet meni yhdelle tyypille, kiitos kaikille jotka näitä kyselitte, teitä oli aika paljon :)



Ja tämä henkilö tuleekin sitten jatkossa olemaan muiden halukkaiden lynkkausmobin kohteena bileissä :D

*Tuol on se saatanan keikari joka veti alta kaikki villen vaatteet! GIT 'IM!*
Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Juhgu Virnistelijä
Jos se miesten vaatteiden ostaja ei aio pitää koko pakettia itsellään, niin saapi ottaa yhteyttä. Tuossa kun oli useampikin vaatekappale jonka olisin voinut ostaa :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)