127 posts, 7 pages, 25,898 views
Hypnowaves, 4.6.2006 18:28:
loistavat artistit, varsinki helsinki vibe:stä tulevat. peaktwinsiä kaipaisin tähä tapahtumaan :)
Tronic, 4.6.2006 18:37:
---
Hypnowaves, 4.6.2006 18:28:
loistavat artistit, varsinki helsinki vibe:stä tulevat. peaktwinsiä kaipaisin tähä tapahtumaan :)
---
Mä kaipaisin kans Paul Van Dyk:iä ja Tiestoa, koska se on kuulema niin ihq*pihkassa*
Eli miks ihmeessä ne ois täällä soittamassa, kun eivät ole paraatirekassakaan mukana?
tomii, 2.6.2006 12:27:
---
dewyl, 2.6.2006 12:17:
LUX taitaa mennä jo alamäkeä kun siellä järjestetään konemusabileitä.
---
Hehe... mulle tuli heti ihan sama mieleen
SANNULI, 12.6.2006 06:52:
No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...
Tronic, 12.6.2006 07:02:
---
No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...
---
Saisko saman suomeksi? Mulla meni vähän ohi.*whaat*ta jos
yökerholla ei mene välttämättä huonosti vaikka siellä järjestetään klubi-iltoja ... eli klubi-illat ei pilaa mestan mainetta...
Tronic, 12.6.2006 07:02:
---
---
Saisko saman suomeksi? Mulla meni vähän ohi.
---
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän .
Wegez, 12.6.2006 18:10:
Mut ei tarvii pistää kauluspaitaa tai pikkutakkia..? ..niiku normi-iltana tuol.. :)
LUXi on kyl magee mesta!!! Tuunki hesaa just sopivasti sunnuntaina!!!