Mitä tehdä 0e budjetilla?

162 posts, 9 pages, 82,474 views

aileen

Posts: 17

#42 • • aileen
Ystävät*sydän*
Aurinko*sydän*
Meri ja biitsi*sydän*
rose

Posts: 1,047

#43 • • rose vakaasti epävakainen
Mene kiksukävelylle. Laita soittimeen kiksua, kävele jossain missä on puistoa/metsää/muuten vaan nättiä. Kävele musiikin tahtiin, niin että liikkumiseen ei tarvitse keskittyä. Nauti kaikesta kauniista, huomaa pienetkin yksityiskohdat. Varsinkin keväällä tai sateen jälkeen kesällä kannattaa myös fiilistellä kaikkia tuoksuja. Jos sattuu vielä auringonlasku, niin kiipeä korkealle kalliolle katselemaan sitä. Ja jos tykkää piirtämisestä, ota värit ja paperia mukaan. *sydän* Äiti suosittelee!

--
TwistedLife™ Amusement Park

FreeFall

Posts: 2,256

#44 • • FreeFall music addict
*iloinen*

Ideoita erinomaisia *aplodit*

oon just ny töissä, joten meen duunin suihkuun masturboimaan*pahis*

se ilmainen turisti kierrosmatka oli hyvä *pepsodent*

footbagiä on ki tullu potkittua jonkin aikaa, öö joku 7v, jo kauan ennen sen feimiin nousemista.

näin se homma etenee...

*piis*

tänks meits

--
Lintuperspektiivi

hemuz

Posts: 2,178

#45 • • hemuz kätevä emäntä
Voiha sitä leikkaa vaikka kaverille kesätukan *hih*
Jusna666

Posts: 1,447

#46 • • Jusna666 Diablo

Android, 30.5.2006 19:23:


Miksi ihmeessä niiden haaveiden täytyy liittyä rahaan tai kuluttamiseen?



Mulla ainakin liittyy.. En mä ferraria viittis varastamaan ruveta.
(mut ei tietenkään ole pakko liittyä.)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#47 • • Jusna666 Diablo

rose, 30.5.2006 23:34:
Äiti suosittelee!



Ja lapset tottelee! *hymy*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

taikakaulin

Posts: 80

#48 • • taikakaulin amatöörininja
Ilmaisia taidegallerioita löytyy kyllä paljon. Pitäis itsekin käydä.
Android

Posts: 3,908

#49 • • Android
Masturbointi on myös kiva tapa viettää aikaa, joka ei yleensä maksa mitään.
Cloud

Posts: 2,162

#50 • • Cloud Game Freak
Paitsi jos käyttää apunaan jotain virikkeitä..

Mutta se on imoh väärin, että naiset voi kävellä kauppaan.. ostaa apuvälineet.. duunata hommat ja jos sit viel nälkä yllättää ni vetää apuvälineet jälkikätteen nassuun *possu*

Eli naiset saa halvalla ne eväät ja ton masturbaation yhdistettyä *pahis*

vähänks epist *pepsodent*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Android

Posts: 3,908

#51 • • Android
Voihan miehetkin niitä käyttää. Tosin en tiedä haluaako kukaan niitä syödä sen jälkeen :D

Mutta jos puhutaan nollabudjetista niin lähtökohtaisesti ei käytetä apuvälineitä jotka maksaa mitään. Tietysti niitä voi löytyä entuudestaan...
hallucinogen

Posts: 8,190

#52 • • Edited hallucinogen Edain

Cloud, 31.5.2006 12:58:
vähänks epist *pepsodent*


Ostat pari kiloa naudan paistia(palana) ja eikun veitsi käteen niin voit sit muotoilla sulle sopivan kokoisen ja muotoisen. Kannattaa kyllä varmaan lämmitellä lihaa ensin ettei iske katkarapuilmiö. Tosin kovin tuoretta lihaa ei taida saada ilmaiseksi mut sehän luo juttuun realismia samalla ;D

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#53 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 31.5.2006 13:12:
---
Cloud, 31.5.2006 12:58:
vähänks epist *pepsodent*

---

Ostat pari kiloa naudan paistia(palana) ja eikun veitsi käteen niin voit sit muotoilla sulle sopivan kokoisen ja muotoisen. Kannattaa kyllä varmaan lämmitellä lihaa ensin ettei iske katkarapuilmiö. Tosin kovin tuoretta lihaa ei taida saada ilmaiseksi mut sehän luo juttuun realismia samalla ;D




Onko sulla omakohataista kokemusta asiasta.. kato mä oon vähän arka kokeilee uutta. Mut jos sä teet edelle ni kai mä sit uskallan perässä.. "kai" *justjoo*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#54 • • hallucinogen Edain

Cloud, 31.5.2006 13:15:
Onko sulla omakohataista kokemusta asiasta.. kato mä oon vähän arka kokeilee uutta. Mut jos sä teet edelle ni kai mä sit uskallan perässä.. "kai" *justjoo*


Ei kyllä ole mutta näin kerran isojen poikien tekevän pimpsan paistista kun olin kesäduunissa kaupassa, en kyllä nähnyt kokeilivatko he luomustaan mutta kovin oli "alkuperäisen" näköinen.

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#55 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 31.5.2006 13:17:

Ei kyllä ole mutta näin kerran isojen poikien tekevän pimpsan paistista kun olin kesäduunissa kaupassa, en kyllä nähnyt kokeilivatko he luomustaan mutta kovin oli "alkuperäisen" näköinen.



Jaa mut se oli sit kato tätä nykytaidetta. Ei sitä oo tarkotettu käytettäväks vaan ihailtavaks =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain

Cloud, 31.5.2006 13:18:
Jaa mut se oli sit kato tätä nykytaidetta. Ei sitä oo tarkotettu käytettäväks vaan ihailtavaks =P


Ai sitäkö se oli, no pari silakkaa pesän pohjalle niin tuoksukin ois autenttinen. Lähes ilmaisen lelun voi kyhätä pyyhkeestä ja kondomista, vähän liukastetta peliin ja eikun tuuppaamaan. Toimivuudesta en tiedä mutta internetistä löytyy teko-ohjeet, ei ole vaikea ja rapsaa sitten jos joku on kokeillut ;D

--
pikku-*possu*

Avatar
#57 • • Annakins Guest

Tapi, 30.5.2006 19:19:
Mars töihin miettimään tällaisia. Palkkapäivänä voi sit toteuttaa haaveensa.



Mutku mä oon töissä enkä saa palkkaa!

Oikeesti aika kivoja vinkkejä tääl, pitää pitää mielessä :)
Cloud

Posts: 2,162

#58 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 31.5.2006 13:22:


Ai sitäkö se oli, no pari silakkaa pesän pohjalle niin tuoksukin ois autenttinen. Lähes ilmaisen lelun voi kyhätä pyyhkeestä ja kondomista, vähän liukastetta peliin ja eikun tuuppaamaan. Toimivuudesta en tiedä mutta internetistä löytyy teko-ohjeet, ei ole vaikea ja rapsaa sitten jos joku on kokeillut ;D



Mä oon kyll vahvasti sitä mieltä. Että kun sulla noita ideoita on. Ja kiinnostusta niihin on. Niin ideoiden löytäjänä/keksiänä Sun pitäis ottaa härkää sarvista ja tehdä sellanen testipäiväkirja.. *vink*

Olis varma menestys. *hih*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#59 • • hallucinogen Edain

Cloud, 31.5.2006 13:27:
Mä oon kyll vahvasti sitä mieltä. Että kun sulla noita ideoita on. Ja kiinnostusta niihin on. Niin ideoiden löytäjänä/keksiänä Sun pitäis ottaa härkää sarvista ja tehdä sellanen testipäiväkirja.. *vink*

Olis varma menestys. *hih*


Mutta valitettavasti joudun sitten pyytämääm noin loistavasta tutkielmasta maksua sillä pitäähän sitä sitten verrata korviketta aitoon ja aito tuppaa yleensä maksamaan, tavalla taikka toisella *vink*

Jos muita ei haittaa niin mun puolesta porukka vois kertoa myös paikoista joihin menosta kärsii vain pari euroa. Usein löytyy taskunpohjalta sen verran ja se kyllä lisäis varmaan mahdollisuuksia aika paljon.

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#60 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 31.5.2006 13:40:
---
Cloud, 31.5.2006 13:27:
Mä oon kyll vahvasti sitä mieltä. Että kun sulla noita ideoita on. Ja kiinnostusta niihin on. Niin ideoiden löytäjänä/keksiänä Sun pitäis ottaa härkää sarvista ja tehdä sellanen testipäiväkirja.. *vink*

Olis varma menestys. *hih*

---

Mutta valitettavasti joudun sitten pyytämääm noin loistavasta tutkielmasta maksua sillä pitäähän sitä sitten verrata korviketta aitoon ja aito tuppaa yleensä maksamaan, tavalla taikka toisella *vink*

Jos muita ei haittaa niin mun puolesta porukka vois kertoa myös paikoista joihin menosta kärsii vain pari euroa. Usein löytyy taskunpohjalta sen verran ja se kyllä lisäis varmaan mahdollisuuksia aika paljon.



Uimahallit ja maauimalat varsinkin on kesäsin erittäin hyviä paikkoja tuhlaa aikaa.. jos ei rantsuun jaksa aina mennä =P ja maksaa vain pari eskoo.

Mutta hyvä tapa saada puuhaa, on tutustua ihmiseen jolla on läjä lauttiksii ja sitten vaan ulos kesällä puistoon pelaa :) Eikä maksa vältis itelle mitn jos toinen kaipaa peliseuraa :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.