162 posts, 9 pages, 90,913 views

sativa, 5.12.2008 17:43:
Jonkin verran on kokemusta tällaisesta, rupee se kyl viduttaan jos on monen monta päivää kun ei oo yhtään rahaa.
Talvella tää on vähän haastavampaa, mutta:
- Liikunta
- SIIVOA, viimeinkin!!
- Käy dyykkaas roskiksista jotain kivaa kämppään
- Ympäripuhu tai tarpeen tullessa valehtele itsesi sisään ilmaiseksi X paikkoihin
- Himassa könnäys = netissä hyöriminen, piirtely, vaatteiden fiksailu, valokuvien katselu jne.
- Kirppareilla kiertely. Tulee aina unohdettuja asioita mieleen, kun näkee jonkun jutskan joka muistuttaa jopstain lapsuuden asiasta. Lisäks jos on ees euro rahaa, niin voi löytääkin jotain
- MP3-soittimen kanssa kävelemään muutaman tunnin lenkin chillailu/kelailumielessä. Toimii varsinkin kesällä
- Kaupungilla/rannalla/puistossa heiluminen
- Kirjastoon lukeen lehtiä. Jos sulla ei oo maksamattomia laskuja, niin voit jopa lainata kirjoja! Mulle iha utopistista tosin
- Kavereiden kanssa hengailu tai kahville/kaljallemeno, tarjoavat varmasti vastavuoroisuusperiaatteella
- Pummilla junalla paikkaan X. En suosittele, jos oot hyppäämässä kyytiin lähtöasemalta
- Kiertele vaatekaupoissa ja sovittele kaikkia vaatteita, jota et normaalisti jaksaisi sovittaa hinnan/erikoisuuden/tms. vuoksi
- Kuosita tukkasi, kyntesi, karvat sun muut kuntoon
- Lähde sieneen
- Lähde yliopistoon luennolle
- Lähde soittamaan/laulamaan kadulle, tai ota mukaasi joku juttu jonka myyt ohitulevalle ihmiselle. Varsinkin perjantai-iltana porukka ostaa todella mieluusti esim. pipoja, kaulahuiveja tai drinkkilippuja jne.
Itse kannatan noista varsinkin noita kahta ensimmäistä :) Tässä näkee sen kyllä taas oikein hyvin, että tekemistä oikeesti löytyy _aina_ jos vaan haluu tehdä
Itsellä kyllä harvoin on tekemisen puutetta, mutta niillä joilla sitä ylimäärästä aikaa on niin tossa on kyllä hyviä tippejä sen ajan tappamiseen ;)
Kanssamatkustajat oli varmaan aika ihmeissään, että minkä takia mä olen ihan riemuissani ja naama posahtamista vaille valmiina.
Silloin siis Ruoholahdesta kohti itää, mutta kello oli jo yli seitsemän eli ihmiset olivat ilmeisesti ehtineet käydä kodeissaan virkistäytymässä tai jotain...
Tapi, 30.5.2006 19:37:
---
Anselmi, 30.5.2006 19:22:
Ai että kaikki mikä ei maksa on pahasta?
---
---
Android, 30.5.2006 19:23:
Miksi ihmeessä niiden haaveiden täytyy liittyä rahaan tai kuluttamiseen?
---
Pointti oli, että mahdollisuudet laajenee kummasti jo ihan minimaalisella panostuksella, eikä tarvitse käyttää tekemisen keksimiseen sen kummemmin aikaa.
DJ Rx, 20.2.2009 10:24:
Harrastaa seksiä?
nomic, 26.1.2009 11:52:
Jostain löytyy aina joku vanha kone, josta enemmänkin maksetaan, että se viedään pois. Siihen sit linux ja gcc - eikun koodaamaan peliä, jolla tienaa kiljoonabiljoonaa!