3.6. Club Release @ Oasis: Finnish D´n´B Convention 3.6.2006 @ Helsinki

12 posts, 1 page, 2,879 views

Physics

Posts: 831

#1 • • Physics Radio - suckers never play me!
Lauantai 3.6.2006, 21 - 03, K20, 6 @ Oasis / Helsinki

Resound(Vibez, Warm Communications)
Physics( Metalheadz, MSR)
AntonioMikael
LAOS (Midnight Sun)
A.Myllykoski


DRUM N BASS INIT!
nuance

Posts: 1,963

#2 • • nuance cov ops, combat, sunrise
HOMO THUG CONVENTION!!
tomii

Posts: 3,594

#3 • • tomii kallion herttua
Ennakoita mistään? Vai onko ovelta kaikki?

--
reivaan kunnes kuolen

ange

Posts: 30

#5 • • ange
Mä oon jo...

--
en ikinä ottanut mitään missään enkä ota huomenna ainakaan ja jos joku kysyy niin en ole nytkään ottanut ja en mä ainakaan kertois vaikkei mitään kerrottavaa oliskaan.

Shift

Posts: 28

#8 • • Shift
Dam-di dam-di daa. Tänään pidetään hauskaa.....!!!!!!!!!
tomii

Posts: 3,594

#9 • • tomii kallion herttua
Huh huh... pistittepä pojat taas kovat löylyt! *joo* Jalat ihan paskana taas. *nauru* Alussa näytti vähän siltä, että onko ylppärijuhlat tms. syöneet kaikki bilettäjät (nimimerkillä "toista tuntia yksin lattialla" *nauru*), mutta loppuillasta mesta taiskin olla kutakuinkin täynnä ja tanssilattiallakin oli tosi hyvin porukkaa. Releasesta on kyllä kovaa vauhtia muodostumassa mun tän hetken suosikki klubi, ei oo nimittäin pettänyt vielä kertaakaan.
Taas tosin pistettävä pakollisena kitinänä vähän palautetta tosta Oasiksen ilmastoinnista. Loppuillasta oli taas ihan älyttömän kuuma, ainakin meikäläisen koneistossa. *hikoil* Tosin sehän kyllä kuuluu junkkabileisiin, että hiki virtaa, mutta mutta... toivon vaan, ettei toi muodostuisi kesän helteillä isoksi ongelmaksi.

Mutta joo hävyttömän hyvät setit heititte *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Josssu

Posts: 506

#10 • • Josssu
Ensimmäistä kertaa sain aikaseksi lähdettyä oasikseen ja oli tosi hauskaa.
Paikka oli niin nätti ja musiikki hyvää ah*sydän*
sussamon

Posts: 30

#11 • • sussamon
Joo, oli kyllä niin hyvät bileet et huhhu.. tanssijalka vipatti ja sen takia saa taas kärsiä kipeistä ruumiinosista viikon :D