vade - may2006 (jee kesä!)

34 posts, 2 pages, 8,120 views

Saarre

Posts: 1,151

#21 • • Edited Saarre

x-Stas, 2.6.2006 17:55:
---


---



no niin mä olen ajatellutkin et ton "10 v" kohdalla tajuat et heitän ihan läpällä*nauru*...mut olen kyllä ihan sama mieltä sun kaa et toi kuulostaa progelta...kiitos ku korjasit...*piis*



*piis* turha-agressio

edit: ja vadelle: hyviä biisejäkivassa litaniassa, tekniikkaa en kommentoi kun ei se itellä ees oo hallussa.

--
*tähti* Full hearts cant lose

vade

Posts: 102

#22 • • vade pelastakaa paviaanit ry


no niin mä olen ajatellutkin et ton "10 v" kohdalla tajuat et heitän ihan läpällä*nauru*...mut olen kyllä ihan sama mieltä sun kaa et toi kuulostaa progelta...kiitos ku korjasit...*piis*



Vässykkä! *toktok*

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

*hymy*

Posts: 322

#23 • • *hymy*
Tätä tekee mieli kuunnella uudelleen ja uudelleen. Kiitti Vade ja lisää kiitos! *pepsodent*
vade

Posts: 102

#24 • • vade pelastakaa paviaanit ry

Saarre,

edit: ja vadelle: hyviä biisejäkivassa litaniassa, tekniikkaa en kommentoi kun ei se itellä ees oo hallussa.



Siis tää on yksi paskimmista ellei jopa paskin setti mitä mä oon ikinä tehny.
KYSY IHAN KELTÄ VAAN! *plur*

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

x-stas

Posts: 116

#25 • • x-stas

vade,
Siis tää on yksi paskimmista ellei jopa paskin setti mitä mä oon ikinä tehny.
KYSY IHAN KELTÄ VAAN! *plur*



ellei jopa paskin, jos multa kysytään...*pepsodent*...tai no olihan niitä muitakin*hmph*...eiku on tää kyllä paskin!*plur*
vade

Posts: 102

#26 • • vade pelastakaa paviaanit ry

x-Stas, 6.6.2006 17:48:
---
vade,
Siis tää on yksi paskimmista ellei jopa paskin setti mitä mä oon ikinä tehny.
KYSY IHAN KELTÄ VAAN! *plur*

---


ellei jopa paskin, jos multa kysytään...*pepsodent*...tai no olihan niitä muitakin*hmph*...eiku on tää kyllä paskin!*plur*



Eiköhän se tullut selväksi jo mun kommentilla? *ding*
Jotkut on vain hitaita ymmärtämään. *plur*

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

Jammailija

Posts: 3,224

#27 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ihan törkeen hyvä kesämixi!!!! Kevyttä,mut ripauksella MUNAA ja seksikästä biittiä. Me like it!*slurps*
Kouluarvosana:9,5*plur*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#28 • • infiana Guest
voi saatanan saatana ku tekis mieli mut ei vaan viitsi duunis laittaa soimaan. Kotona kone huutaa. *sydän*
Avatar
#29 • • infiana Guest
oi vade jeesss! Kitos tästä. Just tänään sattumoisin laitoin profiiliin ton preciousin sanat, mutta en ollut kuullut tota versioo ikinä. Musta alkuperäinen peittoaa ton kuiteski http://giacarangi.org/

Mutta oli ihana setti, ja koitin tehdä töitä, mutta ei voinu ku oli pakko pomppaa ylös tanssimaan koko ajan. Tää on ihana. Pimppaa mun raidii, pliis.
T

Posts: 69

#30 • • T Topi
Ihme vaahtoamista näin letkeästä setistä. Mi like-a-lot.
vade

Posts: 102

#31 • • vade pelastakaa paviaanit ry

infiana, 11.7.2006 19:34:
oi vade jeesss! Kitos tästä. Just tänään sattumoisin laitoin profiiliin ton preciousin sanat, mutta en ollut kuullut tota versioo ikinä. Musta alkuperäinen peittoaa ton kuiteski http://giacarangi.org/

Mutta oli ihana setti, ja koitin tehdä töitä, mutta ei voinu ku oli pakko pomppaa ylös tanssimaan koko ajan. Tää on ihana. Pimppaa mun raidii, pliis.



Todellaki pimppaan!!! *plur*

Uus setti tulossa koht. <3<3<3

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*

Peppi

Posts: 397

#32 • • Peppi Pepe The Journalist
Tätä on tullut kuunneltua ihan älyttömästi viime aikoina. Tuo mukavasti kesäistä fiilistä talven (?) keskelle.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

¡ Previous post about a year ago !
x-stas

Posts: 116

#33 • • x-stas

vade, 3.6.2006 19:55:
---

no niin mä olen ajatellutkin et ton "10 v" kohdalla tajuat et heitän ihan läpällä*nauru*...mut olen kyllä ihan sama mieltä sun kaa et toi kuulostaa progelta...kiitos ku korjasit...*piis*

---


Vässykkä! *toktok*





Miten niin vässykkä? Eihän toi jätkä tajunut et sanoin tätä teknoksi läpällä ja sit se ei tajunut sitä 10v läppä niin pakkohan mun oli näyttää hänelle mitkä kohdat oli huumoria...
vade

Posts: 102

#34 • • vade pelastakaa paviaanit ry

x-stas, 2.12.2008 07:08:
---
vade, 3.6.2006 19:55:
---

no niin mä olen ajatellutkin et ton "10 v" kohdalla tajuat et heitän ihan läpällä*nauru*...mut olen kyllä ihan sama mieltä sun kaa et toi kuulostaa progelta...kiitos ku korjasit...*piis*

---


Vässykkä! *toktok*

---




Miten niin vässykkä? Eihän toi jätkä tajunut et sanoin tätä teknoksi läpällä ja sit se ei tajunut sitä 10v läppä niin pakkohan mun oli näyttää hänelle mitkä kohdat oli huumoria...



siis sun on pakko vääntää rautalangasta kaikille *whaat* ... *ankka*

--
Älä jätä mitään asioita huomiselle! Jätä ne ylihuomiselle!
Sitten sulla on ainakin kaksi vapaapäivää. *tirsk*