Dj Fine - Promomix 240506 (get some) house, electro, tribal, prog

11 posts, 1 page, 1,979 views

anton fine

Posts: 1,359

#1 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
gone
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#2 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Vois olla ihan jees, muttei näy mitään disketin kuvaa... Selitä tyhmemmälle, venäjää osaamattomalle.. Kuvia kyllä ymmärrän *hymy*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

anton fine

Posts: 1,359

#3 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj

Peppi Pitkätossu, 24.5.2006 22:21:
Vois olla ihan jees, muttei näy mitään disketin kuvaa... Selitä tyhmemmälle, venäjää osaamattomalle.. Kuvia kyllä ymmärrän *hymy*



heh, ok. keskellä, ison nimen alapuolella on semmoinen "kaijuttimen" kuva ja sen alla on pieni harmaa disketin kuva, sitä pitäis painaa, jos painat kajarin kuvaa niin alkaa soida lyhennetty versio (preview).tää kaikki on siellä mis on numeroita, biittirateja jne.. eli keskel ylhääl
anton fine

Posts: 1,359

#4 • • anton fine myspace.com/finethedj
Niin että kyl tämä toimii, huolimatta ylhäällä olevasta huomautuksesta. :)
Dana

Posts: 647

#5 • • Dana
soitin kotikoneelta vanhempien luona käydessä.. äitikin tykkäs *nauru* *nauru*
DJ Tomppa

Posts: 768

#6 • • DJ Tomppa
Imuun lähti. Mielenkiinnolla odotan...
Oliwer

Posts: 799

#7 • • Oliwer
Hyvin kulkee! Tätä on nyt useampi päivä luukutettu, ja parhaiten kuvaa taas vaan: "toimii" *joo* Tää on mielestäni sellasta settiä jota kuulis klubeilla mielellään enemmänkin. *nuotti*
anton fine

Posts: 1,359

#8 • • anton fine myspace.com/finethedj

Oliwer, 27.5.2006 19:10:
Hyvin kulkee! Tätä on nyt useampi päivä luukutettu, ja parhaiten kuvaa taas vaan: "toimii" *joo* Tää on mielestäni sellasta settiä jota kuulis klubeilla mielellään enemmänkin. *nuotti*



kiitos! saane huomata että näin se bileis myös meneekin ;)
anton fine

Posts: 1,359

#9 • • anton fine myspace.com/finethedj

Dana, 27.5.2006 13:27:
soitin kotikoneelta vanhempien luona käydessä.. äitikin tykkäs *nauru* *nauru*



ota hänet sit messiin vanhalle tossa kuukauden pääst! ;)
DJ Tomppa

Posts: 768

#10 • • DJ Tomppa
Hitto! Toimii... lisää kuuntelua vaatis että jaksais analysoida mut en mä taida jaksaa edes. Hyvää musaa. Mulla olis fine sulle jossain tallessa se Kruuwin settikin jos kiinnostaa kuunnella...
anton fine

Posts: 1,359

#11 • • anton fine myspace.com/finethedj

DJ Tomppa, 4.6.2006 21:42:
Hitto! Toimii... lisää kuuntelua vaatis että jaksais analysoida mut en mä taida jaksaa edes. Hyvää musaa. Mulla olis fine sulle jossain tallessa se Kruuwin settikin jos kiinnostaa kuunnella...



Kiitos kommentist :) Ääh, ei mitään analyysiii, pitää vaan kuunnella ja tanssia

ööö, enmä kyl välttämättä tarvi sit, ku ei oikein ollu lineaarinen juttu ihmisten puuten takia :)