Gohai - The Triumph (May 2006 Promo Mix)

8 posts, 1 page, 1,806 views

Avatar
#1 • • Edited astaroth Guest
10720157d41d8.jpg
10720915d41d8.jpg

Kuljemme tuttuun tapaan raskaan hardstylen piireissä, aikaisemmista miksauksistani poiketen astetta rankemmissa sellaisissa. Luvassa raakaa bassoa ja vihaista melodiaa, tinkimättä kuitenkaan pakonomaisesta tarpeestani johtuen ripauksesta saksabassolla varustettua kiksupolkkaa - kyllä minäkin haluan plurahtaa. Encoressa mennään jo sellaisessa jytkeessä, että ainakin allekirjoittaneelle meinaa tulla pissa housuun . *plur*

Tämä setti on ensimmäineni, jota kehtaan pitää varsinaisena promomiksauksena. Täydellistä settiä ei kannata odottaa, mutta jos se jotain kertoo, niin itse olen ensimmäistä kertaa ihan tyytyväinen.

Imekää! Nauttikaa! Haukkukaa! Kommentoikaa!

Suuret kiitokset jälleen kerran domille serveristä.

hard house, hard trance, hc

tracklist:
1. Blutonium Boy vs. Dj Neo - Hardstyle Instructor pt. 3 [Blutonium]
2. Sam Punk & Thilo Markwort pres. Soundix - Fuck On Drugz [Fette Bässe]
3. D-Block & S-Te-Fan - Fresh New Beat [Danamite]
4. Fausto vs. Tommy Pulse - Pirates [Xsif]
5. Shadow-K meets She Dj Spree - La Renaissance (Philippe Rochard vs. Prophe-C Remix) [Sphere Traxx]
6. Luke Spellbound & The Mad Kiwi - My Dj (Bass Style Mix) [DJS]
7. Trance Generators - Do You Want a Balloon? (Audio Damage 1 AUS $ Remix) [Future Sound Corporation]
8. Don King - Don't Beat Mike Tyson (Dj Neo Knock Out Remix) [Blutonium]
9. Technoboy - War Machine (Technoboy 2005 Remix) [Titanic]
10. Max B. Grant vs. The Ripper - Gimme Five (Blutonium Boy vs. Dj Neo remix) [Blutonium]
11. Likquid - C'mon (KayEm Remix) [Dj's - United]
12. DS Conspiracy - Dampende Track [ImpMusic]
13. Mindhacker - Punk Motherf*ck [State 28]
14. Endorphin - The Great Strife [Cardiac Platinum]
15. Attic & Cartel feat. Da Mouth of Madness - Enter Ghosttown (Ghosttown Anthem) [Target]

lisätiedot - kuuntele
Avatar
#3 • • astaroth Guest
tracklisti täydennetty kokonaisuuteensa sekä virheellisesti muistetut oikaistu :P
Avatar
#4 • • astaroth Guest
takakansi lisätty. mukavaa, että muutamia imutuksia on tullut *hymy*
hardstyle mafia

Posts: 116

#5 • • hardstyle mafia
Kyllä. Todella kova mixi. Paljon hyviä biisejä, pari tais olla sellast mist en digannu.

Parhaat oli:
-D-Block & S-Te-Fan - Fresh New Beat
-Technoboy - War Machine (2005 Remix) ........saatanan hyvät!

Vaihdot toimii hyvin, hyviä kikkailuja, loppua kohden meno kovenee. En nyt osaa sanoo mitään hirveen rakentavaa mut helvetin hyvän mixin oot kasannu *joo*

--
Hardstyle Mafia /// Spoontech Records

Avatar
#6 • • gnomex Guest
Tää rokkaa *piis*
Avatar
#7 • • Edited astaroth Guest

Hardstyle Mafia, 8.6.2006 15:32:
En nyt osaa sanoo mitään hirveen rakentavaa mut helvetin hyvän mixin oot kasannu *joo*


kiitoksia paljon. palaute on aina palautetta, jos osaa jotenkin analysoida niin se on aina plussaa. en parempaa palautetta voisi toivoa (tietenkin löytyy aina kritisoitavaa, mutta jos nämä tekijät eivät ole häirinneet/kuuluneet kuuntelijan korvaan, toisin kuin minun, niin se on mukava kuulla)

luulen, että pari biisiä on sellaisia, että eivät välttämättä ole ns. "takuuvarmoja". kaikki setin kappaleet kuitenkin tukevat omaa musiikkimakuani enkä laittaisi settiini yhtään biisiä, josta itse en tykkäisi. kylmä totuus kuitenkin on, että monilta hardstylen soittajilta löytyvät samat biisit laukuistaan, joten on hyvä ottaa hakea eroa ja etsiä sitä omaa juttua *hymy*

tuo alkuperäinen war machine on kyllä niin täydellinen biisi, että eipä tuosta varmaankaan voi kukaan muu kuin artisti itse vääntää remixin - eikä kyllä ollenkaan pahaa sellaista tehnytkään *hihu*

edit: *typoil*