Kesän unityt

72 posts, 4 pages, 16,258 views

Mark

#41 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jago, 29.5.2006 13:57:
kai muistitte valittaa ja vaatia osan rahoista takaisin??

kenellehän sä valitat siitä et joku on väärentäny lippuja? ei varmaan kuitenkaan bileorganisaattorin velvollisuus huolehtia ettei kukaan kopioi niitä helvetti sentään..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jago

#42 • • Jago un-trained monkee

Dorka, 29.5.2006 14:00:
---
Jago, 29.5.2006 13:57:
kai muistitte valittaa ja vaatia osan rahoista takaisin??

---

No tuollaisessa tilanteessa on hankala ruveta mitään vaatimaan - varsinkin, kun ko. bileetkin enemmänkin on talkoohengessä tehty.

Mikä on nyt opittu et kannattaa mennä ajoissa paikalle *nauru*

juu no mutta kyllä niistä yleensä jotain on pakkosaada.

näin yleensä ottaen järjestäjille pitää sitten sanoa että jos järjestäjät päästää feikkilippuset sisään ei se ole niiden vika joilla oikee lippu on. joten ne pitää silloin päästää sisään vaikka se suunniteltu määräihmisiä ylittyisikin. sen verran pitää olla joustoa siinäkin luvussa että kaikki lippunsa ostaneet pääsee sisään

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mark

#43 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jago, 29.5.2006 14:05:
näin yleensä ottaen järjestäjille pitää sitten sanoa että jos järjestäjät päästää feikkilippuset sisään ei se ole niiden vika joilla oikee lippu on. joten ne pitää silloin päästää sisään vaikka se suunniteltu määräihmisiä ylittyisikin. sen verran pitää olla joustoa siinäkin luvussa että kaikki lippunsa ostaneet pääsee sisään

ahaa, eli pistät raflan paloturvallisuusrajat paskaks sen takii ettei kellää jää paha mieli? Meinaatko et se on hyvä homma? Vika on niissä epäkelvoissa paskanaamoissa jotka lippuja väärentää, ja siitä kärsii kaikki, niin järjestäjä kun maksavat asiakkaatkin. Anyway, ehkäpä toi paraati rokottaa sen 100+ naamaa veks näist kemuista ketkä normisti ois siel ollu ja lippui jää muillekki..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#44 • • ville olen oikeasti ujo

Jago, 29.5.2006 13:45:
voi kumpa tuo ei olisi totta. kolmet tommoset olis ihan loistava juttu. jos nää kerran on kesän ykkös bileet, olis kiva jos niitä olisi joka kuussa pitämäsäs kesäfiiliksiä korkeella*jiihaa*

Mun on hyvin vaikea uskoa, että orkidean keikkakalenteri ei pitäisi paikkaansa eli unity the island bileitä on hyvin todennäköisesti tänä vuonna vain tämä yksi.

Henkilökohtainen veikkaus myös on, että lippuja ei tulla myymään 1kk etukäteen streetissä vaan jollakin muulla tavalla. Mielestäni parempi olisi esimerkiksi samana aamuna jonotus uunisaaren edessä sillä tällöin kaikki varmasti tietävät millainen ilma on tulossa ja onko tuona päivänä mahdollisuus osallistua bileisiin vai onko vaikka mökkeilemässä.
Anselmi

#45 • • Anselmi And sell me

ville, 29.5.2006 14:54:
Mielestäni parempi olisi esimerkiksi samana aamuna jonotus uunisaaren edessä sillä tällöin kaikki varmasti tietävät millainen ilma on tulossa ja onko tuona päivänä mahdollisuus osallistua bileisiin vai onko vaikka mökkeilemässä.

Mielestäni ei. Itse ainakin tykkään nukkua pitkään jos mahdollista, kun tiedän meneväni illalla
ulos (etenkin kun on tällaiset huippubileet tiedossa). Joten olisi hölmöä viedä Unityyn menijöiltä tämä mahdollisuus ilman mitään
järkevää syytä. Lippujen hommaamiseen käytettävä aika ja resurssit on parempi hoitaa muulloin kuin "The Päivänä". En usko että sää tai mökkeily vaikuttaa mihinkään mitenkään, koska
Unityt myy loppuun joka tapauksessa ja on täynnä joka tapauksessa.

--
sen pituinen se

Jago

#46 • • Jago un-trained monkee

Mark, 29.5.2006 14:42:
---
Jago, 29.5.2006 14:05:

---

ahaa, eli pistät raflan paloturvallisuusrajat paskaks sen takii ettei kellää jää paha mieli? Meinaatko et se on hyvä homma? Vika on niissä epäkelvoissa paskanaamoissa jotka lippuja väärentää, ja siitä kärsii kaikki, niin järjestäjä kun maksavat asiakkaatkin. Anyway, ehkäpä toi paraati rokottaa sen 100+ naamaa veks näist kemuista ketkä normisti ois siel ollu ja lippui jää muillekki..

-M

emn ihan tota meinaa, pieni vara noissa kuitenkin varmaan on tai on järjestettävissä ilman että mesta olisi tyhjän tuntunen ilman niitä feikkilipullisiakaan..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#47 • • Edited Jago un-trained monkee

ville, 29.5.2006 14:54:
---
Jago, 29.5.2006 13:45:
voi kumpa tuo ei olisi totta. kolmet tommoset olis ihan loistava juttu. jos nää kerran on kesän ykkös bileet, olis kiva jos niitä olisi joka kuussa pitämäsäs kesäfiiliksiä korkeella*jiihaa*

---

Mun on hyvin vaikea uskoa, että orkidean keikkakalenteri ei pitäisi paikkaansa eli unity the island bileitä on hyvin todennäköisesti tänä vuonna vain tämä yksi.

Henkilökohtainen veikkaus myös on, että lippuja ei tulla myymään 1kk etukäteen streetissä vaan jollakin muulla tavalla. Mielestäni parempi olisi esimerkiksi samana aamuna jonotus uunisaaren edessä sillä tällöin kaikki varmasti tietävät millainen ilma on tulossa ja onko tuona päivänä mahdollisuus osallistua bileisiin vai onko vaikka mökkeilemässä.

joo eihän se sitä jjulkasis jos se ei tietäis sitä varmasti. ei vaan haluu uskoo todeks että sitten kun vihdoin olisin menossa en luultavasti pääse sinne*nyyh*

joku tommonen olisi tavallaan kätevä. sitten ei ainakaan sairastapauksien tai sään takia mesta olisi tyhjillään(tää lupaa tulla vaikka satais taivaasta tai nenästä*hihu*)
mutta sitten olisi aika vittumaista venata siellä jos ei saakkaan lippua

Anselmi, 29.5.2006 16:09:
Mielestäni ei. Itse ainakin tykkään nukkua pitkään jos mahdollista, kun tiedän meneväni illalla
ulos (etenkin kun on tällaiset huippubileet tiedossa). Joten olisi hölmöä viedä Unityyn menijöiltä tämä mahdollisuus ilman mitään
järkevää syytä

joo itte tykkään kanssa laittautua kunnolla ajankanssa(vaikka todellisuudessa mun laittautuminen onkin vaan musan kuuntelua ja suihkussa käynti, vaatteiden kattominen ja fledan laitto - > menee alle 30min jos nopeesti haluun tehä, mutta mun tyylillä 5kin tuntia)

kaiken sen ajan jälkeen on kiva jos sitä lippua ei todella saakkaan

--

Anselmi

#48 • • Edited Anselmi And sell me

Jago, 29.5.2006 16:12:
joku tommonen olisi kätevä. sitten ei ainakaan sairastapauksien tai sään takia mesta olisi tyhjillään(tää lupaa tulla vaikka satais taivaasta tai nenästä*hihu*)

Joo sen mäkin haluaisin nähdä että kevään ainoat Unityt olis sairastapauksien ja sään vuoksi tyhjillään*nauru**eiei* Jos kaikki on jo valmiiksi kauhuissaan siitä että saako tänne lipun,
niin saa olla melkoinen lintuinfluenssa että aiheuttaa väestökadon.

muokkausta: lisäys:

Eli ongelmana ei ole nyt se että jengiä ei sinne menis vaan se
kuinka saadaan liput reilusti jaettua ostettavaksi.

--
sen pituinen se

Jago

#49 • • Jago un-trained monkee

Anselmi, 29.5.2006 16:16:
---
Jago, 29.5.2006 16:12:
joku tommonen olisi kätevä. sitten ei ainakaan sairastapauksien tai sään takia mesta olisi tyhjillään(tää lupaa tulla vaikka satais taivaasta tai nenästä*hihu*)

---

Joo sen mäkin haluaisin nähdä että kevään ainoat Unityt olis sairastapauksien ja sään vuoksi tyhjillään*nauru**eiei* Jos kaikki on jo valmiiksi kauhuissaan siitä että saako tänne lipun,
niin saa olla melkoinen lintuinfluenssa että aiheuttaa väestökadon.

joo sitä epäilen
en missais ees kuoleman tapauksen johosta(paitsi jos oma), kun vihdoin olisi mahollisuus lähteä

--

UzU

#50 • • UzU [33100]
OMG UNITY VAAN KERRAN KESÄSSÄ! MITEN MÄ VOIN ELÄÄ. KERTOKAA JOKU. MITÄ JOS EN SAA LIPPUA, VOINKO SOITTAA JOHONKIN APULINJALLE?!?!?!?

Ja voiskohan JOKU kehittää JONKUN hienon SYSTEEMIN että kaikki saa liput.
Ja jos mä painan tarpeeks monta kertaa F5 DJ TAPSAN keikkakalenterisivulla niin ehkä niitä UNITYJÄ tulee lisää.

JA sit mä voin laittaa 3 viikkoo mun tukkaa ja olla suihkussa kun mulla on jo varmasti lippu.
Mut mitä jos mun kaverit ei saa lippua ja ne menee mökille missä olis tosi kivaa.
Tai sit jos PvD sattuu kutsuu mut Love paradeen niinku sillee tosi VIP vieraaks?

ps. Hei ne on vaan bileet.
Anselmi

#52 • • Anselmi And sell me

UzU, 29.5.2006 16:22:
-KlipKlap-

Vituttaaks ku Tampereella ei oo Unityja? *nauru*
Siltä toi nyt vähän ainakin kuulosti.
Samaa mieltä että bilehethän ne vaan on, mut
toisaalta monelle ihmiselle noi on vuoden parhaat
ja tärkeimmät bileet (etenkin kun tänä vuonna
näyttäis olevan vaan yhdet). Joten mun puolesta hypettäkööt
ihmiset rauhassa.

--
sen pituinen se

tumpsi

#53 • • tumpsi rekisteröitymätön

Anselmi, 29.5.2006 16:34:
---
-KlipKlap-

---

ihmiset rauhassa.

Vituttaaks ku Espoossa ei oo Unityja? *nauru*
ihmiset rauhassa.
UzU

#54 • • Edited UzU [33100]

Anselmi, 29.5.2006 16:34:

Ei.

Lähinnä nauran tälle hypelle minkä noi bileet saa aikaan jo tässä vaiheessa.
Olen useissa Unityissä ollut ja ymmärrän kyllä laadun päälle ja aion raahata itseni paikalle myös tänä vuonna. Mut en silti tee siitä OMG UNITY 4EVA juttua.

edit: img != omg
Anselmi

#55 • • Anselmi And sell me

-KlipKlapKlop-

*nauru* mitä tuohon nyt enää voi sanoa *nostaakädetylösjaanatautuuhymiö*
Myönnetään, oli asiatonta ja asiaan liittymätöntä vetää maantiede mukaan, mut syystä tai
toisesta vaikutti siltä että oot vittuuntunut siitä että jengi on innoissaan Unityistä.
Saattaa olla että oon väärässä (en oo Uusis)

--
sen pituinen se

#56 • • *Mirri* Guest
Päivämäärät on kyllä aikas mainiot eli loma alkaa just tollon. *tanssittel* Nyt sit vaan toivotaan et saadaan liput jne jne. Mä oon kyllä henk.koht tykänny siit perinteisest streetin edes jonotuksest aamusta lähtien. Se on ollu just sitä hauskinta... *nauru*
Henna

#57 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Joo lomaa on mut just silloin muualla...NOOOOOuuuu...*nyyh**nyyh**igor**hmph*
Lyylikki

#58 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Buahahahaa...voisi ehkä kotiutua mökiltä Unityihin *vink*

Sinällänsä ehdotus siitä, että lippuja myytäisiin vasta kyseisenä päivänä Uunisaaressa/Uunisaareen olisi aika mainio. Nyt on kesä, eikä kesällä kuulu laittautua ja musiikkia soi siellä saaressa.
Cloud

#59 • • Cloud Game Freak

Tai sit jos PvD sattuu kutsuu mut Love paradeen niinku sillee tosi VIP vieraaks?

Otat mut mukaan ja nauretaan paskasesti ku suomes sataa vettä ja on kylmää, samal ku me vedetään pvd:n kanssa crystall shampakaljaa *justjoo*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

#60 • • Edited Jago un-trained monkee

ps. Hei ne on vaan bileet.

no mutta jos oot tota mieltä ni sittehän sua ei haittaa jäädä pois*nauru*

no mutta joillekkin ne on VAAN bileet, joillekkin bileet ja joillekkin NE bileet..*tirsk*

ehkä liput pitäisi jakaa sen mukaan mitä noista väki on*nauru*

tietenkin olisi parempi jos mesta olis täynnä ihmisiä jotka oikeesti sikana odottaa tota ja joille noi on todella kesän bileet... eikä niitä jotka vaan tuli sinne kun kerran bileet on tiedossa eikä parempaa oo muualla

edit. toi on sitten ihan yleensä vaan. ei liity suhun tuo loppuvalitukseni mitenkään siis*pepsodent*

--