[reiv:] @ DTM - Avajaiset! 16.6.2006 @ Helsinki

77 posts, 4 pages, 16,967 views

Unik

Posts: 4,117

#41 • • Unik
Levylaukku pakattu myös vihdoinkin täällä :)

The Advent
H&M
Adam Beyer
T.P.H
Dj Hell
Dave Clarke
Thomas Krome
Cari Lekebusch
Hardfloor
LFO
Ultratubes
Creeper
Aphrohead
Timo Maas
Green Velvet
Major North
System 01
Plastikman
Random XS
Christian Vogel
Steve Bicknell
Planetary Assault Systems
Purpose Maker

+

...paljon, paljon muuta.
Riku

Posts: 3,187

#42 • • Edited Riku The Little Prince
Vittu mitä paskaa täälläkin joutuu taas kuuntelee koko illan.

np. Paul Van Dyk - Forbidden Fruit

--
Kyseenalaista aina kaikki.

keisha

Posts: 1,394

#43 • • keisha bullet with butterfly wings

Riku, 16.6.2006 19:44:
Vittu mitä paskaa täälläkin joutuu taas kuuntelee koko illan.

np. Paul Van Dyk - Forbidden Fruit

Mä oon joutunu kuuntelee tota paskaa jo ties kuinka monta viikkoa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

zenny

Posts: 1,145

#44 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tänne ois tänää tarkotus suunnata..*iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Summerblink

Posts: 291

#45 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
OT: oli kivaa *aplodit*
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#46 • • Gilgamint.com Making questions
joo bileet siel oli. oli kiva käydä vaik käytävää jumituin jubaa frendeille ja pari levyyki meni kaupaks luxus.
pirpeli

Posts: 5,533

#47 • • Edited pirpeli
No nyt mä voisin sanoa, että voi vittu.
Olipahan meiningit. Riku laitto yläkerras lautaselle sellasia helmiä, että meni siat ihan sekasin(olin itekkin aika nöf*possu*). KIITOS!!!!*tanssittel**jiihaa**tanssittel*
Nessi alakerras soitteli hyvää, mut meni vähän jouluruuaksi aka sillisalaatiksi.
Oli kiva nähä ihmisiä, ja kaikkee.

Pus.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Riku

Posts: 3,187

#48 • • Edited Riku The Little Prince

pirpeli, 17.6.2006 04:44:
Olipahan meiningit. Riku laitto yläkerras lautaselle sellasia helmiä, että meni siat ihan sekasin.

It vas mai plösö :) Itseä tosin harmittaa että ensimmäinen tunti pääsi livahtamaan kuin siivillä ja sitten tulikin jo kiire saada edes ns. pakolliset floodgatesit, cosmic dancerit, sugar rushit jne soitettua. Kiroilin jo etukäteen että tarvis sen 14h soittoaikaa, mutta pääsi kyllä silti pahasti yllättämään ajan vähyys ja bileiden jälkimainingit on tullut kiroiltua moneen otteeseen että mitä kaikkea jäi soittamatta. Sekin hieman harmitti, että the muthafuckin' KLF:n America, what time is love ei näköjään enää uppoa nykynuorisoon, sääli sinänsä, vaikka eräs Helsinki Recordsin vanha parta näyttikin nauttivan sitten muidenkin edestä ;D Mutta warez-softat laulamaan, ihan aikuisten oikeesti KLF roxor alla dina boxor.

Aijoo, ja Steven Hoaksille on pakko kuitata ihan vaan sen takia että se oli ite asiasta niin paskana et: KIITTI VITUSTI ET KÄVIT POTKASEE LEVARIN VIRTAPIUHAN IRTI KESKEN BIISIN! (ei vaan, sitä sattuu, mut pitäähän sitä vähän kiusata :))

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#49 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mulla tais olla taas erikivaa *blush*

kiitti kaikille tutuille! oli kivaa TÖRMÄTÄ... taas.. heheheh*tirsk*
siis niinku tosi ihkudaa oli meininki!!
musa maistu, tanssijalka vipatti ja alkoholi teki taas tehtävänsä*nauru*



KIITOS!! *plur*


oli ERITTÄIN mukavaa!!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Mar6

Posts: 2,178

#50 • • Mar6 Team Apinaorkesteri


Aijoo, ja Steven Hoaksille on pakko kuitata ihan vaan sen takia että se oli ite asiasta niin paskana et: KIITTI VITUSTI ET KÄVIT POTKASEE LEVARIN VIRTAPIUHAN IRTI KESKEN BIISIN! (ei vaan, sitä sattuu, mut pitäähän sitä vähän kiusata :))




:DDDDDDDDDDDDDD
Mutta kivaa oli, kiitos *plur*

--
-Where there is house there is a home-

keisha

Posts: 1,394

#51 • • keisha bullet with butterfly wings
Perhana, olipas hauskaa olla bileissä piitkästä aikaa, odottelin noita suorastaan täpinöissä mitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan. Ihana tavata tuttuja, sanoinkin että olen tullut kaapistani ulos :p Bileiden loppuosa meni lähinnä yläkerrassa Rikun settiä jamittaessa, ja vaikka olenkin jäävi niin pakko sanoa että oli helkatin taaki meininki.
Kiitos Laura ja Toma, eipä olisi ihka ensimmäisissä reiveissä uskonut miten menestynyt klubista tuleekaan. Keep up the good work!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

toma

Posts: 2,009

#52 • • toma Tototoototo
Sitä saa mitä tilaa. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Unik

Posts: 4,117

#53 • • Unik
Damn!
Olipas helmee ja luxusta soittaa tekknoa pitkästä aikaan. Kiitos [reiv:] eli koko posse: Toma yms. Nautin jokaisesta sekunnista ainakin minuutin tai jotain. See you in next life *pepsodent*
Riku

Posts: 3,187

#54 • • Riku The Little Prince

U n i k, 17.6.2006 06:43:
See you in next life *pepsodent*

Argh, kili, Atlantis ITAkin jäi soittamatta (joo, tätä on jatkunu tauotta bileiden jälkeen).

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#55 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kivaa riitti ja oli erittäin mukava nähdä kamuja joihin ei ole pitkään aikaa tullut törmättyä *hihu* Indigo ja Riku kyl voitti palkinnot. Oli aivan mahtavaa saundia *jiihaa* Nessi soitti kans hyvää musaa ja välillä tuli aivan käsittämättömiä unohtamattomia klasareita, mutta meni kaameeks sillisalaatiks *eiei* esim: Abban - Gimme Gimme Gimme keskeltä poikki ja trancea päälle *ding*
Kuviakin tuli räpsittyä mukavasti ja toivottavasti tässä sunnuntaina saan ne laitettua *hihu*

Riku, 17.6.2006 05:08:
Aijoo, ja Steven Hoaksille on pakko kuitata ihan vaan sen takia että se oli ite asiasta niin paskana et: KIITTI VITUSTI ET KÄVIT POTKASEE LEVARIN VIRTAPIUHAN IRTI KESKEN BIISIN! (ei vaan, sitä sattuu, mut pitäähän sitä vähän kiusata :))



Mä olin kyl niin nolona tosta *blush*

Olin menossa Rikun taakse valokuvaamaan ja just kun se sai biisin vaihdettua niin *naks* töpseli seinästä *nauru* Näytti kyl siltä ettei se haitannut menoa metriäkään *jiihaa* Sori viel kerran *hymy*


Ps: Hirvee darra *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

zenny

Posts: 1,145

#56 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Olipas mukavaa.. *hymy* sain serkun ja sen serkun kans mukaa niitten ekoihin bileisii ja sano et oli tosi mukava ilta vaik lähtivätkin aika aikasee...*joo* ite jaksoin johonki 02 ast ja sen jälkee jalat alko olee ihan tarpeeks poikki kaikkien viiden päivän kaupungil kävelyiden jälkee yms ni piti sit lähtä pois... ylhääl ja alhaal tuli hyvää niin hyvää musaa ettei tienny oikee et kummas ois palloillu.... *hih*

Jep.. Hamina kuittaa...*hih**nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

kap-pu

Posts: 1,167

#57 • • kap-pu the amazing suction cup boy
riepoo kyl huolel et piti olla flunssas kun oli odottanut bileit niin paljon. kuuden aikoihin tms käytiin paikan päällä, mutta kun ei tuttuja niin hirveästi näkynyt oivia dj-poikia mukaanlaskematta, lähdettiin siinä sitten käymähän toisaalla. ja takaisin tullessa alkoi olemaan jo ihan hyvät meiningit, mutta parin tunnin sisällä alkoi kurkku ja yleinen ankeus olossa vaivaamaan niin paljon, että piti poistua kotiin syyhkyilemään. :(

mut kiva et muil oli kiva!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jusna666

Posts: 1,447

#58 • • Jusna666 Diablo
Hyvät bileet oli.. onks purkkaa?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

patis

Posts: 1,158

#59 • • patis 10

Riku, 17.6.2006 05:08:

-clip-



Meinas naama revetä hymystä kun soi Universal state of mind - all because of you. Taisi olla ensimmäinen kerta kun kuulen tuon helmen bileissä.

Lopussa painotuttiin vähän liian '99 kiksutteiluihin mutta maistui jokatapauksessa. kiitos :)

Ja Synaesthesian vokaaliversio on edelleen rienausta.. ;)
Riku

Posts: 3,187

#60 • • Edited Riku The Little Prince

patis, 17.6.2006 14:13:
Ja Synaesthesian vokaaliversio on edelleen rienausta.. ;)

Paitsi et mä en kyl soittanu Synaesthesiaa, tarkottaisitkohan Perceptionia? (ja oli se originaali sit kuinka hyvä tahansa ilman niitä vokaaleja, niin tossa biisissä on siitä huolimatta yhdet kauneimmista vokaaleista of all times, eli joudut kyl jatkossakin kärsimään niistä jos se musta on kiinni:))

--
Kyseenalaista aina kaikki.