Pussy eau de Club 8th Anniversary 10.6.2006 @ Helsinki City

167 posts, 9 pages, 30,811 views

Jago

Posts: 4,039

#101 • • Edited Jago un-trained monkee
oli ihan jees. odotin kai liikaa kun mietin mitä tästä sanottiin.
ei ihan iskenyt paikka. sedulat on aina huonoja paikkoja. ne näyttää kivalta mutta mikään ei toimi ja kaikkee pitää odottaa vaikka odotukselle ei olisi mitään syytäkään

vessat on kyllä tuolla ihan mainiot
2 eri vessaa jossa toisessa yksi koppi jossa ei ollu ovee
toisessa vessassa toisessa kopissa valot pois ja toisessa vessanpönttö ei jossainvaiheeessa enää vetäny

mä pukeuduin taas aivan väärin tämmösiin bileisiin.. tosin en varmaan muuta tyyliini koska mä en tosiaan haluu mennä johonkin baariin sen näkösenä kun olisin roskia viemässä(kuten moni paikalla olijoista teki)
edit. liittyen seuraaviin viesteihin
farkuissa ja t-paidassa ei ole mitään vikaa jos ne on siistit. jos te ette tajua siisti ja epäsiisti sanojen merkitystä, on se täysin teiän ongelma. asia lienee käsitelty?

musa ei jotenkaan iskenyt ennen loppua, mutta mä tulin sinne kyllä vasta 1.30 että en kerenny kai kuullakun yhen djn

edit. en kerenny kirjottaa loppuun.

oli ihan kivat bileet, mutta muistutti liikaa ihan tavallista baari-iltaa ja liian vähän semmosia "oikeita" bileitä

+niille jotka ilahdutti mua sen illan aikana

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Homegrove

Posts: 2,102

#102 • • Homegrove Further

Jago, 12.6.2006 17:37:
mä pukeuduin taas aivan väärin tämmösiin bileisiin.. tosin en varmaan muuta tyyliini koska mä en tosiaan haluu mennä johonkin baariin sen näkösenä kun olisin roskia viemässä(kuten suurinosa paikalla olijoista teki)



Sori.

Pistän ens kerralla reivi-housut jalkaan jos farkut ja t-paita ei käy bilevarusteeksi.

--
Forward thinking house music

toma

Posts: 2,009

#103 • • toma Tototoototo

Jago, 12.6.2006 17:37:
mä pukeuduin taas aivan väärin tämmösiin bileisiin.. tosin en varmaan muuta tyyliini koska mä en tosiaan haluu mennä johonkin baariin sen näkösenä kun olisin roskia viemässä(kuten suurinosa paikalla olijoista teki)


Mitä, et voi olla tosissas :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jago

Posts: 4,039

#104 • • Edited Jago un-trained monkee

toma, 12.6.2006 17:44:
Mitä, et voi olla tosissas :D


voin ja olen

Homegrove, 12.6.2006 17:39:
Sori.

Pistän ens kerralla reivi-housut jalkaan jos farkut ja t-paita ei käy bilevarusteeksi.


tietenkin käy jos on siistit, mutta aika monella oli jotain ihan muuta kun siistiä vaatetta päällä.


ai juu unohdin mainita edellisissä viesteissä että siellä oli tosi paljon lasinsiruja. pelkäsin jo kenkien pohjan läpi puskeutuvia siruja*iik*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

toma

Posts: 2,009

#106 • • toma Tototoototo

Jago, 12.6.2006 17:49:
voin ja olen


Sitten en voi muuta kuin - ei millään pahalla - suositella pohtimaan hiljaa mielessään pitkään ja hartaasti sitä minkä takia bileisiin mennään.

Minä todennäköisesti lauantaina olin kepoisesti sun "hyvinpukeutuneiden" joukossa, mutta se ei tod tarkoita sitä, että katselisin muita nenävarttani pitkin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Lauruska

Posts: 821

#107 • • Lauruska nihkee
Eipä oo tullu aiemmin eksyttyy Pussyyn...joten ei ollut erityisemmin mitään odotuksiakaan illalta. Mm ensifiilis oli vaa se että tuleepas erilaista musiikkia kun mihin on tottunut *hymy*

Tultiin suht myöhään ja tanssin melki kokoajan mitä olin, oli tosi hyvä fiilis. Inhotti ainoastaan lasinsirut lattialla ja sit tönivät ihmiset jotka halus kulkee sen tanssilattian halki (ja tilaahan siis OLI joten ois voinu kyllä kulkee nätisti). Sitten oli myös tyhmiä miehiä jotka jäi kyyläämään mun eteen mun tissejä. Mut minkäs teet.

Ehkä joskus uuvestaan! Ja ne tanssijat oli kauniita *sydän*
Tapi

Posts: 1,437

#108 • • Tapi Dreamstate
Mites mun vahalla muotoillut hiukset, mustat sukat, valkoiset kalsarit, beiget tennarit, löysät aavikkokuvioiset maastopöksyt ja vaalean sininen t-paita, jossa on aurikolasien kuva duunattu silleen siististi?

Olinks mä reivaamassa vai viemäs vaan roskia? Jago vastaa! *hikoil*
CM

Posts: 1,507

#109 • • CM
Toweri eksyny vahingos progepileisiin? *whaat**hih*
Jago

Posts: 4,039

#110 • • Jago un-trained monkee

toma, 12.6.2006 17:58:
Sitten en voi muuta kuin - ei millään pahalla - suositella pohtimaan hiljaa mielessään pitkään ja hartaasti sitä minkä takia bileisiin mennään.

Minä todennäköisesti lauantaina olin kepoisesti sun "hyvinpukeutuneiden" joukossa, mutta se ei tod tarkoita sitä, että katselisin muita nenävarttani pitkin.


pitämään hauskaa tietysti, mutta on aivan eriasia mennä epäsiisteissä vaatteissa kun siisteissä tavallisissa kuteissa. mun mielestä kun mennään roskista pidemmälle laitetaan vaatteet joissa ei näytetä aivan spurgulta
kyllä tavallisissa vaatteissa saa bilettää edelleen jos ne on siistissä kunnossa

joo en tosiaankaan tarkota sitä että kaikkien pitäisi vetää jotain ihmehökötyksiä päälle ja en ittekkään olisi laittanut jos olisin tiennyt että toi on vaan "perus ilta raflassa" meiningillä suoritettu vaikkakin paremmilla djllä ja kiihottavammalla nimellä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Anselmi

Posts: 2,578

#111 • • Anselmi And sell me

Jago, 12.6.2006 17:37:
mä en tosiaan haluu mennä johonkin baariin sen näkösenä kun olisin roskia viemässä(kuten suurinosa paikalla olijoista teki)


Vaikuttaa vähän siltä että sun ajatukset on yhtä syvällistä kuin roskien vieminen*nauru*

--
sen pituinen se

Jago

Posts: 4,039

#112 • • Jago un-trained monkee

Anselmi, 12.6.2006 18:28:
Vaikuttaa vähän siltä että sun ajatukset on yhtä syvällistä kuin roskien vieminen*nauru*


jaa no sä saat ajatella just mitä ikinä haluut

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

toma

Posts: 2,009

#113 • • toma Tototoototo

Jago, 12.6.2006 18:28:
joo en tosiaankaan tarkota sitä että kaikkien pitäisi vetää jotain ihmehökötyksiä päälle ja en ittekkään olisi laittanut jos olisin tiennyt että toi on vaan "perus ilta raflassa" meiningillä suoritettu vaikkakin paremmilla djllä ja kiihottavammalla nimellä


En ymmärrä yhtään mistä puhut.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Tronic

Posts: 287

#114 • • Edited Tronic

Jago, 12.6.2006 17:37:

mä pukeuduin taas aivan väärin tämmösiin bileisiin.. tosin en varmaan muuta tyyliini koska mä en tosiaan haluu mennä johonkin baariin sen näkösenä kun olisin roskia viemässä(kuten suurinosa paikalla olijoista teki)



Siis wtf mikä jengiä oikein riivaa? Eikö siellä ollutkaan neonväripaitoja, reivihousuja, glowstickjä ja uv-hiusvärejä? Jengi ei ilmeisesti tiedä miten bileisiin kuuluu pukeutua.*grr*

Jago, 12.6.2006 17:37:

musa ei jotenkaan iskenyt ennen loppua, mutta mä tulin sinne kyllä vasta 1.30 että en kerenny kai kuullakun yhen djn



DJ:tkin oli todennäköisesti ihan paskoja, kun eivät vetäneet niin kuin Proteus.*dissaa*

Jago, 12.6.2006 17:37:

oli ihan kivat bileet, mutta muistutti liikaa ihan tavallista baari-iltaa ja liian vähän semmosia "oikeita" bileitä



Uskoisin, että n.5 vuoden päästä sä joko naurat tai häpeät näitä juuri kirjoittamiasi kommentteja.*hymy*

Ja sitten lopuksi vähän asiaakin. Eli harmittaa vietävästi, kun en teknisistä syistä johtuen päässyt paikalle. Olisin varmaan viihtynyt hyvin, mutta ehkä seuraaviin Pussyihin sitten.
Jago

Posts: 4,039

#115 • • Jago un-trained monkee

toma, 12.6.2006 18:37:
---
Jago, 12.6.2006 18:28:
joo en tosiaankaan tarkota sitä että kaikkien pitäisi vetää jotain ihmehökötyksiä päälle ja en ittekkään olisi laittanut jos olisin tiennyt että toi on vaan "perus ilta raflassa" meiningillä suoritettu vaikkakin paremmilla djllä ja kiihottavammalla nimellä

---

En ymmärrä yhtään mistä puhut.


okei.
eli en tarkoita sitä että pitäisi olla biimeisenpäälle pukeutunut missään nimessä(en mäkään ollu, vaikka jotenkuten olin laittautunutkin)
mutta kun siellä näki väkeä joilla oli todella épäsiististi pukeutunutta. tarkotan tällä siis sitä että ne näyttää siltä kun olisi kotiasussaan lähtenyt
ja mä olin itse siis ylipukeutunut noihin pippaloihin, joten jos ensivuonna menisin niin tiedän että en laita tommosia kuteita pussyihin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oliwer

Posts: 799

#116 • • Oliwer
Mainiot bileet ja musa taas rokkas! Hyvin viihtyi. Kiitos ja onnea Pussy! *sydän**hihu*
d_c

Posts: 185

#117 • • d_c

Jago, 12.6.2006 17:37:
mä pukeuduin taas aivan väärin tämmösiin bileisiin..



En ole koskaan pukeutunut erityisesti bileitä varten. Bileisiin pitäisi ensisijaisesti mennä nauttimaan musiikista ja seurustelemaan ystävien kanssa eikä heittää mitään catwalk-diivailua vaatteiden kanssa. Tietysti eri asia on sellaiset kemut joihin on dresscode josta pidetään tiukasti kiinni.

Ymmärrän, että joillekin itseilmaisu vaatteilla ja pukeutumisella on erittäin tärkeä osa persoonaa ja arvostan ihmisiä jotka jaksavat panostaa tähän. Mutta jos aletaan jengiä katsoa karsaasti sen takia ettei ole kuin housut, t-paita ja tennarit niin silloin mennään metsään, synkkään ja syvälle.
Jone

Posts: 8,258

#118 • • Jone Archibald Haddock

Jago, 12.6.2006 17:49:
tietenkin käy jos on siistit, mutta aika monella oli jotain ihan muuta kun siistiä vaatetta päällä.



No voi itku. Oon tosi pahoillani kaikkien meidän vanhojen homeisten junttien takia siitä, että pilataan sun ilta kun meillä ei ole tarpeeksi blingiä päällä. Harmi et oon myynyt mun kiksukarvaliekkihameeni, koska muuten kyl voisin laittaa sen vielä kertaalleen päälle ihan sun viihtyvyyttäsi ajatellen ja aiheuttaakseni muissa spontaaneita naurunremakoita.

-

Niin, mulla oli näissä bileissä aivan helvetin mukavaa. Soundi oli juuri niin tykkiä kuin osata toivoinkin erityisesti ulkomaanstarbojen kohdalla, jengin pössis oli sopivan sosiaalisesti humaltunut, esitykset oli tykkejä, fiilis oli enemmän tai vähemmän katossa puolestayöstä lähtien loppuun asti. Oli niin kiire pitää kivaa töiden lomassa, että en ehtinyt paljon esim. Homekorvan paskaisia farkkuja analysoimaan, vaikka siihen olisikin ollut mahdollisuus moneen otteeseen - mies kun pysyi uskollisesti mikserivahti-paikalla suurimman osan illasta. *nauru*

Koko hommassa oli sellainen kiva laatuproduktion haju ja maku, että toivon Pussylle organisaationa pitkää ja kliffaa jatkoa. *piis* & *sydän*
Anselmi

Posts: 2,578

#119 • • Anselmi And sell me

Jago, 12.6.2006 18:28:
tarkotan tällä siis sitä että ne näyttää siltä kun olisi kotiasussaan lähtenyt


Niinpä, siis todellakin, kuka hullu siellä on kuvitellut että house-bileisiin voi mennä farkuissa ja
t-paidassa!!!*whaat*
Onneks sä olit mestoilla, koska sähän tiedät miten Pussyihin pitää pukeutua (vaikket niissä ennen ollut käynytkään) ja omaat vallan sen muille ihmisille kertoa*lmao*

--
sen pituinen se

toma

Posts: 2,009

#120 • • toma Tototoototo

d_c, 12.6.2006 18:47:
Ymmärrän, että joillekin itseilmaisu vaatteilla ja pukeutumisella on erittäin tärkeä osa persoonaa ja arvostan ihmisiä jotka jaksavat panostaa tähän. Mutta jos aletaan jengiä katsoa karsaasti sen takia ettei ole kuin housut, t-paita ja tennarit niin silloin mennään metsään, synkkään ja syvälle.


What he said. Tärkeintä on, että vaatteet ovat mukavat ja näyttävä siltä, että niiden kantajallakin on mukavaa.

Eikä mun silmään ainakaan osunut yhtään tuulipukua tms joka olisi oikeasti vaan väärin bileisiin (ellei Roskaa lasketa :D). Eli en ymmärrä mistä pukeutumisesta puhut.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac