Sony mp3 player

8 posts, 1 page, 3,487 views

Tomu

Posts: 63

#1 • • Tomu
Hei joku kaikki tietävä, valaise minua! Miksi SonicStage ohjelma ei anna siirtää osaa klubbarista ladattua musiikkia ohjelmalle? Ilmoittaa vaan että ohjelma on havainnut virheen ja se on suljettava, jonka jälkeen sulkee ohjelman välittömästi. Onko kyseessä kenties joku bugi omassa koneessani vai kenties miksauksen tekijän joku suojaus..*ding* Tiettävästi toimii kyllä muilla mp3 soittimilla..

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

Twist

Posts: 925

#2 • • Twist Team Kemuttajat
Miks et siirrä niit copy - pastella???
Anselmi

Posts: 2,578

#3 • • Anselmi And sell me

Tomu, 19.5.2006 11:03:
-klip-


SonicStage käyttää tekijänoikeuksia suojaavaa systeemiä mikä antaa kopioida saman biisin
vain kolme kertaa laitteeseen (se että miten tämä muka mitään suojelee, ei ole tullut selväksi).
Luultavasti sama systeemi estää jostain syystä tuon biisien kopiomisen*ding*
SonicStage on yksi paskimmista softista mitä maa päällään kantaa, ainakin mitä
oma kohtaista kokemusta on siitä kertynyt.

--
sen pituinen se

Tomu

Posts: 63

#4 • • Tomu
Joo voi video.. ei onnistu ees copy-paste menetelmällä ku ei anna mahdollisuutta painaa ohjelman olleessa auki hiiren oikeata näppäintä.. prkl nyt menee kyllä tämä mp3 vaihtoon..*toktok*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

yace

Posts: 463

#5 • • yace Progempi parempi
tota tota oliks siin softa cd_llä joku pelkkä plugari siihen mun mielest oli ni asenna se vaan tai jos pystyy käsittelee muistina ni koita tunkee resussienhallinan kautta
Anselmi

Posts: 2,578

#6 • • Anselmi And sell me
Sony on ikävä kyllä pilannut muuten pätevät kannettavat musiikkilaitteensa luokattoman huonolla
ohjelmistolla ja itsepäisellä ATAC-formaattiin pakottamisella*eiei*

--
sen pituinen se

enrg

Posts: 2,040

#7 • • enrg
Eiks tää laite sit pelaa jos jättää softat asentamatta, lyö usb:n kiinni ja alkaa raahaamaan tavaraa sisälle? Itse ainakin jätin creativen vastaavat softat aina asentamatta, kun exploderissa kopiointi ajoi asiansa mainiosti.
-Santtu-

Posts: 1,965

#8 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mua vituttaa tuo SonicStage myös sen takia että jos haluaisi antaa musaa soittimesta kaverin koneelle niin eipä onnistu jos ei oo tuota ohjelmaa (tai menee ainakin hirmu säätämiseks). No okei tiedän syyn tähän mut kumminkin..