Volumen vessa appreciation thread!

122 posts, 7 pages, 47,057 views

kml

Posts: 1,142

#61 • • kml Keyhole Markup Language
Kävin eilen tääl. Toisessa kusilaarissa oli jotain ruskeeta mönjää, en tiedä mitä helvettiä se oli, eikä kyl tehny pahemmin mieli tutkia. Onneks oli nenä tukossa *joo*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

hrdkvr

Posts: 3,929

#62 • • hrdkvr KURGO
volumen vessa on siitä kätsy et jos ei löydy pönttopaikkaa niin voi kusta suoraan lattialle :D

--
-keep it hard-

-P

Posts: 4,972

#64 • • -P
missäs viipyy Kerman vessa appreciation? :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

andi--

Posts: 1,381

#65 • • andi-- lunttu

salaisinko?, 19.5.2006 13:46:
missäs viipyy Kerman vessa appreciation? :D



Oikeastaan tän threadin vois laajentaa koskemaan kaikkien ravintoloiden vessoja! Sais rauhassa whinettää ku "siellä on aina paperi loppu" ja "hanoista tulee vaan lämmintä vettä"... *nauru*

--
- RAAH -

Karski

Posts: 6,049

#66 • • Karski Pomon kätyri
Tätä threadia lukiessa tulee mieleen,
että ilmeisesti suurin osa ei oo käyny
tutustumassa naapurissa sijaitsevan
Ale-pubin vessoihin. Siellä oli ainakin
viime syksynä kusta miesten puolella
paikoin nilkkoihin asti kaikkien
laarien ja pönttöjen ollessa tukossa,
ja jotain naisten vessan tilasta kertonee
että sieltä puolelta tultiin miesten vessaan
jonottamaan :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Vexe

Posts: 1,016

#67 • • Vexe
Alkaa jo tuntumaan siltä, että pitäisi tehdä kulttuurimatka Volumen vessoihin. Harvassa paikassa on joutunut ihan järkyttävissä vessoissa käymään. Lahden Lavida on onnistunut tarjoamaan edes vähäistä järkytystä mm. lattialla lojuneen paskan muodossa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#68 • • Edited hallucinogen Edain
"Tule tsekkaamaan Suomen saastaisimmat saniteettitilat club volymeen! Halpa bisse ja sidu takaavat tuoreen kusen ja laatan hajun heti kymmenestä alkaen aina neljään asti yöllä!"

--
pikku-*possu*

Grizzley

Posts: 2,893

#69 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

thebbo
In Finland we have this thing called Volume. Siellä on uskomattomin meininki, kakoimmat ihmiset ja paskin saundi.



Steven Hoaks
ton lihavoidun tekstin kanssa olen hyvin eri mieltä. Ennen Solstice 1v kemuja laitettiin paljon vaivaa ääneen ja sen jälkeen se on ollut aivan eri luokkaa kuin ennen


Tässä on pakko komppailla Stefua, nykysellään ääni ei kyllä todellakaan pokkaa Kaupungin Paskimman Soundin pokaalia.

--
Signature summarily executed for treason

Esa

Posts: 947

#70 • • Edited Esa
Nyt kun tuli puheeksi.

Olen useasti pidättänyt hengitystäni käydessäni kyseisissä saniteettitiloissa, kyseessä on miltei alitajuinen refleksi. Yleensä kuitenkin on tarpeen hengittää ainakin kerran tuollaisen tripin aikana, jolloin tapahtuu miltei automaattinen "hiha suun eteen ja hengitys syvään" -juttu. Hengissä on selvitty so far.

No mut ajatellaan positiivisesti. Ainakaan jonoa ei ehdi muodostua kun jengi ei jää mestaan asuu.
tomii

Posts: 3,594

#71 • • Edited tomii kallion herttua
Muistelisin, että toi vessa olisi ollut mun Premi-aikoina, eli tollasen 6-7 vuotta sitten ihan samassa kuosissa. *nauru* Mun mielestä toi vessan kunto vaan kuuluu ton tilan imagoon. *joo* Mutta joo... eipä oo kyl mun muistin mukaan tullut hirveemmässä kunnossa olevaa yleistä saniteettitilaa vastaan (edit: puhun nyt siitä, kuinka paskana toi vessa on, en paskasuudesta, koska siinä toi ei yllä lähellekään mun top-listaa :).

--
reivaan kunnes kuolen

Mar6

Posts: 2,178

#72 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Joo tätä topikkia tarvittiinkin.
Eilen totesin kyseisessä paikassani että eteisessäkin asti alkaa olemaan aromit aika kohdallaan *hymy*
Onpa tuolla tosissaan kerran kahlattu kusessa melkein narikoissakin asti, ihmehän toi kyllä on että toi paikka saa olla vielä päivänkin auki *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#73 • • aaaaaaaaaa Guest
No kun miettii asiaa optimistin kannalta niin onneksi ongelma ei ole siirtynyt vessasta tanssilattialle *tirsk*
Mar6

Posts: 2,178

#74 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Cuji, 19.5.2006 21:40:
No kun miettii asiaa optimistin kannalta niin onneksi ongelma ei ole siirtynyt vessasta tanssilattialle *tirsk*




Kyllä siellä alakerran lattialla on varmaan kusta korviin asti vielä jonain päivänä (Ellei jo joinain iltoina ole)

--
-Where there is house there is a home-

anton fine

Posts: 1,359

#75 • • anton fine myspace.com/finethedj

Keba, 19.5.2006 08:55:
Helsingin paskin saundi on kyllä ihan varmasti Kaivohuoneella, hyi helvetti...=)



ja mikä hauskinta; kallein!
anton fine

Posts: 1,359

#76 • • anton fine myspace.com/finethedj
nyt jos ruvetaan vertaamaan vessoja niin onkohan kukaan ollu kaivol kun esim. siellä pidettiin (nimeä mainitsematta) rokki/hoppi bileet tossa kolme kk sitten. olin siel ja voin huomauttaa että ois paikka mikä tahansa, niin kyllä ne känniset ihmiset saavat vessan näyttämään venäläiseltä ulkokäymälältä... joten, olaanpas suvaitsevaisii. mutta eipä se volumen vessa ole täydellinen kuitenkaan... :D
sts

Posts: 7,969

#80 • • sts Sama pyynti aitta!

$, 22.5.2006 19:38:
Kuka arvaa minne tuo kärsä menee?




Toi tarkoittaa vaan sitä että ravintola vihdoinkin tajusi jotain, tuo myös selittää miksi aamubileissä vessat olivat kohtalaisen hyvässä kunnossa.