Varsin mukavaa tavaraa, ei käy kieltäminen.
Sellaista kun osasinkin odottaa. Rehellistä.
Kuten vinsku tuossa mainitsikin, että paras
sun miksauksistasi, selkeästi.
Mutta valitettava tosiseikka on, että vanha
HHC tulee aina olemaan lähempänä
sydäntä kuin uusi. Se nyt ei kuitenkaan ole millään
tavalla kuitenkaan sun vika.
Oon hurahtanu tän tyyppiseen hhc:n ihan täysin*plur*
Iteltä löytyy toi Euphoria feat. MC Wootsee & MC Casper - Echo of Heaven plus muutamat muutkin Euphorian biisit ja tuota Cast a spell biisiä harkitsin ostavani. Ja kaiken lisäks Angel Eyezin Twilight on yks ihanimmista biiseistä!
Pitää kesällä yrittää itekin soitella hhc setti kasaan, jos sais tossa vielä parit uudet biisit*iloinen*
Mutta tosi hienoo, että joku muukin tykkää tälläsestä, lisää vaan samanlaisia settejä jakoon!
Siitä onkin hetki kun tän kuuntelin, mut ehkä tästä viel jotain muistaa. Kyl mä tykkäsin tästä. Biiseissä oli vähän enemmän fiilistä kun niissä jüüstomaisissa aiempien settien biiseissä. Joku laukka löyty mutta ei se paljoa menoa haitannut. Kyllä tämä talteen jää
Mie luukutin tätä eilen töissä Nokialla Porukka katsoi melko paheksuvasti Tää oli aika kiva mixaus. Ei ole pitkään tullut tälläsiä HHC mixauksia ollenkaan
Fakta Stefusta numero 583: Minäkin joskus soitin tälläistä =D
Olihan tää todella hyvä niinku aavistelinki, IMO paljon parempi ku Nitrous. Parempia biisejä ja muutenki menevämpi setti. Käden jälki kuulu paikka paikoin mut ei liikaa eli hyvin oot mixannu. Ei täst hirveesti moitittavaa löytyny. Keep up the good work.
Aivan mahtava setti!! Järjetöntä!! Tuo Euphoria - Hardcore Overdose pisti kyllä meikäläisen poikki ja pinoon. Odotan innolla seuraavaa keikkaasi. Iso kiitos tästä
Kah! Taas kasa tuttuja ja hyviä biisejä :). Pari löytyy iteltäkin, muutamia oon harkinnu hankkivani. Hardcore overdose, echo of heaven ja toi vagabondin remixi tosta angel eyesistä on kyllä setin parasta antia. Aika kivasti olit tehny vaihdot ajoissa, ettei biitit jää vaan hakkaamaan ja tapa fiilistä. Muutenkin biitit osu hyvin kohdalleen, eikä sen puolesta jääny pahaa sanottavaa. Lisäks olin kuulevinani muutamia hyviä crossi- ja liukukikkoja. Niistä plussaa .
Jos ruusuja, niin myös risuja tulee tästä setistä :P:
Oli aika erikoinen toi alotusbiisi. Vähän mun mielestä turhan rankka tohon alkuun, kun sulla kuitenkin oli lepposampiakin biisejä setissä. Oli muutenkin pikkusen hassu toi soittojärjestys. Toinen juttu mikä kuulosti ikävältä korvaan oli se, että aika monessa vaihdossa soitit molempien biisien bassoja päällekkäin, vaikka ainakaan mun mielestä ne ei oikeen sopinu päällekkäin.
Ikävä kyllä setti toi mieleen sen, minkä takia oon viime aikoina hankkinu muiden genrejen tuotoksia. HHC biisit kun tuppaa kuulostamaan kaikki melko samalta (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta).
Hienoa kuitenkin, että muut deejiit jaksaa kuitenkin tällästä settiä soitella. Bileissä olis kyllä erittäin kiva kuulla vaihteeks jotain muuta kun tota finrg kamaa, joka alkaa toistamaan itteään jo todella pahasti. Varmasti hyppisin tasajalkaa tanssilattialla tälläsen setin tahtiin :)!
heh. Pink .. Ensimmäiseks nousi mieleen Reform - Purple.. aika värikästä .. Biisilistaa kun katsoo niin ei varmaan tarviis kun muutama Bonkers kokoelma imutella niin johan alkais löytyä samat biisit
mza, 11.12.2007 20:27:
Tehosoitossahan tää on nyt ollut jo toista vuotta
...ja täytyy vain todeta et ehdottomasti parasta Jnksiä edelleen.
Hauska kuulla että kelpaa edelleen! Teknisesti setti on auttamatta aikasta jälkeenjäänyt, mutta biisit kyllä ehdottoman kuolemattomia ja edelleen täydessä keikkasoitossa!
Uutta saundia luvassa aivan näinä päivinä, stay tuned!