Kyl noi vst plugarit varmaan toimivat edelleen moittetta siinä? Eihän se aika sitä sentään haalista:) Itse en vaan löytänyt alkuperäistä logicia ja piraatti eli omaa elämää (kaatuili aina mitä ihmeellisimmis paikois), vuoden sil sinnittelin mut sit oli pakko luovuttaa ja siirtyy takas kjuubeissiin. Ja voin sanoa et cubaseen siirtyminen logicin jälkeen on aika... justjoo
Es1 on todellakin juttu mitä kaipaan logicissa, itsekin pc:llä logicia sellaiset 5 vuotta ja rapiat. Tottakait (pc)logicilla voi tehdä edelleen tiukkoja raitoja (muffler!!), mutta koen kumminkin jonkinmoista eteenpäin menemistä cubasen kanssa. Mulla oikeestaan vaihto logicista cubaseen oli pakollinen koska se ei toiminut tän tuplaydin (athlon64x2) prossun ja neljän gigan muistin kanssa vaan kaatuili about kerran minuutissa.
hyviä bassoja voi tehdä mm. minimonsta VSTi:llä, Z3talla tai Imposcarilla. Pienen tai suuremman twiikkauksen jälkeen pääsee ihan yhtä pätevään soundiin kuin Es1 tai Es2. Oon ymmärtänyt että Pendulum mm. käyttää tota Z3ta plugarii bassoihinsa.
aitoo... ollaan yhteydes.. heitä mulle tekstari jos sulla on numero vaihtunut. kato himakonetta tarkoitin, studiollahan on seiska jo mut mä en vaan käytännön syistä (vallila / tapiola) käy siellä nykyään enää juuri ikinä. eikä tota musaakaan oo ollu aikaa tehdä pitkään aikaan nyt. osittain just myös sen motivaatiopulan takia että pitäis opetella joku uus logiikka kun toi logic ei enää oo mahdollisuus... en rupeeostaan sen takia mäkkiä...
Jes man. Jos sulle käy vaikkapa elokuun lopussa / syyskuun alussa? Cubase SX4 pitäisi putkahtaa ulos vielä tän vuoden puolella, toivottavasti hinta ei ole liian suolainen.