Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

352 posts, 18 pages, 144,967 views

Avatar
#261 • • Annakins Guest
Eilen broidilta ja sen tyttöystävältä kun ne tuli kekkeröimään :)
Janisa

Posts: 2,226

#262 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

^T^, 16.9.2007 20:10:
---
Janisa, 15.9.2007 18:18:
Liian, liian, liian, liiiiian kaun aikaa sitten. *uuh*

---

Sulle kans iso kimppu harvinaisia ja eksoottia virtuaalikukkia *hymy* Niitä mulla riittää jaettavaksi kaikille.



Voi kiitos! *hali*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

-V-

Posts: 587

#263 • • -V-
Viiko sitten sunnuntaina sain vaaleanpunaisen ruusun *hihu*
Snowie

Posts: 601

#264 • • Snowie Ihku Hiutale

^T^, 16.9.2007 20:04:
---
Elvirith, 15.9.2007 12:41:
Mä en saa kukkia. En kai ole tarpeeksi naisellinen, että miehet voisivat niitä antaa, enkä saa ikinä mitään niin tähdellistä aikaiseksi että kukaan muukaan viitsii. :D

---

Kas tässä sulle iso kimppu virtuaalikukkia, ole hyvä. *hymy* Niin eksoottisia ja harvinaisia etten osaa edes kirjoittaa niiden nimeä. Tässä aikaansaamista/suorittamista arvostavassa yhteiskunnassa tähdellinen OLEMINEN on jalo ja harvinainen taito.


*pus*
Mervi

Posts: 162

#265 • • Mervi Neiti Näpsä
Sain avomieheltäni ihanan punaisen ruukkukukan 3.9. 3-vuotispäivän kunniaksi *plur* Se on olohuoneessa sohvapöydällä ja kukkii rehevänä, annan sille vettä.

--
Ei se oo niin vakavaa.

Wegez

Posts: 2,141

#266 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Sain kaverilta (poika) ja sen tyttikselt synde lahjaks ruukkupuskan... *nauru*

--
...we´re all made of stars...

Mimir

Posts: 1,366

#267 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään pöydällä odotti 20 ruusua *sydän*

*kukkiahoivail* *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#268 • • Muussika Guest

Mimir, 2.10.2007 22:12:
Tänään pöydällä odotti 20 ruusua *sydän*

*kukkiahoivail* *hihu*




Whaat? Voe vinetto suhun on rakastuttu pahemman kerran. *vink* Ihunaa! *plur*


Ite en muista kovinkaan tarkkaan milloin olen viimeksi saanut kukkia. Hämärästi muistelisin tosin, että toissakesänä joku lapsukaisista antoi mulle pihalta poimitun kukkasen (tai sitten se oli kukkaistutuksesta, josta ei saisi repiä niitä kukkasia *nauru*).

Ainakin vuorenvarmasti sain kukkia kesän kynnyksellä 2006 kun lopetin ip-kerhon ohjaajan hommat, oli taas melkonen kukkametikkö pöydällä sen jälkeen. *hihu* Muistan sen hyvän fiiliksen.

Kukat on kyllä hirmu ihania, ja niistä tulee hirmu hyvälle mielelle. Eivät ne kuitenkaan mikään rakkauden mittari ole mulle, että nou hätä ukkoseni jos tätä luet. *hih*
miGGi

Posts: 236

#269 • • miGGi ...same shit, different asshole...
Rippikoulussa jos oikein muistan !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Jutu

Posts: 3,054

#270 • • Jutu Blondi
Sain viimeks kukkia ukolta 21.9. En kyllä tiiä mitä ne oli, mutta kestivät jotain 3 viikkoa o_O. Sellasia valkosia, ja niiden tuoksu melko karsee. Sellanen päivänkakkaran näkönen, mutta ei kuitenkaan ollut.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#271 • • Rujo Mutantti Guest

Jutu, 11.10.2007 15:55:
Sain viimeks kukkia ukolta 21.9. En kyllä tiiä mitä ne oli, mutta kestivät jotain 3 viikkoa o_O. Sellasia valkosia, ja niiden tuoksu melko karsee. Sellanen päivänkakkaran näkönen, mutta ei kuitenkaan ollut.


Varmaan krysanteemi.

Koko tän ja edellisenviikon oon saanu kukkia tytöiltä joka päivä. Tänään tein vaimolle kimpun ja pari asetelmaa.
UnityF

Posts: 15,721

#272 • • UnityF joo just se
9.11 sain synttäreideni kunniaksi 10 tummanpunaista ruusua kullalta *sydän*
Tänään annan kullalle jukkapalmun *hih*
^T^

Posts: 167

#273 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Ja missä vitussa se mun Haamuorkidea viipyy, hä?

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

-Santtu-

Posts: 1,965

#274 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Äsken sain ihanan pinkki-keltaisen kukkasen naapurin rouvalta jota olen autellut viime viikkoina*plur*
Horzi

Posts: 646

#275 • • Horzi FINRG Recordings
Tais olla wanhojen tansseissa pari viikkoa sitten.
Sampson

Posts: 634

#276 • • Sampson Bujashaka
Mun tyttöystävä saa, ku se kohta tulee Turusta tänne Kotkaan :) (siis kukkia).

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

ravec

Posts: 1,102

#277 • • ravec
Ei paljon oo saatu kukkia.....*uuh*
lunake

Posts: 800

#278 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pari vkoa sitten yheltä työntekijältä 3 ruuusua kiitoksena hyvästä työstä. *hihu*

--
Hedelmällisyys on påp!

pirpeli

Posts: 5,533

#279 • • pirpeli
Ystävänpäivänä*sydän*
Lemppareita vielä, eli tulppaaneja. Iso kimppu punaisia ja vaaleanpunaisia vihreällä koristeltuna ja kimpussa oli vielä sellanen puinen punainen*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Athene

Posts: 390

#280 • • Edited Athene Tiina
Viime viikolla. Ruusuja. *plur* Rakastan kukkia! *sydän* Yleensä ei paljon kukkia kyllä satele. *hmph* Mutta sitten ostankin itse ja iloitsen niistä. *hihu*