Dance Valley 2003

40 posts, 2 pages, 6,944 views

FreeFall

#1 • • FreeFall music addict
Onko amsterdamin meniöitä?? Onko kukaan aikasemmin käyny?Mitä mieltä?
Onko kukaan käyny sekä damissa tos Dance Valleyssa sekä Berliinin Love Paradessa?? Jos joo, ni jos joku jaksais laittaaa pient vertailuu noiden kesken ni ois erinomaista!!!

--
Lintuperspektiivi

#2 • • pinjuzska Guest
mä ainaski oon lähössä tänne!!!*plur**pahis*ja aattelin lähtee myös love paradeen!!!en oo ollu kummaskaan viell aikasemmin mut nyt pitää lähtee oikein kunnolla ja halpis budjetilla...*hih**iloinen*
Mark

#3 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
meikkis lähtee paraatiin vihdoin ja viimein, en oo myöskään valleyssa ollu, mut kelasin et damiin vois lähtee vaan vkl matkalle, tuskin kuitenkaan sillon ku tää ois, sääli.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

#4 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tarkemmin ajateltuna tää juttu kyl kiinnostaa sittenki, surprise surprise, onko line-upista viel mitään hajua? Ku mä tulkitsin ton (SEKAVAN!) saitin esiintyjät viimevuotisen tapahtuman lineupiks? Ja meissi menee kyllä äipän lippujen turvin vinnairilla tonne jos meen *vink*

-M

--

Roger Roger

#5 • • Roger Roger Kentti
Jos budjetille sopii, niin miks ei?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

MM

#6 • • MM kaappimörkö
Olen todennäköisesti messissä tyttöni kanssa tuonne dance valleyhin..OIs hyvä jos mentäs dösällä!!

--
Humppaa ja kuole:)

FreeFall

#7 • • FreeFall music addict
Yks1:

Työn alla on 1-ryhmän ja Kuilumassiivin yhteismatka kyseisille kinkereille, ilmoittautuneita nyt 8 kpl. Ryhmän koosta riippuen matka tehdään pikkubussilla tai linja-autolla reittinä Hki-Tallinna-Krakova-Amsterdam-Tallinna-Hki, max 2 vrk suuntaansa. Tämä löpön hintojen vuoksi (tankkaus myös Luxemburg). Jos löydämme kustannustehokkaan tavan lentää, niin sit lennetää! Samoin yöpyminen ja lippujen hankkiminen järjestetään yhteisesti, halutessaan voi toki osallistua vain matkoihin...*nauraa*

Kuukauden kuluttua saamme päivityksen Damin tiedostoihin *vink* , jonka jälkeen hinta varmaankin on jo tiedossa. Tähän siis tietenkin vaikuttaa myös lähtijämäärä. Mut tässä topikissahan voivat halukkaat siis ilmoittautua alustavasti.

Huom! Tää on heti Köneistön jälkeen, joten kandee varmaa kelaa, et onks sit massii sit seur vkol enää, ettei tuu sellasia ”hei emmä ny pääsekkää, ku dokasin kaiken hietsun rannassa…”

Mut onhan tässä vielä aikaa! Lipunmyynti alkaa tosin 12. ens kuuta, ja miehemme Damissa varaavat läjän lippuja, tarpeen mukaan, hinta on suolainen 67,50 .

http://www.dancevalley.nl Tos on saitti, mut sitä ei oo kauheesti päivitelty viime vuodesta.

*plur**piis*

1 x 1 = 1

Jep Jep Jep, hyvä hyvä hyvä jne. Pistä heti lisää infoo ku sitää kuulet, ok??
PS. Erinomaista *plur*
En kyl viel osaa sanoo mitään varmasti tonne menemisestä (riippuu nyt ihan siitä mites eilinen työ-haastattelu meni*joo*) ja sit viel tietenki mitä toi menee maksaa, mut homma kiinnostaa PALJON!!!*iloinen*
*ökkö*

[muokattu 29.3.2003 18:25]

--
Lintuperspektiivi

DESPE

#8 • • DESPE
dance valley on ainakin kuvista päätellen saatananmoista festarimeininkiä hyvien dj:tten parissa .. en sit siitä yöpymisestä tiedä ? teltta ?
#9 • • miqmiq Guest
Kiinnostaa kiinnostaa!! Damis käyty kerran pyörähtämässä, mutta jostain syystä ei paljoakaan ehditty kruisailee*vink*
Youzo

#10 • • Youzo viidakkovekara
OLen laiska katsomaan....
Minä päivinä DVpidetään???*hmph**täh*
Mitä ne lentoliput maksaisi??*ökkö*
*ökkö*
shaman

#11 • • shaman
Traditio:

OLen laiska katsomaan....
Minä päivinä DVpidetään???*hmph**täh*
Mitä ne lentoliput maksaisi??*ökkö*
*ökkö*

2.8 alkaa ja lennot on 300e eestaas finnairilla. jostain halpayhtiöltä ehkä snadisti halvemmalla...*justjoo*

--
*piis*

Mark

#12 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
finskiltäki saa euroopan kaupunkeihin äkkilähtöjä joka viikonlopuks ale hinnoilla, se on vaan sit tsäkästä kii et sattuuko lentää just sillon ale hinnoilla damiin.. Lisäks kilroylta saa varmaan jonkun verran halvemmalla.

-M

--

shaman

#13 • • shaman
Taitaa kilroylläkin mennä samoihin...297e päivän hinta. tietysti ne äkkilähdöt joo jos sattuu onnistuu *vink*

Jokatapauksessa se on varma että lähössä ollaan ku lomatki vielä natsaa *joo**plur*

--
*piis*

Youzo

#14 • • Youzo viidakkovekara
Ottaa mukaan vaan näkkileipää,vettä ja makupussin kyllä sillä pärjää.*iloinen**joo*
-mökämake-

#15 • • -mökämake-
Joo mä voisin näin alustavasti olla kiinnostunu kyseisestä tapahtumasta eli count me in...

--
STUTTGART KICKERS

FreeFall

#16 • • FreeFall music addict
HEI KUILU!!! totta ootsä järjestääs tota Dance Valley matkaa???
Mä ja plus mun yks kaveri on niinku niin varmoja mukana!!!!
ootko järjestämäs vai pitääks ite hoitaa jotai juttui??? hähä???

--
Lintuperspektiivi

She

#17 • • She
DAnce VAlley oli ihan pakkoi pistää.. Mutta toteutuminen on ihan toinen juttu*joo*
keisha

#18 • • keisha bullet with butterfly wings
*nostaa käden ilmaan*
Mukana ollaan!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

super-enkuli

#19 • • super-enkuli
Jos saan loman niin oon mukana! :)

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex