[reiv:] Kaksivuotisjuhlat - Farley 'Jackmaster' Funk @ Studio51 21.7.2006

112 posts, 6 pages, 14,252 views

pirpeli

Posts: 5,533

#61 • • pirpeli
Hippastakeikkaa!*tanssittel*
Olipas kyllä erityisen nastaa, hittiparaatia riitti ja ihmiset tanssi kuni viimestä päivää. Toivottavasti niillä muutamilla kuosipäillä ei ollu se viimonen päivä. Selvänä jaksaa ja se fiilis jopa tuntuu aika helvetin kivalta*iloinen*. Porukkaa oli aika sopivasti ja muutenkin nappas koko touhu.

Kiitos reiv. (mä en osaa laittaa mun mäkistä hakasulkeisii:D:D:D)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tyeicha

Posts: 5,807

#62 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kiitos ja kumarrus. oli kivaa.. *sydän*

--
-Tyeicha-

tattoo

Posts: 167

#63 • • tattoo
Alku hyvin ..loppu ........ pläääääääh :(

--
Kerta kokeilusta vakio käyttäjäksi....

Mar6

Posts: 2,178

#64 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Hemmetti miten paljon tuttuja.. Harvoin tulee nähtyä näin paljon porukkaa saman katon alla.
Mukavaa tossa oli fiilistellä vähän ja nähdä niitä ihmisiä ketä ei ollu pitkään aikaan nähny.
Superbarissa tuli sitten tampattua ne viimesetkin löysät pois.
Farleyltä tuli kyllä mielenkiintoista soundia, aika paljon klasariakin mutta miehen soitantaa oli kiva katsella ihan kuriositeettina :) *hymy*
Alku jäi ikävä kyllä näkemättä :(

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#65 • • emppu Guest
*SYDÄN*MEKAANIKKO*SYDÄN*
kap-pu

Posts: 1,167

#66 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
joo Mekaanikkohan repäs (vaikkakin suurimman osan ajasta viihdyin ns. pääpuolella ja aivan niin kuin oisin mennyt biitistä sekaisin)! anyhoo, loistobileet. oon just herännyt tässä la klo 10:50 eikä tee ees pahaa lähtee duuniin johtuen siit et oli vaan ihan saatanan hauskaa. tai sit saatan olla viel humalas, jompikumpi näist! mut kivat kiitokset [reiv:]ille ja kaikille frendeille ja vieres sheikanneille hyväst meiningist! if i could wish for anything, it'd be world peace! noni meen peseen ton kuolleen rotan suust ja sit lihatiskille ->

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Zapa

Posts: 1,393

#67 • • Zapa Mr Wrangler
Kuka tunnustaa, eikö Farley soittanut jonkun lempibiisiä:


Helsingin Fredrikinkadulla ammuskeltiin lauantaina aamuyöstä. Kukaan ei loukkaantunut välikohtauksessa. Poliisi otti ampujan kiinni yksityisasunnosta pian tapahtuneen jälkeen.

Ammuskelu tapahtui Frederikinkatu 51:ssä sijaitsevan yökerhon edessä noin kello kolmen aikaan aamulla. Mies oli aiemmin yöllä poistettu yökerhosta aggressiivisen käytöksen vuoksi.

Päivystävän komisarion Juha Hietalan mukaan mies oli ilmeisesti tästä suivaantuneena käynyt hakemassa pienoiskiväärin ja tullut takaisin yökerhon liepeille. Mies ampui aseella kolme kertaa ilmaan.

Miestä epäillään vaaran aiheuttamisesta ja ampuma-aserikoksesta. Jos ilmenee, että hän on osoittanut aseella jotakin kohti, häntä epäillään myös laittomasta uhkauksesta.
keri

Posts: 104

#68 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
Vähäks oli kivaa! ! !
Parhaat Reivarit ainaki muistaakseni mis oon ollu. Oli koko viikon ollu hemo himo tanssahteleen ja nyt kyl pääs... Kiitos hyvästä musasta*joo**sydän*

Vähäks oli jurri!?
Reivasinksmä?*nauru*
Nii et mitä siis tapahtu?*nauru*

Oli tosi kivaa ja kivoi ihmisii - joku kiva oli palauttanu mun kassista pudonneen lompakon narikkaan, tosi upeeta! Nyt ku hävinny toppi viel löytys, on Mosson "uniikkitavaraa" (tj) sillee vähä niinku et ois kiva saada päkkiin... Jos joku löytäny jotai mustahopeista toppia ni juu...
Mut siis oikeesti enimmät propsit menee ihmisille jotka vaan oli niin hyvällä tuulella. Tuli tutustuttuu uusiin ihmisiin kyl ihan vaan vahingossa, tosi jees. Kavereille tietty kans kiitoskset, olihan kivaa<3

KIITOS PARHAISTA REIVEISTÄ, essipessi kuittaa*plur*
Avatar
#69 • • Edited Enkeli Guest
Ihan jees, tosin studio paikkana on ihan paska, vetää sellaista keskiverto sedu porukkaa sisään, et ei kiitti mulle *toktok*
OD-triple-OD

Posts: 11

#70 • • Edited OD-triple-OD
Farley 'Jackmaster' Funk on tänään tulossa turkuun. Olen kuunellut muutamaa hänen biisiään ja ehkä näin chillausmusaksi kotosalla sopii mun makuun mutta ei välttämättä klubilla pistäis viemään lattialle.
Millaista musiikkia Farley soitti helsingissä, oliko se sellaista hipahtavaa hopahtavaa piemässä hohtavaa "funkya" johon miest itse heitti lyrikkaa mikistä vai soittiko hän konemusaa?

Tosin pienes tumus musa ku musa tanssittaa..
murhis

Posts: 152

#71 • • murhis team hullut
Huhhu olipahan geimit! *hih* Tuli liekitettyy oikee kunnol ja nyt sen tuntee työpäivänkin jälkeen, että huhhu tais olla *super* bileet! Joops takas nukkuu!!! *nukkuu*

Lisää tämmösei! *jiihaa*
toma

Posts: 2,009

#72 • • toma Tototoototo

OD-triple-OD, 22.7.2006 11:35:
Millaista musiikkia Farley soitti helsingissä, oliko se sellaista hipahtavaa hopahtavaa piemässä hohtavaa "funkya" johon miest itse heitti lyrikkaa mikistä vai soittiko hän konemusaa?


Sekäettä :D Voin kyllä luvata takuuvarmasti ettet tule seisomaan tuoppi kädessä kun Farley on puikoissa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#73 • • Equalizer Guest
Joo ei tarvii studiolle mennä taas vähään aikaan
Karski

Posts: 6,049

#74 • • Edited Karski Pomon kätyri

toma, 22.7.2006 11:54:
---
OD-triple-OD, 22.7.2006 11:35:
Millaista musiikkia Farley soitti helsingissä, oliko se sellaista hipahtavaa hopahtavaa piemässä hohtavaa "funkya" johon miest itse heitti lyrikkaa mikistä vai soittiko hän konemusaa?

---

Sekäettä :D Voin kyllä luvata takuuvarmasti ettet tule seisomaan tuoppi kädessä kun Farley on puikoissa.



No mä olin kyl hivenen pettynyt siihen vähän liiankin
kosiskelevaan selektioon ja pystyvaihtomentaliteettiin.
Jossain muussa biletilassa tommonen selektio olis
voinu toimia paremmin (silloinkin ehkä ironisena läppänä),
mutta 51:sen yökerhoilmapiirissä lopputulos
oli mulle jotenkin liian eurodancedisko. Tosin myönnän,
että en malttanut jäädä kuuntelemaan setin koko kehityskaarta,
mutta parinkymmenen minuutin otos setin puolivälin tienoilta
ei vakuuttanut.

Mekaanikko ja Samuli kemppi loungessa sen sijaan
oli aivan nappi-investointi, helvetin hyvää kamaa. Ylipäätään
/fiilis/ oli taattua [reiv:] -kamaa, mut alkaa tuntua siltä että
konsepti alkaa liukua yhä lähemmäs perusdiskoja - itseironinen
asenne ei toimi jos se viedään ympäristöön, jossa tällanen
meininki on standardi. Ts. ihmiset ei enää erota, millon ne
on [reiv:]eissä ja millon sedun baarissa. Onks siinä jotain pahaa?
Ei, mutta mua harmittaa jos [reiv:]-konseptin aiemmin
tarkkaan hallittu ja harkittu tasapaino konemusiikkisnobbailun
ja suoraviivaisen bilemeiningin välillä alkaa lipsua voiman
pimeälle puolelle.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KooKie

Posts: 4,338

#76 • • KooKie aka. Petress Pan

Karski, 22.7.2006 12:05:
---
...voiman pimeälle puolelle.



SK -konsepti [reiv:] -konseptille: "[reiv:], I am your father."
Sit ziigaamaan Star Warsei jotta voin laittaa lähdemerkinnät kuntoon.

Itse bileistä, harmittaa olla pipinä tällasten tapahtumien yli. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Air

Posts: 319

#77 • • Air
Pirun hyvät bileet! Pari virtasta ens kerral ehkä vähemmän*känni*
dixoff

Posts: 199

#78 • • dixoff hmm Terve
Lounge hallitsi aika yhdellätoista, mitä oman maun musiikkitarjontaan tulee. Hyvät kestit muutenkin, tosin. Hyvä musa, paljon frendejä ja puitteet kunnossa. Niin, ja hyvää synttäriä reiv-kerholle.
Sallakat

Posts: 2,220

#79 • • Sallakat jungle, baby !
ihan jeessii. Mr. A soitti tosi hyvää saundii, Orkidea hilusti paskempaa, sit se Funkmaster Flex soitti vielä vähä paskempaa saundii ne pari ekaa biisii mitä jaksoi jorata enneku iskeydyttiin kavereiden kanssa mahdollisimman lähelle baaritiskiä. Nessiä ei ees kuultu.

Paikka toimii tälläsiin kemuihin tosi hyvin. Muutenkin oli tosi kivaa. Nyt on vtu hirvee olo.
-P

Posts: 4,972

#80 • • -P
ei saatana, ei hyvä luoja! Samuli Kemppi ja Mekaanikko olivat kyllä käsittömimmät jäbät eilisiltana täydellisyyttä hipovalla selektiollaan. Lounge jos mikä hallitsi alusta loppuun ja tuli hra. Farleytakin jorailtua, mutta loungen pojat veivät pidemmän korren tällä kertaa.

Lisää basso!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell