MASH UP&MSR&DIGITAL-TUNES.NET presents BREAK&SILENT WITNESS 28.7.2006 @ helsinki

49 posts, 3 pages, 7,269 views

nuance

Posts: 1,963

#21 • • nuance cov ops, combat, sunrise

glxblt, 17.7.2006 10:47:
Pistivät pahan. Vituttaa ajella ronskit 3h VRK -> HKI vain sen takia, että naziportsari toteaa 19,7v iän olevan riittämätön.



Kyllä mä kävin parikymppisenä rosiksessa vaikka oli ikäraja k22. Samoin hesarilla vaikka sielläkin oli joskus parhaimmillaan joku k24. Oot vaan skarpissa kunnossa ja oot pukeutunu johonki muuhun ku koffin lippikseen ja verkkareihin ni tuskin pitäis olla ongelma. Jos poke rupee jotain nihuttaa ni vetoot siihen et ajoit 3 tuntia noita artisteja tsekkaa ni luulis heltyvän :P
glxblt

Posts: 109

#22 • • glxblt neuronörtti
Joo tottahan mä sinne olen silti tulossa, pieninkin riski vaan vähän kuumottaa.
Physics

Posts: 831

#23 • • Physics Radio - suckers never play me!
valitettavasti Break on joutunut peruumaan suomen tuloonsa henk.koht asioiden takia :( . Paikalle saapuu kuitenkin Silent Witness ja DNA label bossi Squire joten Breakin uudet biisit varmasti kuullaan Rose Gardenissa. eli pidot ei tästä pahene!
nuance

Posts: 1,963

#25 • • nuance cov ops, combat, sunrise

jaywink, 25.7.2006 12:32:
paikalla ihan törkeen varmasti *piis*



et sit taas menetä puhekykyäs senkin humaloidi!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#29 • • Aziz Combat Fighter

glxblt, 17.7.2006 10:47:
Pistivät pahan. Vituttaa ajella ronskit 3h VRK -> HKI vain sen takia, että naziportsari toteaa 19,7v iän olevan riittämätön.



sano sitä naziportsariks heti ovel ni salettii pääset sisään.
nuance

Posts: 1,963

#31 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kiitos ja anteeksi. glenn panen sua hanuriin.
rjv

Posts: 731

#32 • • rjv neuron tuoppi kiitos
uutiset4zp.jpg
PennyLane

Posts: 121

#33 • • PennyLane
Öööm, olen sanaton.

Kiitos. *sydän*

--
bass bass BASS!

TheH

Posts: 42

#34 • • TheH
\o/
Snaggo

Posts: 1,147

#37 • • Snaggo ;__;
OOhhhh. tää oli jotain mahtavaa.

Jos joku ihmetteli paljain jaloin tamppaavaa hyypiötä, nii selitykseksi se että tuli vähän huonot kengät matkaan. hiersi ihan pirusti.*iloinen*

Pssst. pääsin sisään vaikka olen vasta 18v :O

--
bojoing.

nuance

Posts: 1,963

#38 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Snaggo, 29.7.2006 21:59:
OOhhhh. tää oli jotain mahtavaa.

Jos joku ihmetteli paljain jaloin tamppaavaa hyypiötä, nii selitykseksi se että tuli vähän huonot kengät matkaan. hiersi ihan pirusti.*iloinen*

Pssst. pääsin sisään vaikka olen vasta 18v :O



hullu mies. oli lasimurskaa about polviin asti.
toma

Posts: 2,009

#39 • • toma Tototoototo

nuance, 29.7.2006 22:33:
hullu mies. oli lasimurskaa about polviin asti.


Joo mä katoin kans et vitun sekopää, pakko antaa propsii :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sukha

Posts: 25

#40 • • sukha
Eipä natsannut musa mun korvan kanssa. Lähdin aikasin.

Iltaa piristi kuitenkin se että Roballe oli sammunut joku jäbä. Tai no ei tuo nyt vielä itsessään erityisen nostattavaa ollut, mutta joku huomaavainen ihminen oli just kääntämässä kyseistä sankaria sellaiseen asentoon ettei tämä tuhketuisi mahdollisesti omaan oksennukseensa. Todellista lähimmäisenrakkautta in the 21st century! Sitten lisää ihmisiä pysähtyi ja joku päätti soittaa ambulanssin, ja kyseessä oli siis täysin tuntematon tyyppi joka makaa räkä poskella kadulla keskellä yötä perjantaina. Pointsit kotiin, joku ei ehkä kuollut tällä kertaa kun ihmiset vaivautuivat toimimaan.

My faith in humanity: restored.

Junkasta mulla on kyllä alkanu olla epäilyksiä..