Tenechtica-I Will Overcome

50 posts, 3 pages, 10,497 views

nuance

Posts: 1,963

#21 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Tenechtica, 13.5.2006 20:06:
*iloinen* Joo eipä tässä mitään punasta lankaa ole, se on ihan totta. Aattelin vaan, että näitäkin biisejä olis kiva soitella joskus jossain.



Hmm. Jännää. Mä löysin tästä aika selkeen punasen langan: rullaavaa bilesoundia ilman pellehermanneja *sydän*
hrdkvr

Posts: 3,929

#22 • • hrdkvr KURGO
oon ennenkin sanonut ja sanompa vieläkin..

"paras muija junkka dj ehdottomasti"!!
ja jos vertaillaan "isojenkin miesten" kanssa niin ei kauheesti jäädä jälkeen.. päinvastoin..

olipahan taas setti..

oli kyl hyvii veisuja ja näpsäkkää vaihtopolitiikkaa
pari uutta helmee mullekkin löyty! -> heti juno auki...

--
-keep it hard-

UzU

Posts: 2,361

#23 • • UzU [33100]
Olipas kivaa vielä kolmannella kerrallakin.
Tenechtica

Posts: 1,025

#24 • • Edited Tenechtica

nuance, 16.5.2006 16:06:
---
Tenechtica, 13.5.2006 20:06:
*iloinen* Joo eipä tässä mitään punasta lankaa ole, se on ihan totta. Aattelin vaan, että näitäkin biisejä olis kiva soitella joskus jossain.

---


Hmm. Jännää. Mä löysin tästä aika selkeen punasen langan: rullaavaa bilesoundia ilman pellehermanneja *sydän*



Hieno homma =) Kiitos uncle Nuance o/

Niin ja kiitos vielä muillekin! =)
tomii

Posts: 3,594

#25 • • Edited tomii kallion herttua
HÄVYTÖNTÄ!!! *piis*

Ohan tää neiti stadiin saatava soittelee ASAP! Tää on sen verta kovaa bilekamaa, jos multa kysytään. *joo*

Edit: ja pakko yhtyä hardikaverin kommenttiin "paras muija junkka dj ehdottomasti" *joo* <- menee jo hypen puolelle, mut väliiks sillä, ku homma toimii *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Physics

Posts: 831

#26 • • Edited Physics Radio - suckers never play me!
Mä luulin et tää oli gospel miksaus nimen perusteella :D noei hyvää menoa, tykkäsin kyllä. ja millon sukupuolella on ollu merkitystä jos meno on hyvää?
hrdkvr

Posts: 3,929

#27 • • hrdkvr KURGO

Physics, 17.5.2006 01:49:
ja millon sukupuolella on ollu merkitystä jos meno on hyvää?



no en mä sitä silleen meinannu.. ju nou..
titteli sekin :D

ja "isoilla pojilla" meinasin näitä muutamaa junkka keisareita mitä tääl nyt on..

sä, nyanssi, ana, switsi, dice&pinball yms..

--
-keep it hard-

tobo

Posts: 76

#29 • • tobo streethustla
Aika saakelin hyvä setti oli, miksaus oli ihan saumatonta ja pari aika major-ass biisii! pakko kyl antaa täydet pisteet*aplodit* ja aplodit
flygfisk

Posts: 327

#30 • • flygfisk
Jaa-a. En tiedä kummasta johtuu, setistä vai kuumeesta, mut nyt on hyvä fiilis.

Ps. Setistä.
Rocca

Posts: 3,064

#31 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hmmm, sen tiiän jo et tää tyttö asuu porissa... mut tarkempi osote olis kiva niin tietää mistä voin tulla varastaa nää levyt ;) Eli aivan mahtavaa menoa... just niinku siitä mistä tykkään... monta tuttuakin piisiä... jatka samaan malliin... ja koitos on päästä kattomaan keikkaakin sitten kun semmosia tulee.... *piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#32 • • astaroth Guest
ohhoh... kylläpäs oli tiukka paketti O_O

kaikki biisit oli juuri omaan junkkamakuun passaavia alusta lähtien. ainoa närästys tuli tuosta pulp frictionista, mutta senkin närästyksen juuret löytyvät samaisesta biisistä kyhätystä äränbee-poppitekeleestä, joka vieläkin laittaa hampaat halkeamaan

teknisestikin oli oikein sulava suoritus ja pituus oli sopivan ytimekäs. kyllä tulisi ilolla kuuntelemaan *hihu*
samlainio

Posts: 1,264

#33 • • samlainio
Vou!! olipas kova paketti!! Ja tekninen toteutus on kyl aikast mahtava... tän mimmin mä kyl haluun kuulla ihan livenä jossain! o/
JayVee

Posts: 887

#34 • • JayVee FINRG / Supercharged
tää setti on ollu teho soitossa autossa muutaman viikon ajan ja viel potkii *jiihaa**jiihaa**aplodit*

--
FINRG / Supercharged

Avatar
#36 • • Hexe Guest
Lainio sanos et guuntelest boek ni mnäähä guunteli...
Tosi menevää kamaa :)
Taidanpa tulla tsekkaan beach eletronicin setityksen...
Toi Pulp Fiction-raita oli hauska :D
Tenechtica

Posts: 1,025

#37 • • Tenechtica

Hexe, 20.7.2006 15:13:
Lainio sanos et guuntelest boek ni mnäähä guunteli...
Tosi menevää kamaa :)
Taidanpa tulla tsekkaan beach eletronicin setityksen...
Toi Pulp Fiction-raita oli hauska :D



Hehe niin munkin mielestä toi raita oli tilaamisen arvoinen =D Olin just ajatellut silloin joskus, et hitsi, kun joku tekis tosta rumpubasso version ja kas - toiveeni toteutuikin muistaakseni päivän sisällä (eli löysin sen levyshopista silloin)! Tästä taas pääsemme siihen, että unelmoida kannattaa - voivatpa joskus toteutuakin. ;)
Miraakkeli

Posts: 133

#38 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Tää oli todella pirteä ja iloinen yllätys. Pidin aivan valtavasti!! *hymy* Tää on soinut non-stopina jo useamman tunnin. Parasta settiä aikoihin. *joo*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

UzU

Posts: 2,361

#39 • • UzU [33100]
Tää on kyllä mainio, etenkin setin loppupuoli maistuu nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen :)
peepe

Posts: 904

#40 • • peepe

UzU, 21.7.2006 18:27:
Tää on kyllä mainio, etenkin setin loppupuoli maistuu nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen :)



Samaa mieltä! Oon kuunnellu tätä eniten viime aikoina :)