I Hate Modern Trance

47 posts, 3 pages, 12,997 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Edited Damien [tr3ox]
Lopettaa sen minkä phaze aloitti, biisejä mun uran alusta. Näitä on tampattu ja kovaa, eikä oikeestaan koskaan, lukuun ottamatta Foreplay tunnelia, oo soitettu livenä.

Äänen laatu on niin hyvä, miksauskin toimii. On siellä jotain pientä jos joku haluu kämmejä spottailla ;). Järkkäsin levyt ja miksasin ekalla putkeen, jolloin vanhat levyt pääs pari kertaa yllättää, tempo vaihteluita ja unohtuneita fillejä. Eniveis it's done now...

Hauskaa kesää ja hyvää Trancea!
-damien-
trance

tracklist:
01 Cygnus X Positron
02 Sven Väth An Accident In Paradise (William Orbit & Spooky Mix)
03 Electrique Boutique Revelation
04 Hardy Heller ICE 794 (Thanks to Berlin Dub Mix)
05 The Thrillseekers Synaesthesia (En Motion Mix)
06 Aurora Hear You Calling (Fire & Ice Remix)
07 Push Universal Nation
08 Yves Deruyter Feel Free (Sean Dexter Remix)
09 Dj Sakin & Friends Dragonfly (Sakin's Candymix)
10 Atlantis Ita See You in The Next Life (Dj Scot Project Remix)
11 Trouser Enthusiasts Sweet Release (Trouser Enthusiasts Second Coming)
12 Basic Avalon Firewalk
13 Love Child Liberta (Moonman Remix)
14 Digger Church of Ra
15 Lost Tribe Gamemaster (Lost Tribe's '99 Mix)
16 Transa Enervate
17 Pink Bomb Aftershock
18 Cascade Transcend (Moonmans Trancentral Remix)
19 Blank & Jones Cream (Paul Van Dyk Mix)
20 John '00' Fleming Aplha 5 (Olmec Heads Remix)
21 Dj Tom Stevens v Koma Squad Outface 2000 (Olmec Heads Remix)
22 X-Cabs Neuro 99 (Additive Mix)

edit: tracklistiä oikaistu

lisätiedot - kuuntele
thomas

Posts: 5,618

#3 • • Edited thomas
raitalista vähintään helmi mutta kuten xybo jo sanoi, joistain biiseistä just ne "väärät" versiot. mutta pistetään kuunteluun ja palautetta seuraa kunhan tuo MÖHKÄLE valuu koneelle

thrillseekers on ainakin en motion mix eikä ylem. cygnus x:n biisi on positron

btw. tän miksauksen ehdoton helmi on toi tom stevensin biisi. en ollu ikinä kuullu ja iski kyllä kuin mikäkin. pakko hommata jostain se :)
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]
Kuten on sanottu, näitä on jorattu ja nyt sitten miksattu. Se on voi voi jos ei maistu, tää on mun henkilökohtainen uskontunnustus...

I BELIEVE IN TRANCE!
Avatar
#5 • • ALIEN Guest
ekat 18min kuunneltu ja jep. sitä just mistä tykkään unohtamatta sitä phazen settiäkään :)
akiapina

Posts: 2,729

#8 • • Edited akiapina apinaki
The bible goes along to say in the 20th verse of the 3rd chapter of Revelation, "...I will come in to him, and will sup with him, and he with me." I'm ready what God did to sup with him, and I'm ready to come in to somebody and do a...change in the situation. Let God turn it around for you let God make the difference let God be... what he wants to be... in your life.

\o/

edit: ei toi haluu nostaa molempia käsiä ilmaan :(
OlliS

Posts: 3,999

#9 • • OlliS Further

Aki A., 11.5.2006 19:15:
The bible goes along to say in the 20th verse of the 3rd chapter of Revelation, "...I will come in to him, and will sup with him, and he with me." I'm ready what God did to sup with him, and I'm ready to come in to somebody and do a...change in the situation. Let God turn it around for you let God make the difference let God be... what he wants to be... in your life.

Toi on kyl yks kovimmista goose pimples nostatusspiikeistä ikinä <3

Vois yrittää tän jossain vaiheessa sopivassa mielentilassa kuunnella.
Riku

Posts: 3,187

#10 • • Riku The Little Prince
Höh, lusmu! Mä sentään vaan heitin sekalaisen kasan levyjä sängylle ja aloin vetää! Siis settiä. Prkl, veit kyllä aikamoisen kasan biisejä markkinoilta jos joskus innostuu ite kakkososaa tekemään, mutta eiköhän tää kuunteluun mene, tarkemmat kommentit kunhan on ehtiny rauhassa keskittyä joskus.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Sphyxia

Posts: 3,308

#11 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Heh, Transa & Cascade ... aikamoinen Websterin veljekset-pläjäys. *sydän* Pitänee imuroida. Kommentit luvassa myöhemmin.

EDIT: Ugh. Aika iso filu hitaalle DSL:lle. *hih* Kommentit siis luvassa AIKA PALJONKIN myöhemmin. *nauru*
-P

Posts: 4,972

#12 • • -P

Aki A., 11.5.2006 19:15:
o/

edit: ei toi haluu nostaa molempia käsiä ilmaan :(



Et vaan osaa \\\\o/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Damien

Posts: 2,882

#13 • • Damien [tr3ox]

Riku, 11.5.2006 19:34:
Höh, lusmu! Mä sentään vaan heitin sekalaisen kasan levyjä sängylle ja aloin vetää! Siis settiä. Prkl, veit kyllä aikamoisen kasan biisejä markkinoilta jos joskus innostuu ite kakkososaa tekemään, mutta eiköhän tää kuunteluun mene, tarkemmat kommentit kunhan on ehtiny rauhassa keskittyä joskus.



Ai lusmu vai? Tana! Kele! Älä käy pätkä mesoo! LOL.

No en mäkään siihen 5min enempää käyttäny, hyppelin kaikki mun trana levyt läpi ja otin siinä talteen ne mitkä kolisi sillee ku sillo aikanaan. Heitin sit ne sängylle, niputin ne siin viidessä ja rupesin soittaa.

Pahoittelen biisien ryväämistä, yritin kuitenkin heitellä niitä oman maun mukkaan enkä esim. vaan niitä mitkä oli punasessa raamatussa ;) .
Kaiken lisäks musta tää sopii hyvin jatkoks sille sun miksille, tuut vaan nauhottaa sen paremmalla äänen laadulla tänne meille, lainaan jopa levyharjaani sulle ;)
thomas

Posts: 5,618

#15 • • thomas

Damien, 11.5.2006 20:39:
---
Riku, 11.5.2006 19:34:
Höh, lusmu! Mä sentään vaan heitin sekalaisen kasan levyjä sängylle ja aloin vetää! Siis settiä. Prkl, veit kyllä aikamoisen kasan biisejä markkinoilta jos joskus innostuu ite kakkososaa tekemään, mutta eiköhän tää kuunteluun mene, tarkemmat kommentit kunhan on ehtiny rauhassa keskittyä joskus.

---

Pahoittelen biisien ryväämistä, yritin kuitenkin heitellä niitä oman maun mukkaan enkä esim. vaan niitä mitkä oli punasessa raamatussa ;) .
Kaiken lisäks musta tää sopii hyvin jatkoks sille sun miksille, tuut vaan nauhottaa sen paremmalla äänen laadulla tänne meille, lainaan jopa levyharjaani sulle ;)



kannatetaan tätä kulttuuritekoa !
tomii

Posts: 3,594

#16 • • tomii kallion herttua
Kyl nää vanhat raidat vaan rokkaa! *joo* Tietenkin tässäkin setissä jotkut kolisee kovempaa kuin toiset, mutta joo... tiukkaa kuin teinityttöjen farkut *nauru*

Nyt vaan odotellaan koska tulee bileet samalla teemalla *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#17 • • ikj Guest

salaisinko?, 11.5.2006 19:57:
---
Aki A., 11.5.2006 19:15:
o/

edit: ei toi haluu nostaa molempia käsiä ilmaan :(

---


Et vaan osaa \o/



miten helvetis sä teet ton?
en oo ikinä osannut? :(

mutta ettei mee iha off topic nii: latauksee! <3
Lauri

Posts: 1,051

#18 • • Lauri Devoted
What can you say?

Viimeiseen 4-5 vuoteen kaksi parasta miksausta ~ viikon
varoitusajalla. Käsittämätöntä.
remotion

Posts: 5,283

#19 • • remotion nostatus guru
ilmeisesti kun itselläkin on tai on ollut kaikki tässä esiintyvät biisit, mutta hyvin harvoja noista remikseista, ni pitää kuunnella että onko silloin aikanaan jäänyt parhaat remiksit kuulematta. toisaalta, luotan tässä Xyboon kuin vuoreen.
Sphyxia

Posts: 3,308

#20 • • Sphyxia Maracujá!
Ja sitten itse palautteeseen:

Selektio oli suht.koht. kirjava. Sweet Release, Church of Ra ja Revelation ovat klassikkoja, jotka melkein aina toimivat. Itse olisin toki valinnut "pehmeämmän" version siitä Hear You Callingistä, eli Originin eeppisen remiksauksen. Se ei ole yhtä hard trancemainen kuin (yllättäen) tämä Fire & Icen versio, ja olisi sellaisena (ainakin minun mielestäni) sopinut paremmin tähän sinun kokonaisuutesi. Mutta se oli nyt ihan IMHO-kommentti tähän väliin. Ferryn näkemys Transcendista oli minulle uusi tuttavuus - mutta silti minun on pakko väittää, ettei kyllä alkuperäistä millään voita. Vaihdoista ei paljon sanottavaa. Ja tämä setti täytti myös tunnistamisfunktionsa: vihdoinkin sain sen ICE 794:n identifoitua. Heh.