Missä Koneisto?

59 posts, 3 pages, 25,868 views

Amuck

#41 • • Amuck dub-i-dub

Esa, 9.5.2006 21:56:

Pelastaisko nää tilannetta? :)

7.-9.7. Konemetsä www.konemetsa.net
4.-6.8. UMF www.uudenmusiikinfestivaali.org

Varsinaisessa Suomessa pitää taas näyttää mallia, vai? :) Konemetsää ei onneksi sentään hevillä saa mein mettistä muutettua.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Sam

#43 • • Sam

sts

Missä viipyy ohjelmisto? :)

Miedän venuen pe ja la line-up on ollut valmiina jo jonkin aikaa, muita odotellessa siis.. Toivottavasti tänään kaikki muutkin valmiina.
Sam

#44 • • Sam
Olé!

Tässä Koneiston perjantain mbar extended -klubin ohjelma 14.7.2006:

20.00-21.05 DJ
21.05-21.40 Henri Puolitaival (Edensonic Records, Metrotraks)
21.40-22.15 Juho Kahilainen (Phonour, Initial Cuts)
22.15-22.50 Boner M (Pihaus)
22.50-23.25 hannulelauri
23.25-00.00 Kalle Karvanen (X0X Records, RBMA, X-Rust)
00.00-00.35 The GROTH (Frozen North)
00.35-01.10 Symptom (Symptom Records)
01.10-01.45 Rasmus Hedlund (Iron Box Music)
01.45-02.20 Sami Koivikko (Shitkatapult)
02.20-02.55 Virta (Fak Records)
02.55-end Samuli Kemppi (Sam & Gigi, Frozen North, Metrotraks)

Kaikki siis livejä! Liput mbariin 10 / ilta tai yhteislippu 16 . Mbarilla käytössä terassi ja ulkotunneli hyvällä pa:lla tanssilattian kera. Lauantaina 15.7. jatketaan live-linjoilla. Kolme kotimaista ja yks dimangin kova live Hollannista... Line-up täällä kohta...
tomii

#45 • • Edited tomii kallion herttua
"Liput mbariin 10 / ilta tai yhteislippu 16 ." <- onks tää nyt toteutettu sit jotenkin niin, että joka venuelle pitää ostaa erikseen lippu? Vai käsitinkö nyt ihan väärin? *ding* Menee kyllä vähän se Koneiston festarimainen fiilis käsille, jos ei voi kierrellä vapaasti paikoista toisiin (samalla lipulla, edit: siis meinaan, että itselleni on ainakin ollut SE juttu, hyvien esiintyjien lisäksi, että on voinut nauttia suuresta kirjosta erilaista konemusiikkia). *uuh* No mutta katotaan, kuhan lisäinfoa kerrotaan.

--
reivaan kunnes kuolen

hallucinogen

#46 • • hallucinogen Edain

tomii, 15.6.2006 14:51:
"Liput mbariin 10 / ilta tai yhteislippu 16 ." <- onks tää nyt toteutettu sit jotenkin niin, että joka venuelle pitää ostaa erikseen lippu? Vai käsitinkö nyt ihan väärin? *ding* Menee kyllä vähän se Koneiston festarimainen fiilis käsille, jos ei voi kierrellä vapaasti paikoista toisiin (samalla lipulla, edit: siis meinaan, että itselleni on ainakin ollut SE juttu, hyvien esiintyjien lisäksi, että on voinut nauttia suuresta kirjosta erilaista konemusiikkia). *uuh* No mutta katotaan, kuhan lisäinfoa kerrotaan.

No mun mielestä toi on ihan selkeesti niin, että kaks iltaa ja yks ilta 10e ja kaksi iltaa 16e. Paikkoja on yksi eli mBar terasseineen ja sit se tunneli missä mBarin ovi sijaitsee. Festarista siis ei voi todellakaan puhua.

Korjatkaa toki jos minä käsitin väärin ;D

--
pikku-*possu*

tomii

#47 • • tomii kallion herttua

hallucinogen, 15.6.2006 15:06:
---

No mun mielestä toi on ihan selkeesti niin, että kaks iltaa ja yks ilta 10e ja kaksi iltaa 16e. Paikkoja on yksi eli mBar terasseineen ja sit se tunneli missä mBarin ovi sijaitsee. Festarista siis ei voi todellakaan puhua.

Korjatkaa toki jos minä käsitin väärin ;D

Okei... no jos asia tosiaankin on näin, niin eihän toi nyt siinä tapauksessa ole Koneistoa nähnytkään (mun mielestä ainakaan). Mut joo katotaan nyt tosiaan, kun joku asiasta tietävä vastaa, ennekuin aletaan vetää jengiä hirteen *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

hemuz

#48 • • hemuz kätevä emäntä
Mä luin jostai et ois stockholm discoteekiski jotai koneistoon liittyvää... *ding*
hallucinogen

#49 • • hallucinogen Edain

hemuz-, 15.6.2006 15:13:
Mä luin jostai et ois stockholm discoteekiski jotai koneistoon liittyvää... *ding*

Jos näin niin postais tännekin, aika naftisti tota informaatiota tuntuu minnekään heltiävän ja ei niihin pirskeisiin ole kuin kuukaus :) Mistäs muuten luit?

--
pikku-*possu*

hemuz

#50 • • Edited hemuz kätevä emäntä

hallucinogen, 15.6.2006 15:17:
---
hemuz-, 15.6.2006 15:13:

---

Jos näin niin postais tännekin, aika naftisti tota informaatiota tuntuu minnekään heltiävän ja ei niihin pirskeisiin ole kuin kuukaus :) Mistäs muuten luit?

Citylehdessä lukeepi... "Kaapelitehtaan sijaan konemusiikin festivaali järjestetään Lasipalatsin aukiolla, Mbarissa ja Stockholmissa. koneisto.com" *hymy*
hallucinogen

#51 • • hallucinogen Edain

hemuz-, 15.6.2006 15:22:
Citylehdessä lukeepi... "Kaapelitehtaan sijaan konemusiikin festivaali järjestetään Lasipalatsin aukiolla, Mbarissa ja Stockholmissa. [url][/url]www.koneisto.com[url][/url]" *hymy*

Spekuloidaan vähän lisää et oiskohan se lauantai sit stokholmis =D Koneisto.com ei oo toiminu aikoihin.

--
pikku-*possu*

hemuz

#52 • • hemuz kätevä emäntä
ot: *naur* noi mun "linkitykset"
Sam

#53 • • Sam
Venuet:

Pe:

Lasipalatsin piha (päästage)
mbar extended

La:

Lasipalatsin piha
mbar extended
Stockholm

Kuten nokkelimmat jo huomasivat, on Koneisto huomattavasti aikasempia vuosia pienempi tapahtuma. Mut malttakaa vielä mielenne hetkisen vaikka alkaakin jo mainostamisen suhteen olemaan melkoinen hoppu. On siellä kovia nimiä line-upissa..

Liput erikseen, koska esimerkiksi mbariin laajennettuun klubiin mahtuu vain nelisensataa ihmistä.
cHRISSe

#54 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

Sam, 15.6.2006 15:29:

Kuten nokkelimmat jo huomasivat, on Koneisto huomattavasti aikasempia vuosia pienempi tapahtuma.

Ooh, Roisin Murphy, Inspectah Deck, Kevin Saunderson... äsh, melkein ajantasaista tietoa.. Kupittaalle tai kuolema, tekohengitys on melko turhaa.

--
ô_ô

Sam

#58 • • Sam
Koneisto kauniissa Kupittaan puistossa ei ole missään muodossa mahdollista, jokavuotinen debaatti ja mielenilmaukset ovat jokseenkin turhia. Onneksi Turun kaupunki on järkiintynyt ja UMF kehittyy yhdeksi maamme kovimmista tapahtumista. Kiitos siitä asiaankuuluville henkilöille.

Tässä ei taatusti ole tarkoitus kilpailla kenenkään kanssa. Tarkoituksena vain ja ainoastaan järjestää hyvät bileet. Jos ei maistu niin ei voi mitään. Onneksi Suomen kesässä on monta tapahtumaa, joista jokainen varmasti löytää mieluisan ratkaisun. Itse pyrin kaikille, sikäli kun mahdollista pienen pojan tuoreena isänä. Jos jollekin Koneiston disautus yms. on poliittinen ratkaisu, onnea valitsemallasi tiellä.

Pakko hehkuttaa vielä tuota perjantain ohjelmaa mbarissa; jos Suomitekno maistuu, et voi olla missään muualla 14.7.!

Stockholm on pe & la, eikä pelkästään la niinkuin aikaisemmin postasin.
J.Kusti

#59 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
jaaha. ei kait tuo lauantain line up:kaan ole mikään suuri salaisuus joten here goes:

Mbar Extended Live Lauantai klo 21-04

Legowelt (Bunker Records, NL)
Bangkok Impact (Clone Records, Crème Organization)
Star You Star Me (Stars Music, Mood Music)
Bermuda (Laka-Tosh, Worldless)
djs Stud Mattila & Spitboy

Siinäpä se. Sairaan lyhyessä ajassa tehty line up ja mielestäni melkoisen mielenkiintoinen kattaus italo/electrodisko/discohouse/den haag-saundia. Katotaan milloin tuo koneiston saitti oikein aukeaa ni in ei jengin tartte ihmetellä sen enempiä muista artisteista.