Klubbarissa enemmänkin skeittiveteraaneja?=)

40 posts, 2 pages, 8,590 views

SamHard

Posts: 2,098

#1 • • SamHard
Tuossa äsken tulin about ekaa kertaa 2 vuoteen skeittaamasta eikä
lihasmuisti/tasapaino ole kohdallaan mutta kovasti tekisi mieli vielä
löytää ne vanhat temput ja kunto.. olisiko täältä kenties lähdössä
jengiä joskus mukavana päivänä tai useampanakin johonkin
spoteille itseään telomaan=)? Itse asun kalliossa missä ei
paljoa mitään spotteja ja anyway olen vielä melkein "turisti"
stadissa joten en paljoa mestoja tiedä..
NextAce

Posts: 2,505

#2 • • Edited NextAce Alienated

SamHard, 9.5.2006 19:47:
Tuossa äsken tulin about ekaa kertaa 2 vuoteen skeittaamasta eikä
lihasmuisti/tasapaino ole kohdallaan mutta kovasti tekisi mieli vielä
löytää ne vanhat temput ja kunto.. olisiko täältä kenties lähdössä
jengiä joskus mukavana päivänä tai useampanakin johonkin
spoteille itseään telomaan=)? Itse asun kalliossa missä ei
paljoa mitään spotteja ja anyway olen vielä melkein "turisti"
stadissa joten en paljoa mestoja tiedä..



Tekis kanssa ite mieli alkaa skeittaamaan uudestaan. Mut oikeestaan kukaan kaveri ei enään skeittaa joten yksin ei tule käytyä. Joskus vois kyl lähtee porukal skeittaan. Viime kerrasta aikaa noin 6 vuotta.

--
-Alienation-

-----

pirpeli

Posts: 5,533

#3 • • pirpeli
Kampin keskuksen tienoilla käy nuorempaa porukkaa ja sitte siellä näkyy "vanhojakin" partoja. Samoin Kontulan hallissa(johon tietty kesällä ei viitti mennä). Itse en siis skeittaa, mutta olen pistäny merkille.

Kiasmalla on aina porukkaa, ja Merihaasta löytyy kai aika kivoja spotteja. Nuorisotiedotuskeskus Kompassista voi tulla hakemaan skeittipaikkakartan :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Android

Posts: 3,908

#4 • • Android
Siitä on melkein 10 vuotta siitä kuin viimeksi skeittasin, vasta viime vuosina on taas ruvennut tekemään mieli. Tosin uskon että suurin osa "taidoista" on jo ehtinyt unohtumaan.
SamHard

Posts: 2,098

#5 • • SamHard

NextAce, 9.5.2006 19:51:
---
SamHard, 9.5.2006 19:47:
Tuossa äsken tulin about ekaa kertaa 2 vuoteen skeittaamasta eikä
lihasmuisti/tasapaino ole kohdallaan mutta kovasti tekisi mieli vielä
löytää ne vanhat temput ja kunto.. olisiko täältä kenties lähdössä
jengiä joskus mukavana päivänä tai useampanakin johonkin
spoteille itseään telomaan=)? Itse asun kalliossa missä ei
paljoa mitään spotteja ja anyway olen vielä melkein "turisti"
stadissa joten en paljoa mestoja tiedä..

---


Tekis kanssa ie mieli alkaa skeittaamaan uudestaan. Mut oikeestaan kukaan kaveri ei enään skeitaa joen yksin ei tule käytyä. Joskus vois kyl lähtee porukal skeittaan.



Eip se kyllä yksin ole kivaa ja porukassa tulee enemmän jotain temppuja
yritettyäkin. Sitähän se on lähinnä porukalla hauskanpitoa eikä niinkään
urheilua vaikka helvetin vaikea laji onkin*joo* Pitää joskus sopia jotain
jos täältä useampikin lähtisi.
Kaizu

Posts: 194

#6 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Noh en nyt veteraanista tiedä mutta on tässä pari kesää tullu pidettyä taukoa *hymy*. Nyt itsekkin alkanu lämmittää telottuja niveliä ja kyl aika hyvin menee viel vanhat vakiotrikit päälle.
Spoteista vielä sen veraan et se uus Kampin keskus on varmaan jonkun vanhan skeittarin suunnittelema *hih* sen verta paljon sielt löytyy kurbeja ja portaita, sinne joutuu viel menee lähemmin tutustuu.
Täällä Kontulan hoodeilla on luonnonspotit aika vähissä mut sit satsattu ihan kivasti parkkeihin mm. tuo halli, joka taitaa kesän olla suljettuna mut talvella ihan tukossa.
Nythän on siihen eläintarhan kentän välittömään läheisyyteen tulossa asiallinen betoniparkki, joka tosin valmistautuu vasta syyskuun aikoihin.
Jos tuut joskus vaikka tänne itään niin voin lähtee tutustuttaa sua tohon paikalliseen Rhino-parkkiin joka on ihan hyvässä kunnossa mutta ei kauheesti vedettäviä obstaakkeleita *vink*

--
PaartiPaarti

SamHard

Posts: 2,098

#7 • • SamHard

Android, 9.5.2006 19:55:
Siitä on melkein 10 vuotta siitä kuin viimeksi skeittasin, vasta viime vuosina on taas ruvennut tekemään mieli. Tosin uskon että suurin osa "taidoista" on jo ehtinyt unohtumaan.



Heh enpä itsekkään ole mikään lahjakas ikinä ollut tms. mutta juuri se onnistumisen
fiilis siinä ja se että on jengillä hauskaa on se mikä juttu siinä=)
SamHard

Posts: 2,098

#8 • • SamHard
Joku voi vielä ottaa toisenlaisetkin "dekit" mukaan ni flipit lähtee polkan tahtiin*nauru*
NextAce

Posts: 2,505

#9 • • NextAce Alienated

SamHard, 9.5.2006 20:01:
Joku voi vielä ottaa toisenlaisetkin "dekit" mukaan ni flipit lähtee polkan tahtiin*nauru*



*lmao* Ei vaan täytyy kaivaa vanhat penny wiset yms. muut tuolta laatikoista ja laittaa ne soimaan.

--
-Alienation-

-----

Lyylikki

Posts: 2,975

#11 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

SamHard,
Itse asun kalliossa missä ei
paljoa mitään spotteja ja anyway olen vielä melkein "turisti"
stadissa joten en paljoa mestoja tiedä..



Mä en kyllä ole mikään skeittari, mutta Kalliossa tuntuu jonkin verran käyvän porukkaa siellä Brahen kentän takana olevalla leikkikentällä vetämässä. Siellä on semmonen hyljätty/täyttämätön/vanha lasten kahluuallas ja joku isompi asvalttikenttä, mihin ne on raahanneet jotain romuja (kai ne niitten päällä hyppii). Näyttäis olevan vähän vanhempaa porukkaa, eikä ihan mitään junnuja.

On tullu kateltua, kun käydään tyttöjen kanssa pelaamassa siinä leikkikentällä näin tiistaisin koripalloa (pakko heitellä siellä, kun Bragulla ei oo vielä koreja). Ja onhan se kiva, että on sitä silmänruokaa. Varsinkin ne skeittiveteraanit *tirsk*
Android

Posts: 3,908

#12 • • Android
Verttiin olisi kyllä kiva päästä taas, katuskeittaamisesta en ikinä oikein ole ollut hirveän innoissani.
SamHard

Posts: 2,098

#13 • • SamHard

NextAce, 9.5.2006 20:04:
---
SamHard, 9.5.2006 20:01:
Joku voi vielä ottaa toisenlaisetkin "dekit" mukaan ni flipit lähtee polkan tahtiin*nauru*

---


*lmao* Ei vaan täytyy kaivaa vanhat penny wiset yms. muut tuolta laatikoista ja laittaa ne soimaan.



Heh joo punkkilevyt pitää kaivaa jostain arkistosta*nauru*
muZZle^

Posts: 305

#14 • • muZZle^

Lyylikki, 9.5.2006 20:12:
---
SamHard,
Itse asun kalliossa missä ei
paljoa mitään spotteja ja anyway olen vielä melkein "turisti"
stadissa joten en paljoa mestoja tiedä..

---


Mä en kyllä ole mikään skeittari, mutta Kalliossa tuntuu jonkin verran käyvän porukkaa siellä Brahen kentän takana olevalla leikkikentällä vetämässä. Siellä on semmonen hyljätty/täyttämätön/vanha lasten kahluuallas ja joku isompi asvalttikenttä, mihin ne on raahanneet jotain romuja (kai ne niitten päällä hyppii). Näyttäis olevan vähän vanhempaa porukkaa, eikä ihan mitään junnuja.

On tullu kateltua, kun käydään tyttöjen kanssa pelaamassa siinä leikkikentällä näin tiistaisin koripalloa (pakko heitellä siellä, kun Bragulla ei oo vielä koreja). Ja onhan se kiva, että on sitä silmänruokaa. Varsinkin ne skeittiveteraanit *tirsk*



hih, ite oon kans huomannu ne veteraanit kun monesti ohi siit kävelen:) tänään katoin et niil oli umm-m..kurbi(??)siin *hihu* kyl on unohtunu iteltäki sanasto vaiks joskus paljon skeittaajien kans liikkunu*nauru* ite en siis osaa yhtään mitään!
Anselmi

Posts: 2,578

#15 • • Anselmi And sell me
Turbo II *pahis*

--
sen pituinen se

ttomi

Posts: 101

#16 • • ttomi
just tulin skeittaamasta,mut itseäni en voi veteraaniksi sanoa:D
ipe

Posts: 1,845

#17 • • ipe X-Rust / Holvi
Tääl on yks skeittamisen melkein lopettanu veteraani. On tullu stikattua jostain vuodesta 1987 asti (juu, luit oikein: tuhatyhdeksänsataakahdeksankymmentäseitsemän!). Viimeiset 3-4 vuotta todella olemattomasti about muutaman kerran vuodessa. Ei oikeen selkä kestä ja tasapaino ja pomppu on kadonnu ku ei oo treenannu. Tarkotus ois innostua vaihteeks vähä taas uudestaan. Varsinkin minirampin vetäminen kiinnostaa kovasti. Täytynee mennä Kupittaalle kruisaileen joku ilta.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Jna

Posts: 613

#18 • • Jna

NextAce, 9.5.2006 20:04:
---
SamHard, 9.5.2006 20:01:
Joku voi vielä ottaa toisenlaisetkin "dekit" mukaan ni flipit lähtee polkan tahtiin*nauru*

---


*lmao* Ei vaan täytyy kaivaa vanhat penny wiset yms. muut tuolta laatikoista ja laittaa ne soimaan.



NoFX on parempi!*pahis*
Avatar
#19 • • emppu Guest
OVERHERE \o

just alotin viime kesän taas noin miljoonan vuoden tauon jälkee. Ite oon käyny tuol carusellin vieres. Seo hyvä paikka*joo*
Jone

Posts: 8,258

#20 • • Edited Jone Archibald Haddock

Jna, 10.5.2006 08:15:
---
NextAce, 9.5.2006 20:04:
*lmao* Ei vaan täytyy kaivaa vanhat penny wiset yms. muut tuolta laatikoista ja laittaa ne soimaan.

---

NoFX on parempi!*pahis*



Millencolin, No Fun At All & Ten Foot Pole, anyone?

http://www.millencolin.com/media/music/Millencolin_Da_Strike.mp3

Näin reippaat kymmenen vuotta myöhemmin toi kuullostaa kyl ihan hirveeltä. Mut hei, mulla on vielä Pennywisen ja NoFX:n levyt tosiaan jossain.

-

Skeittaaminen jäi mulla vahvasti 80-luvulle ja ensimmäiseen Suomeen saapuneeseen skeittiaaltoon. En ollut koskaan erityisen hyvä, mutta pääasia olikin että mulla oli hetken aikaa kotimäkemme isoin lauta ja siinä helvetin päheät saippuarenkaat. Nykyään en kyl uskaltais laskea ko. mäkeä skeitin päällä alas edes maksusta, mutta silloin se meni.

Broidi saattaisi pysyä skeitin päällä jotenkin edelleen.