choon! | summerchoonsystem | 3.6.2006 | klubi, turku

75 posts, 4 pages, 11,226 views

eden

Posts: 406

#61 • • eden Heidi
Oli kyl tosi kivaa viettää lakkiaisia täällä *plur* Hyvät pippalot oli *aplodit*

--
Let The Music Play

akiapina

Posts: 2,729

#62 • • akiapina apinaki
Oli kivaa taas, kiitokset vaan Choonin pojille jälleen kerran laadukkaista hipoista. Sebin missasin, Jussi soitti hyviä biisejä (muistan ainakin kuulleeni Amber - Anyway ja Andy Ling - Fixation), ja Ness soitti loppuun varsin maistuvia psykeralleja. Valoihin oli kyllä panostettu ja dekot olivat hienot :)

..veikkaan että Defalla oli sunnuntaina euroopan pahin krapula *tirsk*
tattistus

Posts: 278

#63 • • tattistus Xperience Nights
Siis vou mikä meininki! Mä en ymmärrä et miten joka kerta choon! vaan paranee just ku viimeks oli niin sairaan kivaa ni tällä kertaa oli niin pal paremmat et ootan syssyy ihan sairaasti!!! hehee..
Musa oli mitä loistavinta! Sebiltä tuli hyvää settii ja kivoi sellassii bile-alotus biisei niinku aivan täydellistä! Mitäs mä jussista sanoisin, heh, kyllähän se tiedetään että siltä tulee aina niin sopivaa musaa, ja aivan ihana yks *plur* biisi josta tykkään niin kovasti ja pari muuta hyvää biisiä.
Ja nessitessi, hmm, äijä oli tosiaan ihan tulessa! Kaikki oli ihan fiilareissa ku tessi soitti ihan kuin minäkin!
Nää oli parhaimmat bileet ever! Myös oli ihunia kamuja paikka piukassa! ootte ihkui! heh *tirsk*

Kiitos pojat että järjestitte näin ihanat ylppäri bileet mulle, tietenkin vain mulle hehee! einy!
Hjyvää työtä. Booli oli hyvää ja maistui, ja känni oli hyvä ja pinssit oli kivannäkösii, itel on pari!

Kiitos näistä kekkereistä! Ens kerral viel vaan paremmat!!!!! *aplodit*
tinke82

Posts: 90

#64 • • tinke82
mielettömät bileet!en oo töiden takia päässy koskaan aikasemmin chooneihin mut täytyypä vaan sanoa että wau mikä meininki!!! jussi soro soitti mun mielestä parhaimman setin minkä oon ikinä aikasemmin kuullu.lisää näitä bileitä!!! *jiihaa*
Defa

Posts: 293

#65 • • Defa Zuhause

Aki A., 5.6.2006 16:00:

..veikkaan että Defalla oli sunnuntaina euroopan pahin krapula *tirsk*



Ei ees paha*hikoil* Kai sitä tuli jokunen malja otettuu joo ja onhan siitä saanut jo kuullakin ihan riittävästi et *lukko*
laite

Posts: 2,994

#66 • • Edited laite MastahWankah
:D/
Nennan kuvista vois päätellä, että oma humalatila oli myös ns. "sopiva". Pistin vielä nettiin vähän isoimmilla thumbeilla ja sopivammalla taustavärillä varustetun gallerian. Seassa myös muutama kuva valoista (eivät päässeen klubituksen huiman tehokkaan sensuurin läpi) *tirsk*

http://laite.org/images/choon_03062006/index_lb.html

Vitu hyvät bileet kyl (vieläki hehkuttelen)! Ja valot oli perkeleen tyylikkäät, hyvä pojat!
JayJay

Posts: 312

#67 • • JayJay Räntämäen Lataamo / Team *tirsk*
Oli sitten ekat choonaukset mitkä tuli missattua..
olikohan jo aikakin *tirsk* Vaikutti ihan hyvältä
kuvien perusteella, sopivan kesäinen tunnelma
ainakin niistä sai viritettyä irti! *hihu*

--
If lost in the sea of sorrows, look for the stars,
cause the waves will eventually bring you back.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#68 • • Jussi Soro choon!

laite, 6.6.2006 08:05:
Seassa myös muutama kuva valoista (eivät päässeen klubituksen huiman tehokkaan sensuurin läpi) *tirsk*


Välillä kyl hieman itteekin ihmetyttää klubituksen kuvasensuuri. Laadukkaat kuvat valoista ja yleisestä meiningistä karsitaan, ja galleriat on täynnä skenetyyppien kuvia, edestä, takaa ja sivulta. Mua ainakin kiinnostaa n. skiljoona kertaa enemmän kattoo kuvia mistä näkyy vähän et miltä paikka on näyttäny, kuin kattoo kaverikuvaa toisen perään. Mut täähän on vaan mun mielipide.

Sitten vielä hiukan muuta asiaa:

Ne muutamat ihmiset jotka väkisin ovat vinkuneet erinäisillä (sinänsä pätevillä) syillä nimensä listaan: Ne nimet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä kuulu antaa "eteenpäin" tai pyytää kavereille. Jos laitan nimenne listaan, tarkoittaa se, että käytätte sen itse, tai sitten kukaan ei käytä sitä. Uskoisin että tämän pitäisi olla asianomaisille ihan selvä juttu jo muutenkin. Tarkastamme yleensä nimilistalta ylivedetyt nimet, ja laskemme 1+1 jos ko. henkilöitä ei näkynyt bileissä.

Nimi listalla ei myöskään tarkoita sitä että on vapautettu järkevästä käyttäytymisestä. Mikäli jokaiselta asiakkaalta veloitetaan 1 eteispalvelumaksu, se myös veloitetaan jokaiselta asiakkaalta. Asiasta oli ilmoitettu etukäteen netissä, ja ovella oli A4-kokoinen lappu asiasta. Jos yksi euro on mielestänne mahdoton summa maksaa järjestyksenvalvojillemme, voitte puolestani pysyä kotona. Järjestäjähenkilökunta ei pysty, eikä halua vaikuttaa tähän asiaan.

Tuntekaa pisto sydämessänne. Asia on loppuunkäsitelty. Hyvää kesää *plur*
Max Dee

Posts: 403

#69 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate

JussiS, 6.6.2006 22:57:
---
laite, 6.6.2006 08:05:
Seassa myös muutama kuva valoista (eivät päässeen klubituksen huiman tehokkaan sensuurin läpi) *tirsk*
---

Välillä kyl hieman itteekin ihmetyttää klubituksen kuvasensuuri. Laadukkaat kuvat valoista ja yleisestä meiningistä karsitaan, ja galleriat on täynnä skenetyyppien kuvia, edestä, takaa ja sivulta. Mua ainakin kiinnostaa n. skiljoona kertaa enemmän kattoo kuvia mistä näkyy vähän et miltä paikka on näyttäny, kuin kattoo kaverikuvaa toisen perään. Mut täähän on vaan mun mielipide.



Samaa asiaa ihmettelen itsekkin. Välissä tuntuu että satunnaisgeneraattori on liian suuressa käytössä. Ainakin itse pyrin ottaan kuvia jossa on vähän fiilistä kehissä.
laite

Posts: 2,994

#70 • • laite MastahWankah
Se kyllä ihmetyttää, et esim tämä:
0008.jpg

Teknisestihän toi on just nappiin valotettu eikä oo ees tärähtänyt. Mut kukin tyylillään, sääli että sensuuri iskee myös niihin kuviin joissa ei olisi tarvetta...
anqqa

Posts: 4,034

#71 • • anqqa tirehtööri

laite, 7.6.2006 07:00:
Se kyllä ihmetyttää, et esim tämä:

Teknisestihän toi on just nappiin valotettu eikä oo ees tärähtänyt. Mut kukin tyylillään, sääli että sensuuri iskee myös niihin kuviin joissa ei olisi tarvetta...



jälkeenpäin verrattaessa isoja kuvia olis tosiaan pitäny jättää toi ja karsia ennemmin joko http://klubitus.org/kuva.php?id=23511 tai http://klubitus.org/kuva.php?id=23513 jotka ovat enemmän kopioita toisistaan kuin tuo niistä. eli syy tosiaan tuon karsimiseen oli tuo noiden 'samanlaisten' kuvien vähentäminen, jotka tässä tapauksessa tein pikkukuvien perusteella kiireessä, ja toisinaan karsiminen tapahtuu liiankin vauhdilla ja saattaa käydä moisia lapsuksia. eli jos haluat niin lähetä toi kuva uudestaan niin poistan noista em. jomman kumman :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

laite

Posts: 2,994

#72 • • Edited laite MastahWankah
Nääh, kunhan nillitän ;)
Tietysti noi voi hostata itsekin, mutta sit menettää ton mahdollisuuden mm. ihmisten hakemiseen kuvastoista ym.

http://klubitus.org/kuva.php?id=23513 <- tän olisin kyl jättänyt tänään pois. Mut tätä se on, mielipide vaihtuu fiilisten mukaan!
ipe

Posts: 1,845

#74 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi