Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?
tää muakin kiinnostais tietää. anyone...?
259 posts, 13 pages, 55,257 views
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?
Verano, 16.6.2006 13:54:
---
Zorlim, 16.6.2006 13:51:
---
Verano,
Mistä voi ostaa lippuja vai saaks mä vipin vessajonon ohi.
---
Tossa sulle vippi...
http://www.homeandweb.com/p-mate.htm
---
Kokemuksia olen kyllä kuullut käytöstä, mutta yhtä kaikki ne nesteet sinne luontoon päätyy, ellei jengi kanna niitä kotiin asti siideripulloissa.
martina, 16.6.2006 13:57:
---
---
tää muakin kiinnostais tietää. anyone...?
Tästä mun pitikin kysellä.
Odotan huomista oikein innolla ja päivästä tulee varmasti aivan loistava
Mielessä kangastelee kuitenkin kesästä ja hyvästä musiikista nauttivien hymyilevien ihmisten lisäksi vähän vähemmän kaunis kuva. Mä niin toivoisin, että ihmiset tajuaisivat olla roskaamatta, about mitään en vihaa niin paljon kuin roskaamista. Kyllä on kaunista kun Koffarit jne puistot ovat roskameren peittämiä Ja juu, roskiksia saisi olla entistä enemmän ja ne saisivat olla isompia ja kannellisia, jotteivat lokit levittelisi niitä roskia ympäriinsä. Mutta että mä vihaan idiootteja, jotka eivät tajua korjata jälkiään ja jättää sitä puistoa siihen kuntoon, että sinne on kiva tulla seuraavanakin päivänä nauttimaan auringosta.
Onkos tuonne siis tulossa järjestäjien taholta ylimääräsiä roskiksia tms? Entäs tuo vessapolitiikka..?
Festarinurtsien jatkeena on kaiken lisäksi viljelypalstoja, joten toivottavasti niin typeriä ihmisiä ei sentään olisi mukana, joiden tarvitsee mennä niitä sotkemaan.
kumimuumi, 17.6.2006 09:54:
Kattelin tos just taivaalle, ja yks asia enää askarruttaa mua.