Konefestari 17.6.2006 @ Helsinki

259 posts, 13 pages, 54,855 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#81 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kaikille nyt toiminta ohjeet jotka ei osaa käyttää karttaa *nauru*

Parhaiten ja nopeiten pääsee M junalla esim keskustasta... Matka kestää noin 13min ja jäätte pois kannelmäessä. Siitä kävelyä noin 10min.

Ensin jatkatte matkaa pientä tietä pitkin samaan suuntaan, kun mitä juna jatkaa matkaa, pikkuiset portaat alas ja huomaat olevasi soittajantiellä. Jatkat soittajan tietä noin 50m vasemmalle kunnes olet soittajantien, klaneetitien ja trumpettien risteyksessä. Sitten jatkatkin trumpettitietä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa... Noin puolivälissä trumpettitietä voit katsoa oikealle pientä 4kerroksista (vai oliko se nyt 3kerroksista *ding*) taloa ja nähdä toisessa kerroksessa suurien ja mahtavien Steven Hoaksin, Crazybatteryn ja Puistokemistin ikkunat *joo* Älä jää kuitenkaan tuijjottamaan tätä suurta nähtävyyttä hirveen pitkäksi aikaa koska se on epäkohteliasta ja jatka matkaa. Trumpetti kaartuu hieman noin 200m päästä ja olisi toivottavaa jos kaarrut sen mukana hieman etuoikealle. Älä siis kävele sokeana suoraan ja törmää puuhun. Kun trumpettitie loppuu tulee olemattoman pieni fagottipolku (kyllä sen nimi on oikeesti fagottipolku *tirsk*) Mutta et hämmenny tästä hauskasta nimestä vaan jatkat samaa tietä edelleen suoraan. Viimeistään tässä vaiheessa huomaat "Heeeei tuollahan on selkeesti bileet" Nyt huomaat että kädet ja muutenkin koko kroppasi rupee tekemään riippumattomista syistä *jiihaa* liikettä.

Ja näin helppoa se olikin. Olet siis oikeassa paikassa *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#82 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

SyndroDome, 16.6.2006 11:03:
*jiihaa* hyvältä vaikuttaa!! Eka tänään Tallinnaan ja sitten launtaina paikan päälle, tietysti siideri kärryjen kera *vink*

Luvassa varmasti mukavat kemut ja jengiä varmaan riittää *tanssittel*



Mulle yks kärry \o/

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Ironraver1

Posts: 1,158

#83 • • Ironraver1 Housemotion
Älkööt murehtiko hyvät ihmeiset, avoin kesäinen mieli, hyvät "eväät".. siinä kaikki mitä tarvitaan paikan päälle.. tervetuloa vaan mukaan jammailemaan kesän saapumista..*tanssittel*
Verano

Posts: 4,649

#84 • • Edited Verano Merituuli

Steven Hoaks, 16.6.2006 11:24:
Parhaiten ja nopeiten pääsee M junalla esim keskustasta... Matka kestää noin 13min ja jäätte pois kannelmäessä. Siitä kävelyä noin 10min.



Toinen erittäin hyvä vaihtoehto on tulla Vihdintietä pitkin bussilla. Elielinaukiolta lähtee 3xx -bussit (esim. 315, 324, 362, 363. Paitsi 360!) jotka menevät suoraan Manskua ja Vihdintietä pitkin Espoon suuntaan. Matka-aika 20 minuuttia, kävelyä muutama sata metriä.

Pois jäädään ensimmäisellä pysäkillä Kehä ykkösen jälkeen. Siitä sitten vain Ruosilanpolkua (samalla puolella tietä kuin pysäkki) itäänpäin musiikin suuntaan, kävellen pääsee suoraan eteenpäin nurtsialuetta/ hiekkatietä pitkin.

Tämä on myös erittäin hyvä reitti tulla autolla. Tai jos asuu Töölössä tms matkan varrella.

Tuossa kartta
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#85 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Verano, 16.6.2006 12:26:
---
Steven Hoaks, 16.6.2006 11:24:
Parhaiten ja nopeiten pääsee M junalla esim keskustasta... Matka kestää noin 13min ja jäätte pois kannelmäessä. Siitä kävelyä noin 10min.

---


Toinen erittäin hyvä vaihtoehto on tulla Vihdintietä pitkin bussilla. Elielinaukiolta lähtee 3xx -bussit (esim. 315, 324, 362, 363. Paitsi 360!) jotka menevät suoraan Manskua ja Vihdintietä pitkin Espoon suuntaan. Matka-aika 20 minuuttia, kävelyä about 100 metriä.

Pois jäädään ensimmäisellä pysäkillä Kehä ykkösen jälkeen. Siitä sitten vain Ruosilanpolkua (samalla puolella tietä kuin pysäkki) itäänpäin musiikin suuntaan.

Tämä on myös erittäin hyvä reitti tulla autolla. Tai jos asuu Töölössä tms matkan varrella.

Tuossa kartta



Ihan yhtä pitkä matka näyttäis olevan juna-asemaltakin *joo*Paitsi tulee toiselta puolelta... Tossa näkeekin tuon trumpettitien ja fagottipolun *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verano

Posts: 4,649

#86 • • Verano Merituuli

Steven Hoaks, 16.6.2006 12:28:

Ihan yhtä pitkä matka näyttäis olevan juna-asemaltakin *joo*Paitsi tulee toiselta puolelta... Tossa näkeekin tuon trumpettitien ja fagottipolun *hih*



Molemmat tottakai hyviä vaihtoehtoja, eri puolilta stadia tuleville omansa.
Verano

Posts: 4,649

#87 • • Edited Verano Merituuli

yaya, 16.6.2006 12:20:

Olisin jäänyt pois Martinlaakson asemalla *eikä*



=DDD

Maltsun asemalta -Kantsun asemasta seuraava- pääsee vielä köpötellen kyl, mut Martsari on aika kaukana :)
korento

Posts: 110

#88 • • korento Raiski turbo Emma
JEE, huomiseksi luvattu vielä oikein aurinkoista ja lämmintä ilmaa *hihu*

--
Se tuntui takapuolessa asti.

tomii

Posts: 3,594

#89 • • tomii kallion herttua
sitä pääsisikin tosiaan tän hetkisen sääennusteen mukaan huomenna pomppimaan puolalastomana Maltsun nurmikoilla *jiihaa* ja tietty pienessä sievässä *tirsk*

--
reivaan kunnes kuolen

Verano

Posts: 4,649

#90 • • Edited Verano Merituuli

Zorlim, 16.6.2006 12:46:
dösäpysäkiltä ~547 metriä.



Hups, dösäpysäkiltä on tosiaan hivenen enemmän kuin 100 m, mutta kivenheitto anyway.

Jos joku valitti kävelymatkan pituutta niin multa meni kyllä ohi silmien.
Temazepam

Posts: 246

#91 • • Temazepam Forever N00B
Löytyykö sieltä jostain alueen lähistöltä kauppoja tai kioskeja, joista voi juoma- ja ruokavarastoja käydä kohentamassa? Inhaa lähteä hirveää lastia kuskaamaan toiselta puolen kaupunkia! *känni*
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?

nimim. Ei koskaan käynyt tuolla suunnallakaan *blush*

--
-Your Lordy Mistress-

SyndroDome

Posts: 1,103

#92 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Steven Hoaks, 16.6.2006 12:09:
---
SyndroDome, 16.6.2006 11:03:
*jiihaa* hyvältä vaikuttaa!! Eka tänään Tallinnaan ja sitten launtaina paikan päälle, tietysti siideri kärryjen kera *vink*

Luvassa varmasti mukavat kemut ja jengiä varmaan riittää *tanssittel*

---


Mulle yks kärry o/



Sorry *lohduttel* mutta kyllä taitaa siiderit nyt mennä omaan käyttöön. Tosin uusia ystäviä saisin varmasti jos tulisin sinne kärryjen kanssa heilumaan *hymy* kavereita riittäisi *vink*

--
Life is full of choises.

Verano

Posts: 4,649

#93 • • Edited Verano Merituuli

Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?



Tästä mun pitikin kysellä.

Odotan huomista oikein innolla ja päivästä tulee varmasti aivan loistava *joo*

Mielessä kangastelee kuitenkin kesästä ja hyvästä musiikista nauttivien hymyilevien ihmisten lisäksi vähän vähemmän kaunis kuva. Mä niin toivoisin, että ihmiset tajuaisivat olla roskaamatta, about mitään en vihaa niin paljon kuin roskaamista. Kyllä on kaunista kun Koffarit jne puistot ovat roskameren peittämiä *eiei* Ja juu, roskiksia saisi olla entistä enemmän ja ne saisivat olla isompia ja kannellisia, jotteivat lokit levittelisi niitä roskia ympäriinsä. Mutta että mä vihaan idiootteja, jotka eivät tajua korjata jälkiään ja jättää sitä puistoa siihen kuntoon, että sinne on kiva tulla seuraavanakin päivänä nauttimaan auringosta.

Onkos tuonne siis tulossa järjestäjien taholta ylimääräsiä roskiksia tms? Entäs tuo vessapolitiikka..?

Festarinurtsien jatkeena on kaiken lisäksi viljelypalstoja, joten toivottavasti niin typeriä ihmisiä ei sentään olisi mukana, joiden tarvitsee mennä niitä sotkemaan.
pinkki

Posts: 308

#94 • • pinkki säätö et co.
En tiedä ihan noista lähihuudeista, mutta ainakin siinä Malminkartanontien ja Hankasuontien kulmassa on iiso S-market eikä siitäkään mikään paska matka ole kävellä - paitsi jos on rapakunto! *vink*
Sen eteen pääsee myös suoraan busseilla 39&51, eikä voi missata se s-market torni loistaa kilsan päähä

uuh tääl ollaan niiin heti kun selvitään tän illan duunipläjyistä tolpillee :)
Ironraver1

Posts: 1,158

#95 • • Ironraver1 Housemotion

Verano, 16.6.2006 13:16:
---
Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?

---


Tästä mun pitikin kysellä.

Odotan huomista oikein innolla ja päivästä tulee varmasti aivan loistava *joo*

Mielessä kangastelee kuitenkin kesästä ja hyvästä musiikista nauttivien hymyilevien ihmisten lisäksi vähän vähemmän kaunis kuva. Mä niin toivoisin, että ihmiset tajuaisivat olla roskaamatta, about mitään en vihaa niin paljon kuin roskaamista. Kyllä on kaunista kun Koffarit jne puistot ovat roskameren peittämiä *eiei* Ja juu, roskiksia saisi olla entistä enemmän ja ne saisivat olla isompia ja kannellisia, jotteivat lokit levittelisi niitä roskia ympäriinsä. Mutta että mä vihaan idiootteja, jotka eivät tajua korjata jälkiään ja jättää sitä puistoa siihen kuntoon, että sinne on kiva tulla seuraavanakin päivänä nauttimaan auringosta.

Onkos tuonne siis tulossa järjestäjien taholta ylimääräsiä roskiksia tms? Entäs tuo vessapolitiikka..?

Festarinurtsien jatkeena on kaiken lisäksi viljelypalstoja, joten toivottavasti niin typeriä ihmisiä ei sentään olisi mukana, joiden tarvitsee mennä niitä sotkemaan.



Järjestäjien taholta on tarkoitus hoitaa H2O pisteitä.. roskat kerätään kyllä tapahtuman jälkeen, toivomme että jokainen kuitenkin kerää omat roskansa... tuomme jätesäkkejä ainakin paikalle.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#96 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Löytyykö sieltä jostain alueen lähistöltä kauppoja tai kioskeja, joista voi juoma- ja ruokavarastoja käydä kohentamassa? Inhaa lähteä hirveää lastia kuskaamaan toiselta puolen kaupunkia!*känni*


Siitä juna-aseman vierestä löytyy kaksikin kivaa kauppaa *joo* Eli alle 10min kävely... Jos tulet junalla niin kävelet melkein sen vierestä. Kartta löytyy alapuolelta.


Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?



Tämä jää kyl minun puolestani arvailujen varaan *hymy* Vai haluutko että lainaan mun avaimia sulle *pepsodent* Asun nimittäin tossa sinisen pallon kohdalla *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dr3Tri

Posts: 62

#97 • • Dr3Tri acid houser

Zorlim, 16.6.2006 12:46:
On se hienoa että pieni kävely imee kaikki mehut nyky bilettäjistä.

On pakko tunnustaa ettei jaksa tampata enää yli tuntia kiukulla.



Jep. Joskus ennen tuli viännettyä koko yö ja alkuvuosina selvinpäin.. . . nykyään elää vaan about hengessä mukana ja kittaa urheilujuomaa menneidenkin vuosien puolesta. :D


Matkat:
Junalta joutuu kävelemään ~832 metriä ja dösäpysäkiltä ~547 metriä. Malminkartanon asemalta on 943 metriä matkaa. Olettaen että bilepaikka on siinä lätäkön vieressä. Jos sitä siirretään vihdintielle päin tietysti dösävaihtoehto lyhenee ja muut vastaavasti pitenevät.



Dösässä on aina se riski ettei jää oikeassa kohtaa pois -ellei tunne paikkoja hyvin, tietty tuo kehän jälkeen seur.pysäkki on hyvä ohje.
Mä tuun kyllä junalla Kalliosta. ;)
Verano

Posts: 4,649

#98 • • Verano Merituuli

Steven Hoaks, 16.6.2006 13:34:
---
Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?

---

Tämä jää kyl minun puolestani arvailujen varaan *hymy* Vai haluutko että lainaan mun avaimia sulle *pepsodent* Asun nimittäin tossa sinisen pallon kohdalla *hih*



Mistä voi ostaa lippuja vai saaks mä vipin vessajonon ohi *pepsodent*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#99 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Verano, 16.6.2006 13:48:
---
Steven Hoaks, 16.6.2006 13:34:
---
Temazepam, 16.6.2006 13:03:
Ja sitten kun siiderit alkaa tulemaan läpi, niin pitääkö puskapissiä vai löytyykö "festarivessoja" lähimainkaan?

---

Tämä jää kyl minun puolestani arvailujen varaan *hymy* Vai haluutko että lainaan mun avaimia sulle *pepsodent* Asun nimittäin tossa sinisen pallon kohdalla *hih*

---


Mistä voi ostaa lippuja vai saaks mä vipin vessajonon ohi *pepsodent*



Lippuja saa multa paikan päältä ostettua *tirsk* 5e/ryhmä max 4henkilöä kerralla *joo**suunnittelee-jo-rahastusta**pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?