Dj Scilla - Nature Is A Story

17 posts, 1 page, 3,877 views

Arismus

Posts: 277

#1 • • Arismus
http://djscilla.pp.fi/nature%20is%20a%20story02.jpg

Proge/trance henkinen miksaus. Nature Is A Story on ensimmäinen kunnollinen miksaukseni, joten olisin kiitollinen palautteesta. Miksaus koostuu pääosin tuoreista biiseistä, mutta tietty aina pari vanhempaakin biisiä pitää olla mukana...
progressive, trance

tracklist:
1. Solarstone and Jes - Like A Waterfall (Solarstone Club Mix) [Deepblue]
2. Tilt - Twelve (Dousk Mix) [Lost Language]
3. Shiloh - Dream On (Luke Chable Remix) [Baroque]
4. Miika Kuisma & Mr. A feat. Elena Mady - Smoky Room (Original Mix) [Fokused]
5. Perry O'Neil - Wave Force [Electronic Elements}
6. Gabriel & Dresden feat. Molly - Tracking Treasure Down (Original Mix) [Armind]
7. Super8 + Dj Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) [Anjunabeats}
8. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) [Anjunabeats]
9. Above & Beyond - Alone Tonight (Above & Beyond's Club Mix) [Anjunabeats]
10. Ronski Speed pres. Sun Decade - Have It All (Original Vocal Mix) [Euphonic]
11. Peetu S - Bigger Palace (Dub) [Altitude]

lisätiedot - kuuntele
krispis

Posts: 1,020

#2 • • krispis Huhuu
kuinka kauan oot harrastanut levyjen pyörittämistä? olipas mun mielestä hienosti tehty eka miksi *joo**aplodit* paljon loistavia biisivalintoja. välillä tuntui että ehkä meinaa vähän lässähtää mutta aina potkaisit homman käyntiin uudestaan.vaihdoistakin suoriuduit mun mielestä ihan kunnialla,mutta siihen saa asiaan paremmin perehtyneet ottaa kantaa sitten.kuuntelin vasta kerran ja duunissa vielä, jäi tuo lopetusbiisi vähän hämärän peittoon, ja alkupuolikin täytyy kuunnella kunnolla. helsinki scorching saa kyllä aina tän tädin haluamaan bileisiin hetipaikalla joraamaan,ei sille vaan voi mittään *tanssittel* uusintakuunteluun siis !
Arismus

Posts: 277

#3 • • Arismus

krispis, 8.5.2006 13:32:
kuinka kauan oot harrastanut levyjen pyörittämistä? olipas mun mielestä hienosti tehty eka miksi *joo**aplodit* paljon loistavia biisivalintoja. välillä tuntui että ehkä meinaa vähän lässähtää mutta aina potkaisit homman käyntiin uudestaan.vaihdoistakin suoriuduit mun mielestä ihan kunnialla,mutta siihen saa asiaan paremmin perehtyneet ottaa kantaa sitten.kuuntelin vasta kerran ja duunissa vielä, jäi tuo lopetusbiisi vähän hämärän peittoon, ja alkupuolikin täytyy kuunnella kunnolla. helsinki scorching saa kyllä aina tän tädin haluamaan bileisiin hetipaikalla joraamaan,ei sille vaan voi mittään *tanssittel* uusintakuunteluun siis !

Kiitos palautteesta! Levyjä olen pyöritellyt kunnolla vasta viime joulukuusta lähtien, joten ei kauheasti ole kokemusta vielä, mutta toivottavasti tästä nyt lähtis kehittymään..;)
krispis

Posts: 1,020

#4 • • krispis Huhuu
oho! kyllä sä hyvin vedät sitten *aplodit* todellakin. sain miksin levylle,joten nyt kelpaa kuunnella enemmänkin *iloinen* keep up the good work
Arismus

Posts: 277

#5 • • Arismus

krispis, 8.5.2006 20:42:
oho! kyllä sä hyvin vedät sitten *aplodit* todellakin. sain miksin levylle,joten nyt kelpaa kuunnella enemmänkin *iloinen* keep up the good work

Hyvä että kelpaa;)!
krispis

Posts: 1,020

#6 • • krispis Huhuu
sait hetipaikalla fanin kun laitoit ekan miksis tänne*plur*
Sphyxia

Posts: 3,308

#7 • • Sphyxia Maracujá!
Vaihdothan sujuivat hienosti! *joo* Eli teknisesti hyvinkin kelvollinen miksaus. Ja olet myös onnistunut löytämään tyyliltään hyvin "yhteensopivia" ralleja - miksauksessa on tietty idea/teema alusta alkaen loppuun saakka.
Arismus

Posts: 277

#8 • • Arismus

Sphyxia, 12.5.2006 22:21:
Vaihdothan sujuivat hienosti! *joo* Eli teknisesti hyvinkin kelvollinen miksaus. Ja olet myös onnistunut löytämään tyyliltään hyvin "yhteensopivia" ralleja - miksauksessa on tietty idea/teema alusta alkaen loppuun saakka.



Kiitoksia palautteesta! Joo yritin rakentaa sellaista hyvin rullaavaa miksausta ja itse ainakin olen lopputulokseen tyytyväinen ja kun tää on mun eka miksauskin niin tyytyväinen olen*hih*
Arismus

Posts: 277

#9 • • Arismus

krispis, 12.5.2006 20:34:
sait hetipaikalla fanin kun laitoit ekan miksis tänne*plur*


No kiva että sain heti fanin*plur* Pari uutta miksausta tulossa tässä kuukauden sisällä. Toinen on kesähouse miksaus ja sit toinen on proge/trance miksaus niin kuin tää mun eka miksauski.
krispis

Posts: 1,020

#10 • • krispis Huhuu
jihuuu!*jiihaa**tanssittel* niitä odotellessa sitten... on soinu kyllä toi eka jo 6573000 kertaa noin about *tirsk*
^^minni^^

Posts: 28

#11 • • ^^minni^^
Täällä toinen fani *plur*
loistavia biisivalintoja *hymy*
Arismus

Posts: 277

#12 • • Arismus

^^minni^^, 13.5.2006 12:19:
Täällä toinen fani *plur*
loistavia biisivalintoja *hymy*


Kylläpä sitä tulee hyvälle päälle, kun saa tällästä kivaa palautetta*jiihaa*
m1kk3

Posts: 5,560

#13 • • Edited m1kk3 no-life
joo :)

+ loistavasti rakennettu setti, ehkä tohon loppuun olis voinu Bigger Palacen perään heittää vielä pari rankempaa biisiä perään, ni olis ollu teh ultimate bangin'-lopetus :)
+ miksaustekniikka oli loistavaa noinkin lyhyellä soitteluajalla
+ Bigger Palace *sydän*

-pääosin ihan hyviä biisejä mutta noi alkaa lähes poikkeuksetta olemaan ihan puhkisoitettuja, just noita samoja biisejä mitä kuulee jokaisessa kiksu- ja progesetissä nykyään. Jos mun pitäisi antaa joku neuvo sulle jatkoa ajatellen ni kannattaa yrittää etsiskellä niitä pikkasen vähemmän soitettuja mutta silti loistavia biisejä (niitäkin on olemassa) tai vaihtoehtosesti joitain tuntemattomampia remixejä noista isoista hiteistä. Tai niin mä ainakin yrittäisin tehä, silleen erottuu paremmin massasta :) Just ton em. syyn takia en ite tätä varmaan jaksa kovin montaa kertaa kuunnella, alkaa olee korvia myöten täysi noita hittejä.

Mutta silti, hyvä setti, miksauksesta ja setinrakentelusta annan 4/5 *tähti*:ä , biiseistä ton hittikimaran takia vaan 2 *tähti*

Mutta ootellahan tulevia settejä, miehessä on kyllä potentiaalia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Arismus

Posts: 277

#14 • • Arismus

mikke, 13.5.2006 19:17:
joo :)

+ loistavasti rakennettu setti, ehkä tohon loppuun olis voinu Bigger Palacen perään heittää vielä pari rankempaa biisiä perään, ni olis ollu teh ultimate bangin'-lopetus :)
+ miksaustekniikka oli loistavaa noinkin lyhyellä soitteluajalla
+ Bigger Palace *sydän*

-pääosin ihan hyviä biisejä mutta noi alkaa lähes poikkeuksetta olemaan ihan puhkisoitettuja, just noita samoja biisejä mitä kuulee jokaisessa kiksu- ja progesetissä nykyään. Jos mun pitäisi antaa joku neuvo sulle jatkoa ajatellen ni kannattaa yrittää etsiskellä niitä pikkasen vähemmän soitettuja mutta silti loistavia biisejä (niitäkin on olemassa) tai vaihtoehtosesti joitain tuntemattomampia remixejä noista isoista hiteistä. Tai niin mä ainakin yrittäisin tehä, silleen erottuu paremmin massasta :) Just ton em. syyn takia en ite tätä varmaan jaksa kovin montaa kertaa kuunnella, alkaa olee korvia myöten täysi noita hittejä.

Mutta silti, hyvä setti, miksauksesta ja setinrakentelusta annan 4/5 *tähti*:ä , biiseistä ton hittikimaran takia vaan 2 *tähti*

Mutta ootellahan tulevia settejä, miehessä on kyllä potentiaalia :)


Kiitos hyvästä palautteesta! Ihan asiallinen miinus on, koska itsekin mietin ennen miksauksen tekoa, että onpa liiankin puhkisoitettuja biisejä miksaukseen tulossa, mutta menköön nyt*nauru* Seuraavassa miksauksessa on ainaski yks kova kotimainen biisi, mikä on tainnu monelta jo unohtua ja hittibiisejä on vähemmän mutta tossa sit myöhemmin lisää*iloinen*
krispis

Posts: 1,020

#15 • • krispis Huhuu
me ootellaan jo malttamattomina *jiihaa**pepsodent*
Arismus

Posts: 277

#16 • • Arismus

krispis, 20.5.2006 22:22:
me ootellaan jo malttamattomina *jiihaa**pepsodent*


Hih...no hyvä hyvä. Joo kyl olis tarkoitus laittaa tässä seuraavan viikon aikana uusi miksaus*iloinen*
Arismus

Posts: 277

#17 • • Arismus
Seuraava miksaukseni tulossa ensi viikon aikana, sillä nyt alkoi mulla ansaittu kesäloma ja se tarkoittaa sitä, että ehdin tekemään miksauksia entistä enemmän, jippii*iloinen*