Makasiinit liekeissä...

126 posts, 7 pages, 29,213 views

#61 • • cjet Guest

Steven Hoaks, 6.5.2006 10:43:

Ah mikä kotoisa metsäinen tuoksu kaupungissa olikaan.. *nauru* Ihan kuin olisi maggaraa ollut hiilloksella paistamassa..
Kolera

#62 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

salaisinko?, 6.5.2006 10:41:
vikernes -henkistä touhua.

Kirkko on vaan tuolla takana =(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Exlex

#64 • • Exlex

jont-fu, 6.5.2006 01:03:
---8<--- nipsnaps ---8<---

Prekaari-aktivistit ymmärtävät kyllä ettei tuollaisella tempulla tuoda yhtään positiivista julkisuutta asialle, eikä se voinut mitenkään olla suunniteltua - niin kuin ei vapun hulinointikaan.

Eikö?

euromayday, 30.4.2006 12:44

Tänään palaa ja räjähtää.

Bileet jatkuu myöhään yöhön asti.

No, ei sentään räjähtänyt kun ei kaasupullo kerennyt kuumentua riittävästi :P
Individual

#66 • • Individual HYPNO!

Exlex, 6.5.2006 10:51:
---
jont-fu, 6.5.2006 01:03:
---8<--- nipsnaps ---8<---

Prekaari-aktivistit ymmärtävät kyllä ettei tuollaisella tempulla tuoda yhtään positiivista julkisuutta asialle, eikä se voinut mitenkään olla suunniteltua - niin kuin ei vapun hulinointikaan.

---

Eikö?

---
euromayday, 30.4.2006 12:44

Tänään palaa ja räjähtää.

Bileet jatkuu myöhään yöhön asti.

---

No, ei sentään räjähtänyt kun ei kaasupullo kerennyt kuumentua riittävästi :P

Pitääkin alkaa tästä lähtien seuraamaan mitä junkkapoikain bileissä suunnitellaan, kun niin kovasti aina Wabbuliekityksistä puhutaan. *justjoo* Kielikuvat. That´s a Neddie no no.
Exlex

#67 • • Exlex

Individual, 6.5.2006 11:07:

Pitääkin alkaa tästä lähtien seuraamaan mitä junkkapoikain bileissä suunnitellaan, kun niin kovasti aina Wabbuliekityksistä puhutaan. *justjoo* Kielikuvat. That´s a Neddie no no.

No ajatuksena oli lähinnä kyseenalaistaa tuota jont-fun sinisilmäisyyttä.

(toim. huom. en tarkoita että jont-fulla välttämättä olisi siniset iirikset silmissän)

*justjoo*
-P

#69 • • -P

DJ TESTO, 6.5.2006 11:40:
Joku ois voinu polttaa sen kirkon samal =P

Pitäiskö? :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

anniini

#71 • • anniini a-double n-double i-n-a

Shaz, 6.5.2006 04:36:
---
Juhgu, 6.5.2006 04:23:

Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN! *nyyh*

---

Olikohan toi tosiaan just se mitä mä ajattelin?:D Tehkää duunia ravintolas saatana ni tajuutte jotain :D Assholes. Nyt mä taas muistin, et miks mä boikotoin tätä paikkaa vieläki.. PUSUJA!

"nii siis vittu tajuutsä, et mä oon RAFLASSA duunissa. mä tajuun sen takii kaiken. kumarra mua asshole!"

surullista, että makasiinit paloivat. :(

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Lerna

#72 • • Lerna
kirkon?
gerry

#73 • • gerry

polly, 6.5.2006 00:38:
---
gerry, 5.5.2006 21:08:

Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin?

---

makasiinien mukana meni suuri pala nuorisokulttuuria.
ensin meni lepakko ja sitten makasiinit....
minulle ainakin tulee ikävä makasiineja.

lahtelaisena voit ehkä ymmärtää mikä merkitys kasisalilla on nuorisokulttuurille lahdessa, ajattele jos se purettaisiin pois.

Ymmärrän kyl täysin asian. Mut mitä se auttaa jos menen mellakoimaan tai kylttien kans ympäri makasiinejä/8-salia päiväksi kävelemään? Vaikutus on kuitenkin pieni.

Toki se surettaa, mut ainakin pyrin uskomaan et tulevaisuudes on luvas vieläkin paremppia tiloja joissa voi kaikkea jatkaa.

Mut hiukan OT: taas

--
by B.C.S

Avernian

#74 • • Avernian Kerettiläinen

Ameeba^, 6.5.2006 11:53:
kirkon?

Kansallismuseon torni tuolla. Joku luulee sitä kirkoksi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

BUTCHER-KK

#76 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Eikös VR makasiinit piti purkkaa maanantaina?
Ainakin purkajille on vähemmään purettava.

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

rjv

#77 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Nuance sen oikeesti poltti, tosin vahingossa. Sen piti polttaa toi kirkko mut napalmipommitukset meni ohi.
jont-fu

#78 • • jont-fu Kyny Prinssi

Shaz, 6.5.2006 01:35:
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.

Tarkoitatko siis sitä että sulta jäi osa illan liksasta saamatta kun rafla meni ennen aikojaan kiinni? Se on kuule voi-voi, nykyisin nuorten on vaan totuttava tohon että elämä on epävarmaa ja liiketoiminnan riskit on SUN harteilla!
superwoman

#79 • • superwoman toinen jalka jo...

Avernian, 5.5.2006 23:24:
---
superwoman, 5.5.2006 20:53:
No nehän pitikin purkaa. Halpaa ja kätevää.

Siinä säästy taas monta monta euroa, kun joku avitti Helsingin budjettia omatoimisuudellaan. Jos se olikin joku nokkela lautakunnan jäsen, joka just pari tuntia sitten keksi idean poliittisten frendiensä kanssa kosteassa saunaillassa? Sitten arvottiin ja joku lähti tuumasta toimeen...

---

Toivottavasti tämä oli sarkasmia... *justjoo*

Edit: Siis et kai ajattele, että läjän hälytysajoneuvoja ja ison lauman poliiseja pyörittäminen tuolla on halpaa? Onko mahdollisesti luhistumisvaarassa olevien palaneitten rakennusten turvallinen purkaminen susta halvempaa ja helpompaa kuin ehjien? Ympäristövaikutuksista puhumattakaan, onko kivaa ettei nyt suunnitellusti saada kierrätettyä osia makasiineista uusiin rakennuksiin?

Kuule, musta tuntuu että sarkasmi taitaa olla tässä topicissa kovassa huudossa oleva harrastus. Ja toki sarkasmi kuuluu myös mun harastuksiini. Ja mä otan harrastukseni vakavasti, erityisesti viimeksimainitun.*tirsk*

--
...just visiting...

wiper

#80 • • wiper
Toivottavasti kukaan ei joutunu kärsimään palokunnan resurssipulasta tuona aikana. Oli aikamoinen arsenaali palokuntaa paikalla.*eiei*