$, 5.5.2006 21:49:
prekariaatti.org "päivittää" juuri jotain, eli saitti alhaalla.
sivuille tule infoa:
"EuroMayDaylla ei ole mitään tekemistä Makasiinien tulipalon kanssa."
126 posts, 7 pages, 29,222 views
Todellakin, vitun idiootit !
Tämän jälkeen taas menee läpi tukku lakeja ym. ja viranomaiset saavat valtuuksia seurata ja valvoa meidän tekemisiä. Kohta kaikilla on se mikrosiru niskassa...
Lisäksi nämä ns anarkistit, jotka kuvittelevat olevansa jotain luonnonsuojelijoita, PAH ! Kuinka paljon äsken pääsi saasteita ilmaan? ja kuinka moni ihminen sai hengitysoireita, minulla ainakin tuntuu silmissä ja nenässä.
_kolibri_, 5.5.2006 22:07:
Näkee että media onnistuu suht hyvin saamaan meidät uskomaan että nuo sen teki vaikka mitään ei ole edes sanottu! Siis sen vappujupakan jälkeen. Älkää nyt kaikkea niin mustavalkoisesti ottako!
Ja sekin on tottakai erittäin mukavaa valtiolle että me kansalaiset aletaan halveksumaan ja syyttää mielenosoittajia... silloin varmasti hallitus saa toimia rauhassa "koska mielenosoittajat ovat riehujia ja vaarallisia"! Eipä tule enään mielenosoituksia.
superwoman, 5.5.2006 20:53:
No nehän pitikin purkaa. Halpaa ja kätevää.
Siinä säästy taas monta monta euroa, kun joku avitti Helsingin budjettia omatoimisuudellaan. Jos se olikin joku nokkela lautakunnan jäsen, joka just pari tuntia sitten keksi idean poliittisten frendiensä kanssa kosteassa saunaillassa? Sitten arvottiin ja joku lähti tuumasta toimeen...
boy-cut, 5.5.2006 23:25:
"if you can't beat them, join them"
en kylläkään löydä mitään positiivista anarkiaa tosta tuhopoltosta, paska juttu koko palo
tuli taas naama niin moneen poliisivideoon kun olin siellä katselemassa paloa.
"secret agent":t kuvaili katselijoita, niin, just ne samat 30-40v hemmot jotka käy bileissä keltaset aurinkolasit päässä kyselemässä "onks pirii?"
sxx, 5.5.2006 21:24:
Kaikkien koomista oliskin jo ne nyt olis syttyneet ei-tahallisesti, sitä vois olla vaikea sulattaa
Mikki, 5.5.2006 23:50:
...the roof the roof the roof is on fire,
we don't need no water let the motherfucker burn,
burn motherfucker burn..
(jottei tota luultaisi mun mielipiteeksi, ni mainittakoon niille jotka ei tunnistanu.
Toi on pätkä BloodHoundGangin biisistä jonka nimeä en muista)
Steven Hoaks, 6.5.2006 00:04:
---
Mikki, 5.5.2006 23:50:
...the roof the roof the roof is on fire,
we don't need no water let the motherfucker burn,
burn motherfucker burn..
(jottei tota luultaisi mun mielipiteeksi, ni mainittakoon niille jotka ei tunnistanu.
Toi on pätkä BloodHoundGangin biisistä jonka nimeä en muista)
---
N00B =D
Westbamin biisi
gerry, 5.5.2006 21:08:
Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin?
Dorka, 6.5.2006 00:06:
Huvittavaa, tosiaan niin kuin moni muukin on todennu niin sanoma meni aivan pieleen "pienillä" ylilyönneillä. Saivat aikaisesksi mahtavan juhannuskokon ja plussana erittäin paljon negatiivista julkisuutta millä vesitetään kaikki "kapina" viesti mitä nyt halutaan ihmisille viestittää.