Makasiinit liekeissä...

126 posts, 7 pages, 29,105 views

#2 • • *Mirri* Guest
Tulin äsken duunista ja jo kauas länsiväylälle näky tosi sakee savu. Keskustassa kärytti oikein kunnolla.
Arctos

#3 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Ihan varmaan itsekseen syttynyt..

Kukahan ääliö tällä kertaa?

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Klabi

#4 • • Klabi HUGC
Ollaan täällä pohjois haagassa grillaamassa kaverin parvekkeella 3 kerroksessa. savu näky tänne sheeeelvästi.. Ruvettiin ihmettelee et mitä v***uu siellä oikeen käryää
pirpeli

#5 • • pirpeli
Mä en oikeesti pysty tajuu. Jos on elämä niin tyhjää, että pitää asettaa ittesä ja muut vaaraan, sais sitte mennä jojoon saman tien. Ei niillä paljon äly päätä paina.

Vitun idiootit.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Diverse System

#6 • • Diverse System Ithaqua
ei näin.. ei todellakaan näin..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

jaywink

#7 • • jaywink bass warrior
heh. olin just stockan lähistöl kolmosen ratikkaan hyppäämäs ku näki ison savupilven. pysty melkein arvaamaan että mikä palaa kun sieltä suunnalta oli.

vitun dorkat. toivottavasti jäävät kiinni *grr*
Kaaottisen mukava

#8 • • Edited Kaaottisen mukava aka kamu
Kyllä vähän ihmetyttää joittenkin ihmisten järjenjuoksu, kun päättää mielenosoitukseksi sytyttää talon palamaan joka sijaitsee noinkin keskustassa... Kyllähän se makasiinien maanantaina alkava purku saa ketuttaa, mutta jotain järkee kehiin. Tai sit vastustetaan taas globalisaatiota ja siinä samassa muiden ihmisten terveyttä... Onnistuispa nuo tonkin tekijät kehittämään jotain fiksua millä pääsisi Darwin Awardseihin. *eiei* Toivottavasti siellä ei ollu ketään sisällä ku se syttyi.

Lisäilyi: Viranomaiset taisi mainostaa edellisen keikan jälkeen turhankin ponnekkaasti kuinka suuren paloriskin se vapun kokko sai aikaan...

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

superwoman

#9 • • Edited superwoman toinen jalka jo...
No nehän pitikin purkaa. Halpaa ja kätevää.

Siinä säästy taas monta monta euroa, kun joku avitti Helsingin budjettia omatoimisuudellaan. Jos se olikin joku nokkela lautakunnan jäsen, joka just pari tuntia sitten keksi idean poliittisten frendiensä kanssa kosteassa saunaillassa? Sitten arvottiin ja joku lähti tuumasta toimeen...

Niillä oli varmaan rahasta pula ja mielenkiintoa pistää se menemään johonkin muuhun?

Edit;äidinkieli

--
...just visiting...

#10 • • Taika Guest
Voi tuntua hiukan oudolta huomenna kävellä kyseisen paikan ohi kun makasiinit on poissa..
Juurihan ne siinä oli tänäänkin kotimatkan varrella ja päikkäreiltä herätessä näkyy televisiosta kuva että paikka onkin ilmiliekeissä.

ei näin *eiei*
Anime

#11 • • Anime Retrostööpeli
Valtio hoitanu salee homman kotii, helppohan se on hippei syyttää... Makasiinit on poissa ja valtiolle tulee minimikulut. Eikä tartte kuunnella enää historiallisten kohteiden suojelijoiden natinaa *ding*

Jää nähtäväx kuka tuikkas ja kuka ei.

--
-K

gerry

#12 • • gerry
Itse en oo koskaan aktivisteja/mieneosottajjia ymmärtänyt *hmph*.

Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin? Ei mun maailma ainakaa muuksi muutu vaikka rakentaisivat sinne huvipuiston.... Puhumattakaan niistä innokkiasta jotka joka vuosi jaksavat otta yhteen poliisin kans linnanjuhlissa.

Mielipiteeni on et joillekin mellakat ovat vaan huomion/jännityksen kaipuuta. Paha mennä yksin mellakoima joten linnanjuhlat ja makasiinit ovat tapahtumia jolloin mekastaa....

--
by B.C.S

lostgone

#13 • • Edited lostgone
Todellinen kuningasidea joltain taholta.
Joko helvetin fiksu tai todella tyhmä veto.*ding*
Mutta jotkut leimataan tän jälkeen. Jos aktivistit ovat terroristeja enemmistön silmissä niin se ei ole hyvä asia. Kansalaisaktivismi on hyvä ja tärkeä asia.. ilman sitä ei olisi oikeastaan Suomeakaan..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pumis

#14 • • Pumis Kike / Fab4

pirpeli, 5.5.2006 20:41:
Mä en oikeesti pysty tajuu. Jos on elämä niin tyhjää, että pitää asettaa ittesä ja muut vaaraan, sais sitte mennä jojoon saman tien. Ei niillä paljon äly päätä paina.

Vitun idiootit.

Todellakin, vitun idiootit !
Tämän jälkeen taas menee läpi tukku lakeja ym. ja viranomaiset saavat valtuuksia seurata ja valvoa meidän tekemisiä. Kohta kaikilla on se mikrosiru niskassa...
Lisäksi nämä ns anarkistit, jotka kuvittelevat olevansa jotain luonnonsuojelijoita, PAH ! Kuinka paljon äsken pääsi saasteita ilmaan? ja kuinka moni ihminen sai hengitysoireita, minulla ainakin tuntuu silmissä ja nenässä.

-Saunan taakse ja nappi otsaan.
Android

#15 • • Android

gerry, 5.5.2006 21:08:

No tuota, ehkei sentään kannata kaikkia "mielenosoittajia" leimata pyromaaneiksi. Itse olen ottanut osaa lukuisiin mielenosoituksiin (ei tosin makasiineihin liittyen) enkä ole tehnyt mitään lainvastaista. Ei sinun tarvitse ymmärtää sitä että osoitetaan mieltä jos se tuntuu liian vaikealta, mutta kannattaa muistaa että nämä rähisijät ovat hyvin marginaalinen joukko.
gerry

#16 • • gerry

Android, 5.5.2006 21:16:
---
gerry, 5.5.2006 21:08:

---

No tuota, ehkei sentään kannata kaikkia "mielenosoittajia" leimata pyromaaneiksi. Itse olen ottanut osaa lukuisiin mielenosoituksiin (ei tosin makasiineihin liittyen) enkä ole tehnyt mitään lainvastaista. Ei sinun tarvitse ymmärtää sitä että osoitetaan mieltä jos se tuntuu liian vaikealta, mutta kannattaa muistaa että nämä rähisijät ovat hyvin marginaalinen joukko.

Jos meen osoittaa jostakin mieltä sen on oikeasti todella paljon kosketettava mua=) Harvemmin tulis mieleen mennä muuttolintujen puolesta tai jopa amerikan presitenttiä vastaan kapinoimaan (jotku käyvät kaikissa mahdollisissa mielenosoitusparaateis).

Mut joo, en oo "kaikkia" mielenosottajia pyromaaniks leimannutkaan...

--
by B.C.S

iam

#17 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Kaikkien koomista oliskin jo ne nyt olis syttyneet ei-tahallisesti, sitä vois olla vaikea sulattaa *hymy*
pirpeli

#18 • • pirpeli

sxx, 5.5.2006 21:24:
Kaikkien koomista oliskin jo ne nyt olis syttyneet ei-tahallisesti, sitä vois olla vaikea sulattaa *hymy*

Joo, jos sinne ois jääny viikoksi kytemään joku pesäke....Ois kyllä aika voi ei.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hupsu

#19 • • Hupsu
Taas sen näkee mihin ääripään toiminta johtaa. Medianäkyvyys taattu, mutta minkä sortin näkyvyys? Kaivaa sällit itselleen omaa kuoppaa tuossa. Aivan järjetöntä toimintaa.

--
Päivän mietelause?