Luotettavat kauppakumppanit

566 posts, 29 pages, 459,616 views

kid bionic

#362 • • kid bionic
Lisätään onnistuneisiin kaupantekijöihin mml. Levyt tuli maksun jälkeen nopeesti ja hyvin pakattuna...
Zeni-

#363 • • Zeni- Funky Little Man
Kiitokset menee Kon-tiki !
Levyt tuli niinku luvattiin ja on hyvässä kunnossa!

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Jammm

#364 • • Jammm
EN voi suositella käyttäjää schiba. Ostin häneltä levarin tuossa joulukuun alussa, eikä hän ole kerennyt postittaa sitä tammikuun alkuun mennessä. Laitoin viestin (4.1) että jos et ole lähettänyt soitinta niin siirrä rahat takaisin minulle. No, hän laittaa viestin (5.1) että jos saisi armonaikaa 2pv. Jos ei saa postitettua siihen mennessä palauttaa rahat. Minä vastaan tuohon viestiin kolme tuntia sen lähettämisen jälkeen että siirrä vaan takaisin rahat ja nyt tiistaina (6.1) saan viestin, että soitin on jo postitettu vaikka halusin rahat takaisin. Enkä missään vaiheessa ole sitä armonaikaa antanut.
Että semmosta tällä kertaa...
Yallu

#367 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Jammm, 7.1.2009 02:18:
EN voi suositella käyttäjää schiba. Ostin häneltä levarin tuossa joulukuun alussa, eikä hän ole kerennyt postittaa sitä tammikuun alkuun mennessä. Laitoin viestin (4.1) että jos et ole lähettänyt soitinta niin siirrä rahat takaisin minulle. No, hän laittaa viestin (5.1) että jos saisi armonaikaa 2pv. Jos ei saa postitettua siihen mennessä palauttaa rahat. Minä vastaan tuohon viestiin kolme tuntia sen lähettämisen jälkeen että siirrä vaan takaisin rahat ja nyt tiistaina (6.1) saan viestin, että soitin on jo postitettu vaikka halusin rahat takaisin. Enkä missään vaiheessa ole sitä armonaikaa antanut.
Että semmosta tällä kertaa...

Tämä on syy, miksi käytän aina postiennakkoa.. Ja jos olen epävarma kauppiaasta, niin pyydän pakettiin merkinnän, että paketin saa avata, ennen maksua. Tällöin tietää varmasti, että paketissa on oikea tavara ja ei tule maksettua jollekin epämääräiselle heebolle rahaa etukäteen..

edti: typo
Jammm

#368 • • Jammm
ainut ongelma postiennakoissa on se että monet eivät ole halukkaita lähettämään sillä paketteja. kuten en itsekään halua myyjän ominaisuudessa lähettä kovin herkästi pakettia postiennakolla. :) monta levypakettia olisi tullut minulle takaisin, kun ostaja perunut kaupat esim. pari päivää siitä kun kaupat on lyöty lukkoon. tuossa ajassa olisi jo kerennyt sen paketinkin lähettää.

mutta pitää ajatella positiivisesti, onpahan nyt levari tuossa odottamassa remonttia, kun vaan olisi aikaa ja intoa...
Aleks G

#370 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
kiitos Caro2
#371 • • astaroth Guest
kiitokse nimimerkille "kuuma silli". oikein hyvin toimi homma
domi

#375 • • domi Työn sankari.

domi, 4.12.2008 14:47:
---
Jone, 25.11.2008 09:38:
---
lohikarme, 25.11.2008 08:13:
Domille taas propsit hyvistä kaupoista :)

---

Jepa, Domille jälleen kerran täältäkin propseja.

Vuosien saatossa suoritettu useiden kiloeurojen puoleen ja toiseen ostelu ja myynti sujuu edelleen tutulla luotettavuudella.

---

Ja taas tuli Jonen kanssa yksi kauppa suoritettua. Tavaran haku tosin on vähän vielä....mietinnässä :D

Tuli tääki hoidettua ja tavara on kunnossa.
Aleks G

#376 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
kiitos ja + Peterock
Peterock

#377 • • Peterock
Kiitosta Aleks Gemin:ille. Mutkitonta kaupankäyntiä :)