pHaze - ...For old times sake (90's kiksu classics)

71 posts, 4 pages, 38,640 views

keisha

Posts: 1,394

#41 • • keisha bullet with butterfly wings
Vitun homo jätkä toi pHaze.

PS. Sun faijas puolikas levyharja on mun emättimessä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

toma

Posts: 2,009

#42 • • toma Tototoototo

keisha, 5.5.2006 20:34:
Vitun homo jätkä toi pHaze.

PS. Sun faijas puolikas levyharja on mun emättimessä.


Wau, ei yhtään typoja! (^_-)_b

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

Posts: 7,921

#43 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Riku, 30.4.2006 16:17:
rikkonaisen plugin takia ainoastaan toinen kuuloke toimi ja teki soittamisesta aikamoista taistelua, volyymeissa oli pakko luottaa lähinnä mikserin palkkien lukemiin...



Lasten leikisti, tollanen selittely on ihan vitun ankeeta *nauru*

Ei mut, mielenkiintoisen oloinen setti, pakko imaista ja pistää välittömästi kuunteluun!

Vanhassa trancessa on kyllä jotain muutakin kuin ajan kultaamia muistoja, itsekin kun aika paljon tykkään sitä kuunnella, vaikken 90-luvulla edes käynyt bileissä, alkupuolella hyvä jos edes kuuntelin konemusiikkia.

Edit: Äänenlaatu kyllä vähän kusee, enkä edes ole hifisti :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

phear

Posts: 804

#44 • • Edited phear <X>
Ihan ok hittiparaati. Toi paljon muistoja mieleen. Trance on yksi niitä asioita, joista voi täysin huoletta sanoa, että ennen oli asiat paremmin. Näissä biiseissä on jotain sisältöä, rohkeita soundivalintoja ja rakenteita nykyisestä erittäin kaavamaisesta trancesta poiketen.

Tekniikasta sen verran, että ehkei kuitenkaan kannata soittaa paria minuuttia biisejä päällekkäin, jos ne ovat keskenään pahasti riitasoinnussa. Muuten kyllä miksaustapa, jota itsekin suosin. Ja lisäksi vielä se, että tällaisissa biiseissä, missä on lähes koko ajan joku synamatto taustalla, lautasen potkiminen tai jarruttaminen aiheuttaa ikäviä wouaaaow-efektejä (jotka jostain syystä häiritsee mua pikkulaukkoja enemmän), keskiöstä tai pitch-sliderilla helpommin vältettävissä. Mutta mikäpä minä olen miksaustekniikoita ruotimaan. *hymy* Muutoin oikein onnistunutta jälkeä.

Kyl tää soittoon jää, kahta viimeistä biisiä lukuunottamatta.
tomii

Posts: 3,594

#45 • • Edited tomii kallion herttua
Transa - Supernova <- toimii AINA! Kuuluu kyllä meikäläisen top-3 kikkeli-tranceihin kautta aikojen. *joo* Hyvää kamaa. Tällaista, kun deejiit soittaisivat vieläkin bileissä, niin bileitä voisi jopa rehellisesti mainostaakin KIKSU-bileinä.


Edit: varmaan tulisin housuihini, jos joku järkkäisi bileet, joissa soisi VAIN '98-2001 transe *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

krispis

Posts: 1,020

#46 • • krispis Huhuu
no voi huh huh mitkä fiilikset ja mitä muistoja herätti heti alkubiisistä asti *jiihaa* tippa tuli melkeen linssiin ja vatsanpohjassa alkoi pirinä *plur* ihanaa kun meitä vanhojakin muistetaan tällaisilla nostalgiatrippejä laukaisevilla pläjäytyksillä *hali*
Avatar
#47 • • jesus Guest
Tätä ei voi vaan hehkuttaa liikaa!! *plur*
Avatar
#48 • • jesus Guest

Jone, 30.4.2006 19:10:
*sydän* I luvs them Tulvaportit *sydän*



Todellakin!! Rakastuin tähän biisiin heti ekasta kerrasta ja se on edelleen vaan niin kova *joo* ja '99 versio on teh nostatusbiisi ever *plur*
Avatar
#49 • • magpie Guest
Nyt on pari kertaa kuunneltu ja alan olla tähän settiin jo astetta enemmän in lööv. Kotona hytkyy mun lisäks seinäpahvitkin *nauru* Tästäpä energiat tälle päivälle!
gravel

Posts: 272

#50 • • gravel saloUG
SUPERNOVA!*sydän* *jiihaa**sydän*

Miksi ei oikeesti ole semmosta klubia missä soitettaisiin vain yli 6 vuotta vanhaa matskua? *täh*

--
Allekirjoitus: _______________________

Riku

Posts: 3,187

#51 • • Riku The Little Prince

phear, 8.5.2006 11:30:
keskiöstä tai pitch-sliderilla helpommin vältettävissä.

Joop, ensimmäinen on totta, ja toinen olisi totta jos levareissa ei olisi toinen ruuvattu (takasin ei saa + asteikko kusee) ja toinen ruuvaamaton, ja ensimmäisessä vielä erinäisiä nesteitä kaatunut sinne liu'un sisään =) Tota keskiöjuttua ei vaan oo syystä tai toisesta juuri tullu treenattu kun testimielessä (jos meinaat nupista vääntämistä), levyn keskiöstä kyllä tökitään levyä eteenpäin. Kai se on vähän siitä missä olosuhteissa on oppinut soittamaan ja millä materiaalilla sen on tehnyt aikanaan, trance kun ei todellakaan ollut ensimmäinen musalaji jota tuli soiteltua ja cd:llä taas tuli opeteltua miksaustyylinsä alunperin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

blender

Posts: 2,552

#52 • • blender Arcade | KAIKU

gravel, 10.5.2006 18:19:
SUPERNOVA!*sydän* *jiihaa**sydän*

Miksi ei oikeesti ole semmosta klubia missä soitettaisiin vain yli 6 vuotta vanhaa matskua? *täh*



ehkä se menettäs hienoutensa ja tekis tämänkin musan puhkikuluneeks? tai en minä tiedä. Onhan näitä teemoja aina klubeil silloin tällöin, omaan makuun vois olla hiukka useamminkin! :)
phear

Posts: 804

#53 • • phear &lt;X&gt;

Riku, 11.5.2006 23:20:
Joop, ensimmäinen on totta, ja toinen olisi totta jos levareissa ei olisi toinen ruuvattu (takasin ei saa + asteikko kusee) ja toinen ruuvaamaton, ja ensimmäisessä vielä erinäisiä nesteitä kaatunut sinne liu'un sisään =) Tota keskiöjuttua ei vaan oo syystä tai toisesta juuri tullu treenattu kun testimielessä (jos meinaat nupista vääntämistä), levyn keskiöstä kyllä tökitään levyä eteenpäin. Kai se on vähän siitä missä olosuhteissa on oppinut soittamaan ja millä materiaalilla sen on tehnyt aikanaan, trance kun ei todellakaan ollut ensimmäinen musalaji jota tuli soiteltua ja cd:llä taas tuli opeteltua miksaustyylinsä alunperin.



Nupista vääntämistä joo. Ei vaadi paljon treeniä itseasiassa (nupista jarruttaminen äärihelppoa, sopiva vääntely vähän vaikeampaa). Siin on vaan just se, että kykeneekö sitä kuuntelemaan vielä pari biittiä laukkaa ennen kuin se palautuu kohdalleen vai haluaako sen heti takas paikalleen, jolloin tuloksena se wouuaaaow. Kyllähän tuon lautastakin sohimalla saa onnistumaan, mutta mä en ainakaan niin herkkää tatsia omaa, että saisin hitaasti jarrutettua/potkittua kohdalleen.

Mitä sä olet sitten ennen trancea soitellut, kun muistaakseni soitit näitä about samoja biisejä jo silloin lepakossa -99, kun ekan (ja tähän asti käsittääkseni ainoan) kerran sua kuulin?
Riku

Posts: 3,187

#54 • • Riku The Little Prince

phear, 12.5.2006 08:13:
Mitä sä olet sitten ennen trancea soitellut, kun muistaakseni soitit näitä about samoja biisejä jo silloin lepakossa -99, kun ekan (ja tähän asti käsittääkseni ainoan) kerran sua kuulin?

No enpä mä paljoa keikkoja ehtiny muuta soittaa, mut himassa tuli harjoteltua speed garagella, klubihousella ja mayday-soundilla ainaskin. Ekoilla keikoilla lepakossa soi jotain Perplexeriä ja sen suuntaista sen vähän mitä muistan :) -97 mä ekat varsinaiset dj-cd-soittimet taisin saada ja sitä ennen soiteltiin sitten ihan tavallisilla cd-soittimilla mitä sattuu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ericmeister

Posts: 361

#55 • • Edited ericmeister


Skynet UK - Open The Floodgates '99 [Whoop! Recordings]



Uuh *sydän*

Tätä biisiä olenkin etsiskellyt siitä lähtien kun Orkidea soitti sitä Nuutissa 7 vuotta sitten, myöskin päätösbiisinään *vink* Kiitos tästä Riku!
Huggu

Posts: 338

#56 • • Edited Huggu
Aika kivaa vauhtia tuli koneelle!
laite

Posts: 2,994

#57 • • laite MastahWankah
Jes, tää o tykki!
Kiitti Riku, tää pitänee kuunnella tänään vielä toiseen otteeseen läpi!
toma

Posts: 2,009

#58 • • toma Tototoototo
Oon vähän kuullu huhua, että tälläistä settiä pääsisi kuulemaan piakkoin... ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Gateway

Posts: 1,391

#59 • • Gateway Club Therapy
Ihan helvetin kova sekoite, biisit on niin hyviä että äänenlaadulla tai millään muullakaan sivuseikalla ei ole merkitystä. Tämä miksaus menee kovalevyni turvallisimpaan koloon odottelemaan fiilistelyhetkiä :) Kiitos!
toma

Posts: 2,009

#60 • • toma Tototoototo
Pakko vähän mainostaa: sitä saa mitä tilaa. :)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=49506

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac